return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 29)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by moogwai
Zaterdag ben ik nog naar in de Matrixx geweest.. waar ene Johan Gielen weer eens goed bezig was... die tent is zeker vet.. goede sfeer.. gezellig druk.. geluid vond ik ook erg goed... vooral bij platen als M.O.R.P.H. - Mxm Overdrive (Benicio Remix) en Sonic Inc - The Taste Of Summer (Fire & Ice Vital Remix).. wat klinken deze toch altijd super :)

Maar die Garderbode van de Matrixx is echt zooooooooo dramatisch... (de entree trouwens ook... hebben ze maar 2 van die metaalpoortjes.. veels te weinig).. godverdomme gewoon 50 minuten zitten wachten op onze jassen..:whip::whip::whip: terwijl wij al om 4.00 gingen... en de grootste massa nog moest komen :whip:

ik hoorde dat er juist een redelijke kut sfeer daar hangt, veel kampers die bij het minste je al gaan dreigen of je meteen in elkaar slaan.. ik wilde namelijk wel naar marco v gaan, uuh die komt binnenkort ook weer langs namelijk, samen met misja heilsloot dus daar wil ik wel heen, doen ze daar trouwens erg moeilijk met leeftijd etc.. ??
Flipper01
Ik heb het afgelopen weekend een personeelsuitje gehad!
Flink gezopen!! Iedere keer als je glas half leeg was stond er alweer een nieuwe klaar :p
Dan worden zelfs de meest stomme spelletjes nog leuk!!
moogwai
quote:
Originally posted by TimeportE

ik hoorde dat er juist een redelijke kut sfeer daar hangt, veel kampers die bij het minste je al gaan dreigen of je meteen in elkaar slaan.. ik wilde namelijk wel naar marco v gaan, uuh die komt binnenkort ook weer langs namelijk, samen met misja heilsloot dus daar wil ik wel heen, doen ze daar trouwens erg moeilijk met leeftijd etc.. ??


Ben er sinds Johan Gielen ook niet meer geweest... dus mischien hebben die "kampers" de matrixx ontdekt... toen wij er waren was er trouwens wel een knok partijtje op het balkon.

Maar voor de rest vond ik het wel gemoedelijk toen.. vooral als je 50 minuten moet wachten op je jas.. zonder al te veel duw en trek werk.
Nou als dit bijvoorbeeld het geval is in laten we maar zeggen de Time-Out. dan weet ik zeker dat het uit de hand gaat lopen... en er flink gerost gaat worden.

Niemand van ons heeft zijn ID moeten tonen (en op een enkeling na zij we allemaal jonger als 21).... alleen sportsschoenen komen echt niet binnen...
Akira
Ja dit weekend zoals standaard op vrijdag begonnen in een kroeg wat op zich wel weer leuk was in de grootste ballentent van het dorp :D.

Zaterdag naar de MATRIXX geweest waar mishja hellsloot,marco V en resident JOchem draaiden...Het was op zich best een leuke avond geworden.Alle drie vond ik ze zeker goed draaien...Leuke club zag er zeker niet verkeerd uit. Heel erg powerzone achtig maar de sfeer???die was er dus totaal niet...Alleen maar sjonnen en anita's. Ja de rest waarmee ik was had het dus na een uurtje wel gezien..dus die stonden de hele avond stil..Heb ik toch maar het beste er van proberen te maken met een vriendinnetje.

Het deurbeleid is daar trouwens bagger...elke aap komt daar dus binnen.Gouden kettingen,oorbellen etc...
Ik ben trouwens wel met mijn sportschoenen binnen gekomen...ja kijk als ik airmax had aangetrokken dan zou ik niet zijn binnengekomen maar een beetje normale sneakers dan kom je denk ik wel binnen.

Maar ja wel een leuke avond maar ontzettende kutsfeer hing er rond:( :(:(
M5
whaAAAA!!!

kut..ik zie ineens allemaal foto;s online staan die niet online moeten zouden staan..:))

whewhe..lol...ineens bij DE HELD VAN DE AVOND een foto van mezelf..ipv Marco V ..:)

komt ervan als je de hele tijd je foto's op je server 1.jpg enzo noemt..:)

owja..nu kunnen jullie genieten van mooie rode kruisjes :)
Dr. Kuipers
Zal ook maar weer eens wat over mijn weekendje vertellen.
Vrijdagavond na het werk, 2100 uur klaar, cafeetje in geweest, beetje poolen en veel bier drinken :)
Tegen uurtje of 12 ff naar shoarmaboer geweest, daarna weer ander cafe in en weer flink zuipen.
Was tegn uurtje of 3 weer thuis, toen tot 5 uur OS Openingsceremonie gekeken.
Dus ging om uurtje of half 6 pitten :p
Zaterdags overdag nie veel gedaan, maar 's avonds naar Bill's Bar in Markelo geweest. Muziek en lichten nie echt geweldig, maar supersfeertje, heb me prima vermakat eigenlijk.
Kwam misschien ook wel door prettig gezelschap :)
Mooie dames ;)
Die tent sloot om half 4 al weer, dus toen ff naar buiten beetje relxen en wat eten, daarna na huis, bleef bij een chickie slapen wat ik daar ontmoet had, dus dat was wel weer fun :p.
Ze heeft al wel een vriend, maar wat maakt dat uit.......... :)
Was tegen uurtje of 5 thuis, toen ff beetje TV gekeken en daarna maar eens gaan "slapen".

Kijk nu al uit naar komend weekend

Trance Energy!!!
M_Peror
Ik dacht ik zal deze maar weer es opgraven dat doet het altijd goed. :D
Dit weekend na een slokje (of meer?) indrinken bij een vriend, via het Hof van Holland in The Kings beland... DJ Henk was weer lekker op dreef en draaide o.a. een gave, wat diepere, steviger remix van 4 strings - Into the night die ik nog niet kende... :eyes: iemand ideeën? Anywayz heb het weer eens onwijs goed naar me zin gehad en een slaaptekortje opgebouwd dat ik waarschijnlijk toch niet meer goed maak deze week...

And how was your weekend....?
Optimus
quote:
Originally posted by M_Peror
Ik dacht ik zal deze maar weer es opgraven dat doet het altijd goed. :D
Dit weekend na een slokje (of meer?) indrinken bij een vriend, via het Hof van Holland in The Kings beland... DJ Henk was weer lekker op dreef en draaide o.a. een gave, wat diepere, steviger remix van 4 strings - Into the night die ik nog niet kende... :eyes: iemand ideeën?


dr Zijn er 14 van... zoek maar uit:D:D:D
Akira
Dit weekend is niet echt veel bijsters gebeurd...Vrijdag een verjaardagsfeestje van mijn broertje.Zaterdag met een vriend naar IDance gegaan waar die moest draaien.Hij draaide zeker wel leuk maar ik dacht namelijk veel mooie rijke meisjes te zien maar dat viel toch weer es behoorlijk tegen :(...erg gaar publiek en een ontzettend lelijke tent...Zondag nog naar filmpie gepakt en toen was het weekendje al weer voorbij.
kolkiewolkie
vooruit dan, ik zal hier ook maar weer eens een weekend uit het leven van de heer kolkman beschrijven...

vrijdagavond thuis gezeten.. weinig bijzonders gedaan.. beetje internetten... beetje tv kijken.. was nog een aardige film op geloof ik...

zaterdagavond... tsja.. ik denk, ik doe weer eens iets TOTAAL anders:)

en dus ben ik naar een zwaar metaalfeest oftewel heavy metalfeest geweest :p :p :p

wat een RARE types lopen daar rond zeg...:D :D :D veeeeeeeel lang haar, nog meer piercings enzo.. dikke lol

en bij vlagen toch een GEBEUK..echt LOL is dat.. iedereen loopt dan als gekken door mekaar heen een beetje op mekaar inbeukend en het is nog legaal ook :stongue:

maar op 1 of andere manier hebben zulke feestjes altijd de nare neiging heel vroeg te beginnen (19.30:eyes: ) en helemaal vroeg te eindigen (0.00).

maarja, twas in Ede, en we moesten nog iemand anders ergens thuisbrengen, dus uiteindelijk lag ik er om 3.00 (voor mij doen, zekers in vergelijking met voorgaande weken) onwijs vroeg.

volgende morgen er weer belachelijk vroeg uit (8.00!!)... later op de dag nog verjaardag van mams gehad...

twas dus een beetje anders dan anders weekend :)

l8er

EDIT: ga NOOIT voor chickies naar een zwaar metaalfeest... moet je echt een vergrootglas meenemen want de meesten zijn niet echt dat je zegt cute/hot...

M_Peror
quote:
Originally posted by Optimus


dr Zijn er 14 van... zoek maar uit:D:D:D

F... 14!?!? :eyes:
In een optimistische bui dacht ik nog ik download er wel een paar tot ik de juiste tegenkom... lama dat gaat niet werken...
Thnx anyway :p
New Wave
-post gelopen
-karten
-lasergamen
-zuipen

zondag

- ajax - feyenoord

naar me bed....


massah
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 
Privacy Statement