return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 32)
View this Thread in Original format
Gurian
Ik had feest van de Dekamarkt. We hadden een winkelwedstrijdje gewonnen en moesten met de bus naar Hoofddorp. We waren het enige filliaal uit het Oosten. De rest kwam allemaal uit het Westen.
Een groot voordeel was dat het drinken en eten gratis was.

Men zegt altijd dat die boeren zoveel zuipen. Hebben wij toch dat vooroordeel even waargemaakt.
Hadden we bij de klasse middelgrote winkels ook nog over het algemeen gewonnen. Wij springen op dat podium en die band maar zweten want dat hele podium ging helemaal op en neer. We zakte er bijna doorheen.
De terugweg beetje lam in de bus zitten :D:D

En onderweg moest de hele bus pissen. Ma dat kon nie in de bus want daar zat een collega helemaal zat. Die kerel hebben we op de plee gezet en de deur weer dicht gedaan. En thuis hem er weer uitgehaald :D
arrows
Vrijdag avond aan het bier. Zaterdag niet veel gedaan omdat ik komende week tentamens hebt. Ik wil dit jaar wel wat tentamens halen anders moet ik in de zomervakantie herkansingen doen..
Ach na de tentamens gezelli keilen
Jappio
Ongeveer 16 uur trug in de bus gezeten vanuit mn wintersport :( Volgende week weer stappen :D
Akira
NOu dit weekend was het weer zeer geslaagd hoor :D:D Zaterdag eerst eventjes de kroeg ingeweest waar het weer goed gezellig was...Veel vrouwelijk schoon :)daarna naar de hemkade/q-base waar het hardstyle avond was.Het was weer ouderwets stampen!!echt weer super :D:D zondag nog eventjes naar starwars geweest en al met al een super geslaagd weekend :D:D:D
Optimus
ghehehe:D:D:D

New Wave
Hey man, ben jij naar Awa geweest!!! dik goed he, ik was der ook!!!
Donna
Net zo'n kutpinkster als 2 jaar geleden *bah*:(
Cosmic Guy
Zaterdag bij Armin van Buuren in Kremlin, zeer relaxed dus. (afgezien van het feit dat ik de 1e x niet binnen kwam vanwege een uitsmijter die mn T-shirt niet mooi vond:whip: :whip: )
Gisteravond naar Mark van Dale geweest. Wat een loser is dat! Hij draaide vet oude muziek, mixing was slecht en nu komt het ergste: Na Marco V - Simulated gooide hij er BRAINPOWER-DANSPLAAT:whip: :whip: doorheen! Dat doet een zichezlf respecterende dj toch niet?
Maar verder was het wel gezellig
MaGiK54
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Wat een loser is dat! Hij draaide vet oude muziek, mixing was slecht en nu komt het ergste: Na Marco V - Simulated gooide hij er BRAINPOWER-DANSPLAAT:whip: :whip: doorheen! Dat doet een zichezlf respecterende dj toch niet?

Heb hem een keer roxymusic en Madhouse (like a prayer) horen mixen. Dus hij is geen zichzelf respecterende dj.

Verder was het weekend een beetje dood. Vrijdag de hele dag op het strand en terrasje gezetten tot errug laat. Zaterdag nix. En gisteren voor het eerst en voor het laatst naar de Baja geweest. Dus op vrijdag na dan een zuig weekend meegemaakt. Maar volgende week Carl Cox in tha house, dus dat maakt het weer helemaal goed.:D
Blik
afgelopen zaterdag een film gekeken, Blow, een mooi filmpje moet ik zeggen

voor de rest een beetje gestudeerd voor me eindexamens

ScuL
Hemkade->Q-Base Hardstyle :D
zooow vet :P
ChooChoo
Ben zaterdag naar Armin geweest. Stond op de gastenlijst, dus ik kon zo binnenlopen..:) Hij draaide lekker, en ik heb gelijk ook ff zijn cd'tje gehaald en laten signeren. Verder heb ik niet zo veel meer gedaan als een beetje lamballen.

greetz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 
Privacy Statement