|
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Carte Blanche |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik werk al 2 jaar in de Klaveet, tis inderdaad heel anders dan de meeste discotheken, het zijn meer boeren (heel relaxed :D) die zuipen dan een Starlight waar meer gedanst wordt.
Op Dance avonden, wat Akira al zei is het inderdaad wel wat relaxeder, best druk en ook wel gezellig.
Je moet er ook veel mensen kennen dan ken je best een top avond hebben.
Was zaterdag in Starlight, daar was Milk Inc.........hebben we uit protest onze ouwe gabber-style maar uit de kast getrokken en hebben we flink staan hakken daar........zeer triest die lui van Milk Inc......gelukkig was er nog een andere zaal met stamp muziek........
Greetz |
Ey, dan zal ik het wat beter in de gaten houden, en ga ik zeker nog een keer kijken als er dance avonden zijn. :D
*Light is ook wel geinig hoor... er is beter... maar ja, je kunt niet altijd alles hebben.
Laterrr |
|
|
| Dj Lex |
| Tja de sport gaat voor heb zaterdagavond lekker Jackass gekeken. Geweldig programma. Deze zaterdag ga ik weer ff uit. Tijd geleden alweer gvd |
|
|
| Akira |
om deze thread weer uit de kast te halen...mijn belevenisen dit weekend.
NOu vrijdag begon het weer es meesterlijk goed in de Kroeg echt super super super veel leuke meisjes in de kroeg en weer goeie contacten opgelegd:D:D:D.Het was gewoon echt helemaal Toppie...
zaterdag gingen we na een lange tijd weer es naar de klaveet toe en het was gewoon echt dik lachen.Meestal vind ik het echt geen aan maar dit keer was het gewoon echt Toppie.Tim(New wave) nog gezien die de glaasjes aan het ophalen was :) ik ging daar maar voor 1 meisje maar die was er verdomme niet :(:(:( KUUUUUUT hehehe (dat meisje is dat zwarte truitje) ik MOET haar hebben voordat ik op vakantie ga...:rolleyes: Voor de rest was het wel gezlelig hoor met een hoop lachen meisjes en lekker dom lopen springen en lopen gillen... Het was een Super weekendje :D:D
(edit:kut waarom doet die klote pic het niet met dat mooi meisje....mmmm) |
|
|
| Miss Proximus |
Je bedoelt dit meisje (ff wat duidelijker voor je gemaakt :))
ze ziet er wel lief uit..niet zo'n snollie-slettie :D
 |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
|
zozo, dat meisje ziet er niet verkeerd uit Jason (Akira)naja, ik was jarig, wat moet ik nog meer vertellen...........:p |
|
|
| Miss Proximus |
| Sta jij zelf ook ergens op die foto's Akira? En New Wave? Ik ben ze ff aan t "skimmen" namelijk :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| Tis gewoonweg een lekkere chick! :D:eyes: |
|
|
| magrec |
hehe miss P :p tongen actie!!!!
ik wou vrijdag naar the q in zwolle gaan emjay zou daar draaien heb geen vervoer kunnen vinden alleen was zo teleurgesteld dat ik het hele weekend niks heb gedaan. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by magrec
hehe miss P :p tongen actie!!!!
ik wou vrijdag naar the q in zwolle gaan emjay zou daar draaien heb geen vervoer kunnen vinden alleen was zo teleurgesteld dat ik het hele weekend niks heb gedaan. |
What about de trein gek?? lol.. zwolle city en dan the q is maar 5 a 10 minuutjes lope gek.. lol...
Nways.. dat blondie girltje is goe ja.. die meest linke bedoel je he?? haha.. damn.. zal ik haar ff uit de foto editten die linker haha..
K heb wel meer mooie vrouwtjes gezien op die fotos van de klaveet.. ook heeeeeeeelllllleeeeeee lelijke maarja.. die geve we wel ff een stroomtsootje.. bzzzz....
K heb die fotos ook "gesaved" goed he :p
Ik upload ze weles
Dat chickie van jou AKira is ook nie verkeerd! die linker die je toen liet zien.. |
|
|
| Miss Proximus |
damn..ik had net een heel stuk getypt..m'n vinger knalde tegen t verkeerde knopje..wég tekst..gvd :mad:
maar ja..ik schreef dus dat ik naar de Lounge was geweest, waar andreas (b/f) a.k.a dj Antiphus van 0.30 tot 2.00 draaide..STAMPEUU!!!
jammer alleen dat t huppelkutjesavond was en dat de duistere progressive plaatjes niet echt aansloegen...dus veranderde ie op de helft z'n stijl maar (je moet toch wát als semi-prof dj :D) en gooide de eerste échte beukplaat erin (Spectrum - Air Red Rip geloof ik)..en toen ging ik echt maar ff los om het goeie voorbeeld te geven (jammur M5 ik had je nodig :D)...en daarna nog wat toppers, Picotto- Iguana en Lazy Jones - Let me tell you...en dan gewoon KEIHARD eindigen met Taub..wát een droom..haha..ik heb lekker de hele fokking tent door gespringpot :p woei!! :D
hij heeft een draaiopdracht binnen, voor (tenminste) 4 feestjes deze zomer, georganiseerd in loodsen van de Hell's Angels, die staan overigens ook aan de deur en achter de kassa: lekker veilig dus...en die zijn in (resp.) Harlingen, Sneek, Zwolle en Haarlem, dus als jullie zin hebben in het echte stampwerk!!! Hij staat samen met 1 trance dj (kan ook best beuken), 1 techno dj (onze buurjongen..vandaar dat ik oordopjes op heb achter de pc haha) en 1 die nog gevraagd moet worden....anywayz..als ik de definitieve info heb dan laat ik t ff weten!! Cheerz d00ds :cool: |
|
|
| Henkie_henk |
LoL @ miss p.. doe volgende keer ff control+Z... dat is actie ongedaan make.. kan je paar keer doen tot je je text weer terughebt.. ach wat je toch zonder mij moest he..
wel leuk dat je bf vooruitgaat! nize! |
|
|
|
|