|
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
Er is een naam voorgesteld, Trancefreak dus. Laten we die dan maar gebruiken. Anders gaan we weer discussieren over de naam en dat is ook niet de bedoeling. Even op http://sms.pagina.nl kijken en verzenden maar.
Greetz |
|
|
| Dj Lex |
oke ik stuur gewoon ff tien smsjes ofzo via mtn. Met trancefreak. Dat is de naam.
Gewoon doen |
|
|
| Dj Lex |
Nog 1 keer het nummer voor de duidelijkheid 0615206785
en sturen maar |
|
|
| Robvef |
Ik ook. Kan bij MTN 20 smsjes per dag versturen geloof ik.
Gaat ie. |
|
|
| Henkie_henk |
Ik doe mee ik doe mee!
*presses send* weehee |
|
|
| Robvef |
| Als die gozer nu niet gek word. Weet ik het ook niet meer!!!! :D :D :D :D :D |
|
|
| KillSwitch |
effe bellen naar da nummer
in gesprek
dan maar smsen ! LEUK!
mijn telefoon is ook ooit zo eens plotseling verdwenen maar die is wel veranderd van sim kaart nummer was
0620586333 |
|
|
| Henkie_henk |
| T is heel raar ja.. als je dat nummer belt lijkt t wel of er meteen opgehangen wordt.. |
|
|
| Robvef |
Heb net gebeld. Maar krijg zo'n toontje alsof het nummer niet meer in gebruik is. Volgens mij is die gozer gek geworden.
Maar dan heeft Akira en zijn vriendinnen van hem z'n spullen nog niet terug. |
|
|
| KillSwitch |
Ik kreeg dit toontje te horen
zie attachment! hehe |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by KillSwitch
Ik kreeg dit toontje te horen
zie attachment! hehe |
LoL kreeg ik ook ja :D nways.. waarom neem je dat in godsnaam op?? |
|
|
| KillSwitch |
Hehehe ja ik had mijn mic hier toch aan staan al en moest effe zeker weten of da wel hetzelfde was en ik had effe nix te doen hehe
wel irri dat je geen wv bestand kan attachen haha |
|
|
|
|