return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Bellie
quote:
Originally posted by Remy D
Ik ben naar Groningen geweest en toen kwam ik er tot mijn verbazing achter dat Johan Gielen kwam draaien in de tent waar ik naar toe ging en die heeft echt een geweldige set neergezet.. :D Alleen de tent was een beetje gaar maarja daar kon ik wel meeleven. :)


Woow dat betekent dus dat johan een drukke nacht heeft gehad.want hij had ook nog in de FUN gedraaid (heel vet trouwens) van 6-8 als ik me niet vergis.Phew Dj-ing valt niet mee :D

GREETZ!!
Remy D
quote:
Originally posted by Bellie


Woow dat betekent dus dat johan een drukke nacht heeft gehad.want hij had ook nog in de FUN gedraaid (heel vet trouwens) van 6-8 als ik me niet vergis.Phew Dj-ing valt niet mee :D

GREETZ!!


Ja maar ik was zaterdagnacht naar Groningen en hij draaide zondagnacht in de Fun. Ik wilde daar ook nog graag heen maar ik was te moe maarja de 29e ben ik weer helemaal van de partij op Qontact. :D

Mazzel
Bellie
quote:
Originally posted by Remy D


Ja maar ik was zaterdagnacht naar Groningen en hij draaide zondagnacht in de Fun. Ik wilde daar ook nog graag heen maar ik was te moe maarja de 29e ben ik weer helemaal van de partij op Qontact. :D

Mazzel


DOH!!:D ja dat kan natuurlijk ook he!.Nou ja druk weekend dan.Maaruh te moe????Wat is dat nou voor mentaliteit :D :D
Gewoon gaan met die banaan en helemaal uit je naad.Je hebt wel een super feest weer gemist.Maar ja Qontact here we come ;)

GREETZ!!
Remy D
quote:
Originally posted by Bellie


DOH!!:D ja dat kan natuurlijk ook he!.Nou ja druk weekend dan.Maaruh te moe????Wat is dat nou voor mentaliteit :D :D
Gewoon gaan met die banaan en helemaal uit je naad.Je hebt wel een super feest weer gemist.Maar ja Qontact here we come ;)

GREETZ!!


Hahaha :) ja dat heb je weleens hé. Tja maar hoe moet ik mijn ouders gaan uitleggen als ik op de bank bijna in slaap val het op zo'n feest wel kan volhouden.. Dan krijgen ze vast vermoedens ;). Maar nog minder dan 2 weekies en dan haal ik de schade wel in.. :D
Akira
quote:
Originally posted by Bellie
was zaterdag naar de TIme geweest in A'dam.lekker weer lopen stampen bij Bas & Ram.En gisteren zijn we naar DNA-Party geweest in de FUN!!Gisteren was echt zo bizar PHATT gewoon.Ben ook echt tot het eind gebleven.wilde gewoon niet weg.:D
En wederom werdt er weer bewezen dat er in de FUN ook echt super lekkere chicks weer komen.Kortom de FUN roelt echt keihard.

volgende week effe rustig aan.daarna Qontact en daarna SHOCKERS,......WOOOHOOO kan gewoon niet wachten :D

GREETZ!!



Ja echt heerlijk daar die chicks in de fun ik kan echt niet wachten tot 29 april met ROYAL EDITION :D :D :D
Mysteric
Zozo...lekkere agenda hoor in Starlight.
Alleen waarom nodigen ze NANCE uit??? Is die nog niet dood? En verder zijn Milk inc en Jurgen een beetje jammer.

Zaterdag 21 april CLUBNIGHT DJ Piet Bervoets & DJ Moreno
Zaterdag 28 april CLUBNIGHT DJ Spider Willem
Zaterdag 5 mei Startrax Resident DJ's on Decks DJ Bird & optreden Nance
Zaterdag 12 mei CLUBNIGHT DJ René & DJ Bird
Zaterdag 19 mei CLUBNIGHT DJ JON THE DENTIST (UK)& DJ Moreno
Zaterdag 26 mei CLUBNIGHT DJ E-Craig & DJ Bird
Zaterdag 2 juni Startrax Resident DJ's on Decks DJ Bird & Moreno
Zondag 3 juni EVOLUTION 1 DJ TOM HARDING TIESTO ARMIN VAN BUUREN MARK VAN DALE JOHAN GIELEN PROMISS LUCIEN FOORT BIRD MORENO RICKY MISS VIRUS
Zaterdag 9 juni CLUBNIGHT DJ Johan Gielen & DJ Bird
Zaterdag 16 juni CLUBNIGHT DJ Cliff King & DJ Moreno
Zaterdag 23 juni CLUBNIGHT DJ Bird & Moreno live MILK INC
Zaterdag 30 juni CLUBNIGHT DJ Jurgen & DJ Bird
Akira
DIt weekend was ook niet echt bijzonders...vrijdag weer in de plaatselijke kroeg geweest waar ontzettend veel leuke meisjes waren dus ik d8 dit weekend kan nog heel leuk worden...NOu zaterdag naar discotheek waar the moon was dat was zooooooooo ontzettend Bagger een robot manneke op het podium en een paar danseresjes...echt gewoon Zwaar KUT!!!om die ellende snel te vergeten heb ik me daar maar half bezat. wat daarna vervelende gevolgen had, dat ik daar half aangerand werd door een meisje van een jaar of 15...die heeft natuurlijk flink misbruik van die situatie gemaakt wat dus enorm FOUT was...ja vrienden konden er natuurlijk weer flink om lachen.maar ja vuile honden hebben niet eens ingegrepen :( ik kan er nu ook stond steeds om lachen hoor :)niet dat ik zo erg geshockeerd was... volgend weekend word stukken beter hehehe :D :D :D ROYAL EDITION
Robvef
quote:
Originally posted by Akira
dat ik daar half aangerand werd door een meisje van een jaar of 15...

LoL :)
En dat vind jij erg, dat je door een meid word aangerand. LoL :)
Bellie
Vrijdag geen ene moer gedaan.Zaterdag moest ik draaien in een tent bij mij in de buurt.Kom ik daar binnen is er gewoon niemand binnen.en het ergste was....Ik moest opeens gaan openen ook.Was ik bijna klaar kwamen er pas mensen binnen strompelen.Maar ja aan de ene kant was dat niet zo erg want daarna zijn we nog naar de TIME geweest.Was wel relaxed alleen ik was zo nuchter als maar kon.Ik was namelijk de lul om te rijden.Niet echt super weekend maar volgende week gaan we weer helemaal LOS!!!!
Zaterdag:Qlubtempo in de FUN
Zondag:Qontact in de HMH
Maandag zien we wel wat we gaan doen :D

GREETZ!!
M5
quote:
Originally posted by Akira
DIt weekend was ook niet echt bijzonders...vrijdag weer in de plaatselijke kroeg geweest waar ontzettend veel leuke meisjes waren dus ik d8 dit weekend kan nog heel leuk worden...NOu zaterdag naar discotheek waar the moon was dat was zooooooooo ontzettend Bagger een robot manneke op het podium en een paar danseresjes...echt gewoon Zwaar KUT!!!om die ellende snel te vergeten heb ik me daar maar half bezat. wat daarna vervelende gevolgen had, dat ik daar half aangerand werd door een meisje van een jaar of 15...die heeft natuurlijk flink misbruik van die situatie gemaakt wat dus enorm FOUT was...ja vrienden konden er natuurlijk weer flink om lachen.maar ja vuile honden hebben niet eens ingegrepen :( ik kan er nu ook stond steeds om lachen hoor :)niet dat ik zo erg geshockeerd was... volgend weekend word stukken beter hehehe :D :D :D ROYAL EDITION


haha !! ;)

dat vind ik toch wel enorm leuk verhaal ;) door een meisje van 15 !! ;) ach ja....scheelt dat niet in je stamkroeg gebeurde met heel veel bekenden erbij..

Ik moet zo afrijden om 1400.....als ik het niet haal zak ik COMPLEET door de GROND ........echt waar ....ben al twee keer eerder gezakt ....er gaat telkens weer net ff iets mis ....maar nu ga ik goed mijn best doen !! REKEN MAAR !! ;)

Bellie
quote:
Originally posted by M5


Ik moet zo afrijden om 1400.....als ik het niet haal zak ik COMPLEET door de GROND ........echt waar ....ben al twee keer eerder gezakt ....er gaat telkens weer net ff iets mis ....maar nu ga ik goed mijn best doen !! REKEN MAAR !! ;)


Heheheh ok dan man!!Zenuwachtig????
GOOD LUCK!!!

TIP:Zet je spiegels net zo dat je echt je hoofd MOET bewegen zodat ze zien dat je ook ECHT kijkt ;)

GREETZ!!
M5
quote:
Originally posted by Bellie


Heheheh ok dan man!!Zenuwachtig????
GOOD LUCK!!!

TIP:Zet je spiegels net zo dat je echt je hoofd MOET bewegen zodat ze zien dat je ook ECHT kijkt ;)

GREETZ!!


ok dank je !! :D dat doet me goed !!

je hoort het wel !!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement