|
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Groentjes :D
een straaljager is bitter lemon met jonge jenever.....voor de echte bikkels onder ons hehe |
|
|
| Boss |
....nu horen we 't ook wel van de expert...:)
maarre.. ga je daar echt zo hard van :D ? of is die naam gewoon stierenpoep?
ee, tyfus, waarom is die server zo busy??? |
|
|
| New Wave |
Gheghe, bij ons is dat wat anders :-)
uhmm......Besse met nog iets anders sterks + laagie Baileys bovenop in een borrelglaasje......dan steek je dat in de fik met een aansteker........dan krijg een soort vlam wat op de vlam lijkt dat uit de moter van een straaljager komt.....en da moet je in 1 keer opzuipen :-)
Rare gasten he in de Klaveet gheghe, kennen jullie ook "paashaas"? wow das zooo lekker :-))
Heb het alleen nog bij ons gezien :-) |
|
|
| Blik |
| ander lekker drankje wat ze volgens mij alleen in de Gompie en in de Time-Out kennen is de Stuiterbal, dat is Blue Curacoa met sambuca, in één keer achterover doen, 10 seconden spoelen en dan doorslikken, daarna met je vingers net doen of je fluit, maar ipv blazen moet je juist inademen.............dat is zzzzzzzoooooooooooooooooo lekker |
|
|
| Boss |
| stelletje alcoholisten.... :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
ander lekker drankje wat ze volgens mij alleen in de Gompie en in de Time-Out kennen is de Stuiterbal, dat is Blue Curacoa met sambuca, in één keer achterover doen, 10 seconden spoelen en dan doorslikken, daarna met je vingers net doen of je fluit, maar ipv blazen moet je juist inademen.............dat is zzzzzzzoooooooooooooooooo lekker |
Ja, ik heb dat weleens gezien, maar die gasten die dat dronken trokken zo'n raar gezicht, dat ik dacht van, laat ik dat maar niet nemen :p :p Maar ik zal het de volgende keer eens proberen.
Wat ook gruwelijk lekker is is een B52. Dat is Tia Maria met Baileys en nog een of twee drankies, weet nie precies wat. Gewoon in 1x. Echt lekker!!!!! een soort koffiesmaakie, hmmmmm:p :p |
|
|
| magrec |
| biertje in marcanti kost 5,25 corona..8,25 en vodka redbull ietsvan 18 gulden........(marcanti waar clubeve, fusion en kremlin wordt gehouden) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
ander lekker drankje wat ze volgens mij alleen in de Gompie en in de Time-Out kennen is de Stuiterbal, dat is Blue Curacoa met sambuca, in één keer achterover doen, 10 seconden spoelen en dan doorslikken, daarna met je vingers net doen of je fluit, maar ipv blazen moet je juist inademen.............dat is zzzzzzzoooooooooooooooooo lekker |
ja, die heb je hier ook, maar volgens mij heet t anders.... |
|
|
| Akira |
zo om een oude thread er weer es uit te halen...
Dit weekend weinig bijzonders gedaan vrijdag wat met vriednen gedronken en zaterdag een prive show van de klubbheads gezien wat op zich best wel lachen was...enorm hard draaiden die gasten totdat op een gegeven moment de halve kantine leeg was....hehehe.
NOu hopelijk word volgend weekend wat spannender :D |
|
|
| Blik |
Gompie.....
en het was wel leuk, sta nog op een foto en die word dus op de site gezet:D
draaiden lekkere muziek, tiesto, yahel - voyage(supernummer is dit)
was dus een leuke avond na het fiasco van dezelfde middag:( |
|
|
| Miss Proximus |
Donderdag Marco V....draaide wel relaxt..veel techno invloeden....flink beuken af en toe (saccomaaaaaaaaaaaaan..woooo!!)
maar ja, t was veel te warm in de club en dansen kon af en toe even....5 uurtjes geslapen en toen weer opstaan :S
Vrijdagavond: nix
Zaterdagavond: nix
Zondagavond: nix |
|
|
| M_Peror |
Wat hebben we dit weekend gedaan??
Impulz missen dus. :( |
|
|
|
|