|
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Marco Harleman |
| Afgelopen weekend heerlijk kicke prive feestje gehad. Een van de kameraden had zijn draaitafels beneden in de kamer neer gezet (ouders van huis) en het was de hele nacht feest. Genoeg drank en drugs :D :D :D voor iedereen om de hele nacht door te gaan cq onder zeil te geraken. Hij was zelf onder invloed van allerlei geestverruimende middelen :toothless :toothless :toothless een beetje plaatjes aan het draaien. Daarna hebben we nog ff de formule 1 gekeken en toen is deze jongen afgehaakt. De rest is nog doorgegaan naar de voetbal, waar sommigen ook nog ff een wedstrijdje moesten voetballen, en de echt diehards schijn (van horen zeggen) om 3 uur 's middags nog steeds aan de bar gezeten te hebben, beetje biertjes tanken. De rest van de zondag hebben de meesten dan ook maar besteed aan slapen en ontnuchteren hehehe, verheug me alweer op het volgende feestje... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Marco Harleman
De Vecht, De Vecht, met zijn wegen krom en recht...... |
heftige taferelen daar in dat kleine dorpske :D |
|
|
| Marco Harleman |
| Yep der gebeuren meer dingen in dat kleine dorpje wat niet in de grote bosatlas staat wat het goedkeurend oog van menig ouder kan verdragen |
|
|
| Yarnie |
samen met chicane de kremlin uit gesjekt.......(hij had vrijkaartjes gewonnen)..geen oakenfold zoals eerder vermeld..maar toch prima vermaakt....werd goed gedraaid....ook nog ff babbeltje met djrv en donna gemaakt...was wel weer lache :D
greetz
yarnie |
|
|
| LightForce |
Tot 02:00 vrolijk in het "dorp" maarssen gezeten om vervolgens maar met de politie mee te moeten omdat 1 van onze vrienden in elkaar gemept was en aangifte gedaan moest worden, inclusief getuigen. GRRrr uitgerekend reden die getuigen met mij mee dus ik ook naar politiebureau om daar vervolgens 4 uur lang te zitten omdat die stomme sukkels niet een normaal verhoor kunnen houden ofzo. Ja er was gratis koffie JOEPIEEE *NOT* :whip:
Oftewel kort samengevat een KUT weekend!!! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by LightForce
Ja er was gratis koffie JOEPIEEE *NOT* :whip:
|
wees blij, bij sommigen moet je betalen... bij andere bureaus is t weer gratis... ( ik kan t weten:D)
t gaat weer es nergens over zoals altijd:D |
|
|
| M_Peror |
Had zaterdag eerst een verjaardag... erg gezellie en kon daar lekker in de stemming komen (was GEEN Bob deze avond ;) ) daarna ff in stijl afgerond. Nog wat mensen gebeld, kwam nog een maat tegen op straat, iedereen opgetrommeld, iedereen mee en een feestje gebouwd in De Kings tot ze ons daar wegens sluitingstijd eruitmikten. Om vervolgens na nog geen twee uurtjes slaap er met m'n zatte kop er weer uit te moeten om te gaan trainen... auw... maar 't was de moeite waard :D
Geen idee hoe het met de koffie zit maar bij ons hebben ze bij het politiebureau in plaats een koffie-automaat een flitskast zo ongeveer voor de deur. Ook nie fijn en ik kan t weten :mad: |
|
|
| TimeportE |
uuh vorig weekend helemaal nix gedaan maar aankomende vrijdag en zaterdag ga ik wel feesten! :)
vrijdag hebben we schoolfeest in de inferno hiero in nijmegen.. hopelijk word dat gein (neem aan van wel!! :))
en zaterdag eff kijken of ik langs de dancer kan gaan want een vriend van me draaid daar van 1 tot 5 ofzo.. hij kan echt goed lekkere prog. draaien, dus ik wil der wel heen.. eff kijken alleen wie der nog meer heen gaan.. :D |
|
|
| TimeportE |
nou ben net wakker van het feest dat ik gister had.. en ik kan zeggen echt een TOP feest.. eerst gingen we bij een gastje dat we redelijk kennen (van skikamp) indrinken, wij dus een half uur bezig geweest met huis vinden komen we daar aan.. echt zon EXTREEEM groot huis (met zwembad voor het huis als een soort vijver!).. daar in de woonkamer lopen drinken.. tt dat was zooo stoer: extreem grote woonkamer, extreem chill stoel,lekkere chill muziek (saint germain) en lekkere chill verlichting!! echt top was dat..
daarna naar het feest, ik verwachte iets van alleen maar kut muziek! maar wat kreeg ik een goede dj met echt lekkere stampmuziek.. ook mixte hij af en toe kut nummers maar ik was al lang blij en ik ging echt helemaal uit mijn dak toen hij born slippy en G.O.D.D. door elkaar mixte.. echt TOP!!!!!! |
|
|
| DJ Bazz |
| damned had gister feestje in assen, in Theater Diana, was georganiseerd door een vriend van mij. Een line-up van meer dan 10 plaatselijke dj-hero's. zaten we daar te drinken met een bedrijfsleider van een kroeg, had gratis bier voor de hele avond. er stonden er de hele nacht telkens wel 2 of meer op mij te wachten. was echt ziek die gast, om een uur of half 4 trekt ie zijn portomonnee open, heeft ie nog ongeveer 300 euro bij zich, hij gelijk weer nieuwe munten halen :). verder nog ff geregeld dat ik daar ook een keer kan draaien en dat een site voor zijn bedrijf maak:) weet niet eens meer hoe laat ik thuis was, ik geloof rond de klok van half 7 zoiets |
|
|
| M_Peror |
| wazig weekend gehad... was wat gaan drinken in Zeist, super gezellig... ben weer terug knikkert m'n uitlaat onder me auto vandaan... gvd :toothless gaat weer knaken kosten... :mad: |
|
|
| kolkiewolkie |
vrijdagavond verjaardagje gehad... was wel lollig, maar ook nie meer...
zaterdagmorgen er weer achtelijk vroeg uit..... iets van half 8 samen met comrads richting emmeloord getrokken om een rally te bezoeken! was weer bruuuut... mooi gesmijt met die wagens :) .... maarja, het sloopt nogal dus na de verjaardag van ruben_dubbink (die avond) was ik te lam om nog uit te gaan... das verd()mme al de derde week op rij dat ik niet weg ga.... dat gaat de verkeerde kant op.... om het te compenseren ga ik volgend weekend maar 2 keer uit :) .. of 3x..:D
anywayz, was wel chillen weekend, met verassend veel slaap :p
mzzl |
|
|
|
|