return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Akira
Nou dan nemen we onze eigen meisjes toch mee?? hehehe ;)
Bellie
WOOOHOOO was weer VET gisteren in TIME.

Straks naar DNA toe in de hemkade.OOW men wat heb ik daar zin in.Dus kortom dit weekend is weer helemaal TOP!!!!

Armin van Buuren
Jean
Johan Gielen
Jose
Piet Bervoets (Rank 1)
Kid Vicious (Tsunami)
Spider Willem
Promiss
Bas & Ram
Denniz


GREETZ!!
Bellie
quote:
Originally posted by Cold
Mooie meisjes in de time??

Omg! ...vergeet dat maar oud.

Nix nada meisjes..

Have Phun



Hij tript teveel.voor dit berichtje was ie er pas 1 keer geweest.Gisteren was hij meegegaan en toen lulde hij wel anders. :D
Ok er komen niet zoveel chicks als in de hemkade of op een GROOT feest.


GREETZ!!
Cold
...de time is op zaterdag wel relax ;)
Akira
lekkere chicks in de TIME???oooh beter kan het gewoon niet :D

Ja zaterdag zijn we ineens in puttershoek beland,discotheek alcazar ja het was weer es dik lachen hoor allemaal bekende deuntje en enorm daar lopen stampen echt lachen gewoon :)

Gisteren helaas niet naar DNA geweest maar naar de plaatselijke discotheek Starlight geweest en daar draaide ERIK E echt heel erg goed...Vaak draait ie erg rustig maar gisteren was het echt TOP...hij BTW een erg lekkere vriendin hehehe :D
Dj Lex
Zaterdag was ik in Yland, plaatselijk discootje, in Spijkenisse. Zal jullie wel nix zeggen, maar die gast staat daar alleen maar cdtjes te draaien en dat vind ik een beetje zielig, maar ja. Je kan niet alles hebben he. Ging trouwens weer vroeg weg ( half 4 ) had teveel gezopen dus ging maar lekker slapen.
Laters
M5
quote:
Originally posted by Akira
lekkere chicks in de TIME???oooh beter kan het gewoon niet :D

Ja zaterdag zijn we ineens in puttershoek beland,discotheek alcazar ja het was weer es dik lachen hoor allemaal bekende deuntje en enorm daar lopen stampen echt lachen gewoon :)

Gisteren helaas niet naar DNA geweest maar naar de plaatselijke discotheek Starlight geweest en daar draaide ERIK E echt heel erg goed...Vaak draait ie erg rustig maar gisteren was het echt TOP...hij BTW een erg lekkere vriendin hehehe :D


ik was die dag ervoor in starlight waar MORENO gewoon het DAK eraf draaide !! GEWELDIG !! ;)
Akira
Ja hoe draaide JOSE dan???

dat je moreno toppie vind weeet ik wel :)...
MetzZ_!!
Geen malle moer!!
Bellie
was zaterdag naar de TIme geweest in A'dam.lekker weer lopen stampen bij Bas & Ram.En gisteren zijn we naar DNA-Party geweest in de FUN!!Gisteren was echt zo bizar PHATT gewoon.Ben ook echt tot het eind gebleven.wilde gewoon niet weg.:D
En wederom werdt er weer bewezen dat er in de FUN ook echt super lekkere chicks weer komen.Kortom de FUN roelt echt keihard.

volgende week effe rustig aan.daarna Qontact en daarna SHOCKERS,......WOOOHOOO kan gewoon niet wachten :D

GREETZ!!

M5
quote:
Originally posted by Akira
Ja hoe draaide JOSE dan???

dat je moreno toppie vind weeet ik wel :)...


JOSE ?? wie is dat ?? :)

ik heb er werkelijk waar geen minuut van gehoord .....maar het zal wel weer zijn gewone stijl zijn .....van die vrolijke songs ...hou ik ABSOLUUT NIET van...;)
Remy D
Ik ben naar Groningen geweest en toen kwam ik er tot mijn verbazing achter dat Johan Gielen kwam draaien in de tent waar ik naar toe ging en die heeft echt een geweldige set neergezet.. :D Alleen de tent was een beetje gaar maarja daar kon ik wel meeleven. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement