return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 15)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Akira
Hey iedereen bedankt voor het stalken van die ranzige STINKERD!!! hij neemt in ieder geval zijn GSM niet meer op hahaha dus dat is wel heel erg mooi :D:D

Ik denk dat ie wel meer dan 1000 sms;jes heeft gehad in een paar dagen tijd dus dat is wel een record...ja verder is ie natuurlijk ook wel 1000x uitgescholden....

ANyway gisteren weer een dik uur op het burea gezeten wat natuurlijk weer erg erg saai was maar ja het moet van de verzekering dus dat is allemaal wel minder.Maar nogmaal bedankt he!!!:):):):):):):):):)

Ja het blijft allemaal zeer vervelend.
Robvef
quote:
Originally posted by Akira
Hey iedereen bedankt voor het stalken van die ranzige STINKERD!!!

Geen dank. Het is alleen jammer dat dit moest gebeuren!!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by tango
haha, dat is wat lijpe . :D

Ben jij dat zelf henk, op dat gesprekje?

grtz,
TNG

Neej gelukkig niet.. ik ben wat meer literair begaafd :p

Als iemand zegt "kankerlijer" zeg ik niet "ja jij ja" lol.. maar desalniettemin.. wat een top mp3tje! de volledige versie is nog leuker.. :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Neej gelukkig niet.. ik ben wat meer literair begaafd :p

Als iemand zegt "kankerlijer" zeg ik niet "ja jij ja" lol.. maar desalniettemin.. wat een top mp3tje! de volledige versie is nog leuker.. :D

ja aan het eind
Geweldig, moet je eigenlijk ook ff plaatsen Henk. Siedemieter op. hehe
Henkie_henk
Haha dat stukje ja.. maar ik up em wel naar t eerstvolgende pubje..

maybe saampjes met MOH part 7
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Haha dat stukje ja.. maar ik up em wel naar t eerstvolgende pubje..

maybe saampjes met MOH part 7

Wat bedoel je met die laatste zin? Je weet toch inmiddels wel dat ik niet zo'n ster ben in dat soort termen.
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex

Wat bedoel je met die laatste zin? Je weet toch inmiddels wel dat ik niet zo'n ster ben in dat soort termen.

ik snap die laatste zin eigenlijk ook niet helemaal, zal wel een of ander lollig mp3tje zijn
Henkie_henk
Masters of Hardcore part 7.. maar ik vind em zelf niet zo heel erg.. eeh leuk.. t is wel erg hardcore lol (gek he)

ben maar op 3/4 gestopt..

is van die laatste MOH in zaandam..

GreetZz
Akira
Zo dit weekend was dus echt wel top vrijdag eerst eventjes in de kroeg gezeten en toen meteen doorgegaan naar de LEXION waar I LOVE TRANCE was. Ja in tegenstelling tot bellie vond ik dus het zeker wel een geslaagd feesie ook nog es medeTA remy D gemeet :D en zaterdag naar starlight waar johan gielen draaide...Hij opende gewoon erg goed vond maar hoe langer zijn set duurde hoe slechter het werd.2.5 uur had ie gedraaid ofzo echt lang Het eerste uur was top maar totdat die zelf MC ging spelen was het snel over.Hij heeft ook nog es Flight 643 vekracht dus dat was al helemaal niet TOP. op het laatst heb ik nog es met TA m5 en new wave gemeet en toen enorm met hun lopen knalluh op Dj bird die gewoon beter draaide dan johan op het laatst ...Toen werd het toch even nog flink de beuk erin en alles uit de kast gehaald om het weekend tot een goed einde te brengen :D:D al met al een super weekendje :)
Robvef
Vrijdag eerst naar het cafe, waar ik me weer heb staan volgieten met het kostbare vocht. Daardoor ben ik dus vergeten de wekker te zetten en kwam ik te laat op mijn werk :D :D

Op zaterdag naar Belgie gesjeesd om daar in Highstreet lekker uit mijn dak te gaan op de wat meer commercielere dancenummers uit het Vlaamse land. Er werd op een gegeven moment ook nog lekker ouwerwetse classix gedraaid. Alleen was ik een beetje erg vermoeid (ik word oud!!) en was rond een uur of 4 thuis. That's it!!

The Groove
Donderdagavond (studentenavond) zat ik in de <> arnhem. van Dale draaide (erg slecht btw) en er was bijna geen hond. Ik stond samen met een vriend van me als enige op de dansvloer EN je raad het nooit... We moesten gaan! En waarom? Hij zei dit letterlijk tegen een maat van me "In clubs wordt er op een bepaalde manier gedanst. De stijl die jij gebruikt is er geen van. Je moet over gaan op de cola of je gaat er uit"

HAHAHAHAHAHHA

Dus zijn we gegaan... Want overgaan op cola is geen optie :D

Oja. En zaterdag zat ik in The Fun :)
Robvef
quote:
Originally posted by The Groove
Hij zei dit letterlijk tegen een maat van me "In clubs wordt er op een bepaalde manier gedanst. De stijl die jij gebruikt is er geen van. Je moet over gaan op de cola of je gaat er uit"

Dus zijn we gegaan... Want overgaan op cola is geen optie :D

Op wat voor manier dansen ze dan in clubs???? ;) ;)

En idd. Op cola overgaan is geen optie. :D :D Tenzij je moet rijden net als ik afgelopen zaterdag :( :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement