|
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Ik heb vrijdag op een boot gedraaid op de kaag (kna misschien me doorbraak beteken:D :D )
Ik heb zaterdag gesnowboard in Zoetemeer en Ben ook naar 4elements gegaan in de ahoy....dus nu zit ik hier met in Spierpijn...maar een vette weekend gehad....later |
Cool!! Wat draai je????
Een vriend van mij moest laatst op een of ander studenten-feest in de Akzel (schrijf ik het zo goed?) in Utrecht draaien, echt wrede techno draaide die, toen is die door iemand die onder andere Shockers heeft georganiseerd (in de techno zaal deed hij de lichten, boven het dj-platform stond die) gevraagd om in de oude Roxy te gaan draaien. Club More heet het tegenwoordig geloof ik. Echt tof!!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Jukx
Cool!! Wat draai je????
Een vriend van mij moest laatst op een of ander studenten-feest in de Akzel (schrijf ik het zo goed?) in Utrecht draaien, echt wrede techno draaide die, toen is die door iemand die onder andere Shockers heeft georganiseerd (in de techno zaal deed hij de lichten, boven het dj-platform stond die) gevraagd om in de oude Roxy te gaan draaien. Club More heet het tegenwoordig geloof ik. Echt tof!!! |
Ik werd voor dat feestje gevraagd om HH te draaien...Ik vin HH onwijs cheesy...maar Niet dat diepe ...Ik draaide Op z'n Dj scot project stijl....Iedereen ging uit z'n pan....maar ik draai alles..Ik heb thuis in me box trance techno HH progressive funky house , van alles...maar ik zit de laatste tijd de hardere kant op te gaan...Ik wil vooral meer Franse Techno gaan halen zowiezo meer BXR Picotto Piu,,, en natuurlijk meer Overdose Scot projects....en dan wil ik een "Blend" maken van al die stijlen...want dat zijn de vetste stijlen...(,maar ik ben altijd open voor nieuwe )
Ten eerste ben ik gewoon blij dat ik nimeer alleen een Bedroom DJ ben.... Maar die gasten die mij moesten beoordelen voor het werk (draaien dus voor hun bedrijfje) waren HEEEEEL erg onder de indruk (zonder te overdrijven, serieus) dus Ik ben Super blij....
Het was ook supervet vrijdag....
Ik zou eerst alleen een half uur draaien maar niemand zei dat ik moest stoppen, ze hadden het niet door....( ik had het naar me zin dus ik had het ook niet door)...ik had uiteindelijk anderhalf uur gedraaid.... Ik eindigde met BEam vs Cyrus - Thunder (dj scot) Dat was egt een killer ....Iedereen Ging uit z'n bol Incl. IK
maar ja ik hoop dat dit een doorbraakje is (die gasten zeiden van wel)
WIE WEET misschien zie je me op Mysteryland HAHA NOT LOL
He de mazzel ik ga ff oefenen |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Ik werd voor dat feestje gevraagd om HH te draaien...Ik vin HH onwijs cheesy...maar Niet dat diepe ...Ik draaide Op z'n Dj scot project stijl....Iedereen ging uit z'n pan....maar ik draai alles..Ik heb thuis in me box trance techno HH progressive funky house , van alles...maar ik zit de laatste tijd de hardere kant op te gaan...Ik wil vooral meer Franse Techno gaan halen zowiezo meer BXR Picotto Piu,,, en natuurlijk meer Overdose Scot projects....en dan wil ik een "Blend" maken van al die stijlen...want dat zijn de vetste stijlen...(,maar ik ben altijd open voor nieuwe )
Ten eerste ben ik gewoon blij dat ik nimeer alleen een Bedroom DJ ben.... Maar die gasten die mij moesten beoordelen voor het werk (draaien dus voor hun bedrijfje) waren HEEEEEL erg onder de indruk (zonder te overdrijven, serieus) dus Ik ben Super blij....
Het was ook supervet vrijdag....
Ik zou eerst alleen een half uur draaien maar niemand zei dat ik moest stoppen, ze hadden het niet door....( ik had het naar me zin dus ik had het ook niet door)...ik had uiteindelijk anderhalf uur gedraaid.... Ik eindigde met BEam vs Cyrus - Thunder (dj scot) Dat was egt een killer ....Iedereen Ging uit z'n bol Incl. IK
maar ja ik hoop dat dit een doorbraakje is (die gasten zeiden van wel)
WIE WEET misschien zie je me op Mysteryland HAHA NOT LOL
He de mazzel ik ga ff oefenen |
Oh das wel heftig dan man!!!
draaien voor hun bedrijfje?? dat snap ik niet helemaal eigenlijk?
he maar Franse Techno, dat ken ik nog niet echt geloof ik... kan je ff een voorbeeld geven ofzo want ik heb er wel is wat over gehoord namelijk!
En je gaat nu nog oefenen??? 2 uur snachts?
maaaarja,
mzzl!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Jukx
Oh das wel heftig dan man!!!
draaien voor hun bedrijfje?? dat snap ik niet helemaal eigenlijk?
he maar Franse Techno, dat ken ik nog niet echt geloof ik... kan je ff een voorbeeld geven ofzo want ik heb er wel is wat over gehoord namelijk!
En je gaat nu nog oefenen??? 2 uur snachts?
maaaarja,
mzzl!! |
Bedrijfje? ja uhm...het is een klein organisatietje die djs levert en equipment levert voor feesten en zo... van hockey feesten naar Grotere raves... Ik weet niet precies wat dat inhoud..het is enige is dat ik daarvan me geld krijg..hehe.., Franse Techno....ja ik had een Ep gekogt laatst hier in NL...van Kobayashi records... Je kan nergens online dat vinden...maar het is egt super.... Ik denk een paar bekendere DJs die dat ook draaien....zijn mannetje zoals Gister op 4elements de battle session Gateano Parisio aka Gaetek vs Marco Carola.....die draaien een beetje in die richting
Uhm de hoofd artists zijn Allessandro F. en Al ferox... Ik bedoel met franse techno gewoon die label...het is egt vet.. je moet maar op de site kijken ..het is wel vet ...er zijn ook samples www.kobayashi-records.com
Je hoort dan waarschijnlijk een nummer als eerst...dat is Allessandro F. vs Al Ferox - Planet Kobayashi ....die heb ik ook op plaat...die is super
Ik Ga zo nog ff draaine ja ....anders kan ik niet slapen en Oja...Ik slaap weinig.... Toen ik nog school had ging ik nooit eerder slapen dan 2 uur en altijd 7uur30 op...
Ja maar uhm 2 uur JIJ bent nu ook wakker dussssssssssssssssssssssss |
|
|
| Miss Proximus |
heb je geen buren ofzow? :D
gefeliciteerd dat het zo goed ging met je "optreden", nu nog +/- 8 jaar en dan ben je net zo groot als Tiesto haha :p |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
heb je geen buren ofzow? :D
gefeliciteerd dat het zo goed ging met je "optreden", nu nog +/- 8 jaar en dan ben je net zo groot als Tiesto haha :p |
thx....ja LOL
Nee Ik heb geen buren:rolleyes: Ooit gehoord van Headphones !!!!!!!!!!!!!!!!Lol:p ;) :D :) :( :o :mad: :rolleyes: :cool: :eek: :confused: |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
thx....ja LOL
Nee Ik heb geen buren:rolleyes: Ooit gehoord van Headphones !!!!!!!!!!!!!!!!Lol:p ;) :D :) :( :o :mad: :rolleyes: :cool: :eek: :confused: |
Huh dan mag jij me wel es uitleggen hoe jij oefent met koptelefoon??
koptelefoon gebruik je toch als monitor??
Maar i.i.g. Neem jij es een mix op dan.Ben benieuwd naar jou mixing skillz :D
GREETZ!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Bellie
Huh dan mag jij me wel es uitleggen hoe jij oefent met koptelefoon??
koptelefoon gebruik je toch als monitor??
Maar i.i.g. Neem jij es een mix op dan.Ben benieuwd naar jou mixing skillz :D
GREETZ!! |
Nou............Ik heb op me mixer een klein Knoppie waar staat HEADPHONE MIX dan kan je horen wat er uit de master (ookal staat de master naar beneden) komt en als je hem draait hoor je wat je Cue-ed.... dus dan kan je in je headphones mixen....... Ik had het ook op me ouwe Mixer dus..het is een standaard functie op mixers...
Ik heb nu een klein setje van 35 minuten op me computer staan...
Hoe kan je het uploaden ofzo dan ....(dat snap ik allemaal niet)
Ik ben wel op Napster(soms) WinMX Morpheus Audiognome Audiogalaxy dus misschien kan je het daarvandaan halen
Ik ben overal Nastra_Azzurro behalve napster=(carlcox95) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Ik zou eerst alleen een half uur draaien maar niemand zei dat ik moest stoppen, ze hadden het niet door....( ik had het naar me zin dus ik had het ook niet door)...ik had uiteindelijk anderhalf uur gedraaid.... Ik eindigde met BEam vs Cyrus - Thunder (dj scot) Dat was egt een killer ....Iedereen Ging uit z'n bol Incl. IK
maar ja ik hoop dat dit een doorbraakje is (die gasten zeiden van wel)
WIE WEET misschien zie je me op Mysteryland HAHA NOT LOL
He de mazzel ik ga ff oefenen |
Leuk om te horen :)
Maar die Thunder in Paradise is inderdaad erg goed.. Ik heb pas de singel inclusief Scot Project Remix gekocht bij de FRS voor 1 piek :D |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by moogwai
Leuk om te horen :)
Maar die Thunder in Paradise is inderdaad erg goed.. Ik heb pas de singel inclusief Scot Project Remix gekocht bij de FRS voor 1 piek :D |
Op cd????? In de Free record shop...hebben ze dat daar dan???
tering zeg!!!! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Op cd????? In de Free record shop...hebben ze dat daar dan???
tering zeg!!!! |
Ja tuurlijk hebben ze die :).. maar niemand kent natuurlijk BEAM vs Cyrus.. dus blijft die lekker liggen en komt dus uiteindelijk in de bak met aanbiedingen te zitten (10 voor 10 piek :D )
Zit wel veel troep in zo'n bak.. maar af en toe vind je weleens iets leuk zoals Beam & Yanou - Rainbow Of Mine, BT - Dreaming, Luis Paris -Incantation, Hi-Gate - I Can Hear Voices/Caned And Unable,
Alibi - Eternity, Push - Universal Nation en nog enkele andere... allemaal voor 1 piek gekocht :D |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ja tuurlijk hebben ze die :).. maar niemand kent natuurlijk BEAM vs Cyrus.. dus blijft die lekker liggen en komt dus uiteindelijk in de bak met aanbiedingen te zitten (10 voor 10 piek :D )
Zit wel veel troep in zo'n bak.. maar af en toe vind je weleens iets leuk zoals Beam & Yanou - Rainbow Of Mine, BT - Dreaming, Luis Paris -Incantation, Hi-Gate - I Can Hear Voices/Caned And Unable,
Alibi - Eternity, Push - Universal Nation en nog enkele andere... allemaal voor 1 piek gekocht :D |
das lekker dan man........gelukkig kent niet iedereen die nummers....
Ik dag eerst dat je op vinyl bedoelde jammer.....hehe lol |
|
|
|
|