|
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| quote: | Originally posted by The Groove
Donderdagavond (studentenavond) zat ik in de <> arnhem. van Dale draaide (erg slecht btw) en er was bijna geen hond. Ik stond samen met een vriend van me als enige op de dansvloer EN je raad het nooit... We moesten gaan! En waarom? Hij zei dit letterlijk tegen een maat van me "In clubs wordt er op een bepaalde manier gedanst. De stijl die jij gebruikt is er geen van. Je moet over gaan op de cola of je gaat er uit"
HAHAHAHAHAHHA
Dus zijn we gegaan... Want overgaan op cola is geen optie :D
Oja. En zaterdag zat ik in The Fun :) |
Dit is wel heel erg lachwekkend zeg....Wie zeiden dat tegen jullie??
en waren ze nog streng aan de deur??of gewoon doorlopen... |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Masters of Hardcore part 7.. maar ik vind em zelf niet zo heel erg.. eeh leuk.. t is wel erg hardcore lol (gek he)
ben maar op 3/4 gestopt..
is van die laatste MOH in zaandam..
GreetZz |
Laast had een klasgenoot ook een MOH bij.. ik ff checken (had al een jaar of zo geen HC gehoord)... hoor ik ineens... I would stay here (krezip).. BOEM BOEM BOEM.. best wel lachen :D |
|
|
| The Groove |
Uitsmijter zei dat tegen ons. Echt vreemd. Ik denk gewoon dat hij geen te doen had omdat er bijna niemand was.
Ach ja... Gelul. We gaan wel een keer naar de <> als hij wat langer open is. |
|
|
| Miss Proximus |
Ik had vrijdagavond praktijk op school, in t restaurant en ik was gewoon ing HALF DRIE ´s nachts thuis!!!! jeeeeezus...en dan krijg je nog niet eens betaald ook!!! damn...
..zou eerst zaterdag remy thuis zitten met een spannende film (erg leuk hè?)..en toen belde ik m´n maatje Remy (haha..wat een toeval) en toen besloten we even naar de Shuffle (kennen jullie toch wel LOL) te gaan en daar draaide dus de substitute van Mauro Picotto..was errug kewl...totdat één of andere DWEEP D´n´B ging draaien (gaaaaar hoor :p)..toen ff naar de Kleine Castelijn (is toch ook wel bekend? 2xLOL) en daar waren ze gewoon óók Mauro aan het draaien en later ook nog vette gabber.......BETER!!!!!!! dus...heb mezelf en me b/f én remy om 2 uur naar huis gesleept en toen.....naar de Lakenstraat haha
...maar jah...volgende week.......Mysteryland!!!!!!!! woo! :D |
|
|
| Dj Lex |
| ja ach wat hebben we gedaan dit weekend? ik heb alleen maar gesport. En gewonnen dus das wel lekker |
|
|
| TranceFool |
Nah, wat heb ik dit weekend gedaan....Ik heb een feessie gegeven omdat mn ouders op vakantie zijn:D :D :D Was echt heel erg cool. Wel problemen met de buren gehad. Ik had al gezegd dat ze misschien wat zouden kunnen gaan horen:eek: Toen draaide ik ff Dj Scott Project - Overdrive. Toen kon ik het niet laten om ff de bas voluit te zetten, hehe:D :D Het was hartstikke leuk, totdat ik wakker werd en met 3 andere gasten naar beneden liep om wat te eten. Het was een grote tiefuszooi, maar ja, alles aangeveegd en gedweild:( Het was wel lache, maar doe het maar een keer per jaar, liever bij iemand anders, hehe.
Vrijdag heb ik een schoolfeest, altijd wel lache, die zaterdag een feessie bij de korfbal. Allebei dus twee feessie waar je alleen voor de drank komt, en soms uit je naad te gaan om een zeldzame goede stampplaat:D :D Maar feessies om alleen te zuipen kunnen ook heel kewl zijn:)
Latuurrzzz.... |
|
|
| TranceFool |
| Ik wil nog hier wel ff aan toevoegen dat ik zelf niet korfbal (ik heb op voetbal gezeten), want ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die wijvensport, ik hoop niet dat hier mensen op korfbal zitten:D |
|
|
| Blik |
| niks gedaan eigenlijk, paar vrienden van mij wilden leren voor de aankomende proefwerkweek dus bleven er maar 2 mensen over, ik en een andere vriend van mij. Toen hebben we maar 2 filmpjes gehuurd, Taxi en Taxi 2, zijn echt aanraders, actie en droge humor, goeie filmpjes |
|
|
| TranceFool |
Opgepast iedereen want ik ga nu alles eruit gooien!!!!!:D
Ik heb me dit weekend echt doodgeergerd aan "DJ's" die op feessie draaiden waar ik was.
Vrijdag had ik een schoolfeest. We waren eerst met de hele klas met school naar Polen geweest, dus we hadden allemaal een shirtje laten maken met Polen erop, dat was wel cool. Maar ff over de muziek: er draaide een kale dikke vent met een arm, die andere zat in het gips. De apparatuur was bagger:mad: Er stonden twee draaitafeld die hij niet eens gebruikte, hij draaide liever met CD's:( Ging ie Parla & Pardoux draaien, sloeg om de seconde de CD-speler over. De muziek was verder ook zaad:( :( Heel even mocht een oud-leerling draaien, die gozer wordt echt BEKEND, onthoud deze naam DJ MARKIE O, hij draait ook in de Ministry of Dance, in Rotterdam, hij draaide drie platen en ik ging helemaal uit mn dak, heel goed. Verder nog wel aardig naar mn zin gehad, lekker gezopen.
Maar dan zatuuurdag: Ik had toen een feessie van de korfbalvereniging van een vriend van me. Hij mag ook daar wel es draaien, maar hij heeft totaal geen verstand van muziek, dus ik zeg altijd welke nummertjes hij moet draaien van mijn eigen gemaakte CD'tjes:) Helaas mocht hij maar een halfuurtje draaien. Toen ging een gozer draaien die teveel van R&B houdt. Hij draait in Hollywood, kan wel goed mixen maar draait alleen maar klote muziek. Ik dus al tien keer een nummer aangevraagd. Eindelijk draait ie Deepack - Drop Out. Staat de pitch veels te laag en dan klinkt het echt voor geen meter:( :(
Maar nu het DIEPTEPUNT:mad: :mad: : Ik had al tien keer DJ Scot Project - Overdrive aangevraagd, maar die wilde die niet draaien omdat ie 9,5 minuten duurde, HAHAHA, sukkel. Maar goed uiteindelijk draait ie em. Goed geluid, dus klonk echt lekker met die harde bas. Keek tie me aan, ik stond helemaal te stampen, deed zijn handen op zn oren, hij vond het dus te hard klinken. Was net het lekker stukje bezig vlak voor die stampende melodie ---> BREEKT IE EM AF:mad: :mad: :mad: EN JA HOOR WAT DENK JE WAT ER VOOR IN DE PLAATS KOMT: ATC- Around The World:mad: :mad: AAARGGG:mad:
Ik die gozer helemaal verrot gescholden.
Verder wel aardig naar mn zin gehad, goedkope drank:D :D
Langste thread in mn carriere BTW;)
Latuurrzzz... |
|
|
| Akira |
NOu dit weekend was dus ronduit beroerd....ik had niet echt veel geld te besteden dus was ik noodgedwongenom het wat rustig aan te doen.Terwijl er wel vette feesten waren(mysteryland,wildlife).NOu vrijdag beetje in de kroeg gezeten waar ik godse chagarijnig werd van dat gezeur aan mijn kop weinig met leuke meisjes geouwhoerd omdat ik totaal niet in de stemming was.NOu zaterdag was dus ook weer 3x niks...hele avond achter de klote comp gezeten en daarna even de kroeg in maar ja dat was ook niet alles aangezien iedereen naar starlight en de klaveet ging.Ik werd nog meegrvaagd maar ik had er gewoon ff geen zin meer in.dus al met al een weekend waar ik totaal niks heb gedaan.
Ja trancefool je kan dat verwachten he op zulke feesten word nou eenmaal altijd slecht gedraaid...dan moet je toch naar wat echte party's of discotheken gaan ;)als jij al zegt dat je tegen die vriend moet zeggen wat ie moet draaien...dan kan je ECHT dus geen ene reet verwachten.Op zulke feestjes ga ik meestal alleen heen om de gezelligheid en NOOIT voor de muziek want dat valt altijd toch tegen... |
|
|
| moogwai |
Was zaterdag liever naar Mysteryland geweest.. maarja de animo was niet zo groot :(
Zaterdag eerst een verjaardagje gevierd :) en toen zijn we naar een tent in Duitsland geweest (e-dray).. was echt wel leuk en gezellig :D
Was alleen al de moeite waard om die typische Duitsers te zien, die denken dat ze de Man zijn :D :D
Muziek was goed... lekkere duitse stamptrance zoals Blank & Jones - Dff (Cosmic Gate Rmx) & Brooklyn Bounce - Born To Bounce, verder nog een leuke mix gehoord van Charly Lownoise & Mental - Wonderfull Days... altijd leuk als ik een zo'n classic hoor :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Akira
Ja trancefool je kan dat verwachten he op zulke feesten word nou eenmaal altijd slecht gedraaid...dan moet je toch naar wat echte party's of discotheken gaan ;)als jij al zegt dat je tegen die vriend moet zeggen wat ie moet draaien...dan kan je ECHT dus geen ene reet verwachten.Op zulke feestjes ga ik meestal alleen heen om de gezelligheid en NOOIT voor de muziek want dat valt altijd toch tegen... [/B] |
Ja dat weet ik ook wel, maar zoiets had ik nog nooit meegemaakt, handen op je oren doen als DJ zijnde, omdat je de muziek te hard vindt. Ik kwam in de eerste plaatst ook voor de drank en de gezelligheid, maar als er dan ff leuke muziek gedraaid wordt kan je tenminste nog ff los:D |
|
|
|
|