|
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Maar tegenwoordig kan de smeris toch ook al nagaan waar dat mobieltje is....
Of ze sturen om de min. een berichtje van:Dit mobieltje is gestolen.....etc etc
Hmmz ik ga er gelijk eentje naartoe sturen.hehehhe
GREETZ!! |
|
|
| Henkie_henk |
Henkie_henk kan idd goed opschiete.. .. ja schiete!!!!
ow sorry
Hey ooit gehoord van een sms bomber? haha! K weet nie of dat ding nog werkt..
anders heb ik wel een gewoon sms proggie voor je.. hoef je nix voor in te voere.. maar dan gaat het wel per 1.. (alst goed is volledig anoniem) of van "mr ik haat turken" Of van wie dan ook..
GreetZz |
|
|
| Remy D |
WHAHAHAHAhahahahahahaha wat een posts allemaal. Moest echt lachen. :D:D
Maar helaas dat er eerst een kankerstreek moest komen;mad: :mad:, maar inderdaad we zullen hem gek maken.. En het zijn inderdaad altijd dezelfde en ze zijn noooooooooooit alleen want dat doen ze niet. |
|
|
| Miss Proximus |
| heb het nr. al ff bij ICQ gezet...het eerste sms-je is al verstuurd...als ik geen ontvangstbericht krijg weten we tenminste ook of hij al en nieuwe SIM-kaart heeft... wat een STRAKKE actie haha |
|
|
| Henkie_henk |
Ik test ff dat sms verstuur progje.. kijke oftie volledig anoniem is.. die van icq is dat namelijk niet.. je kan gewoon replyen op dat icq 3049582034982304982 nummer... en ja 2093482304982304982 is gewoon getyp...
GreetZ |
|
|
| Partyhardy! |
Vrijdagavond naar de danssalon geweest naar Tiestooo!
Hij draaide weer super met als heerlijke opener;
Raplhie B-Massive!:D |
|
|
| Dj Lex |
Ik ga zo dat nummer ff opschrijven en een paar smsjes naar die loser sture.
We maken hem gek!!!!
Oh hey laten we allemaal de zelfde naam er onder zetten. Trancefreak ofzo. Dan denkt ie dat ie gestalkt wordt ofzo |
|
|
| Miss Proximus |
hé henkie....denk je dat je dan gaat replyen? als je dat gsm-etje gejat hebt? zou ik niet doen...en hé ik heb een ontvangstbevestiging gekregen dus hij heeft m nog aastaan ook! ha! wat een losah!
ennu...als ie mij achterhaalt...als je dat bedoelt Henkie...dan is ie gewoon dood....boo! |
|
|
| Robvef |
Heb ook SMS verstuurd. Weet iemand nog een goede tekst die we kunnen invoeren??
Greetz |
|
|
| Dj Lex |
| Nee, maar we moeten er allemaal dezelfde naam onder zetten |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Nee, maar we moeten er allemaal dezelfde naam onder zetten |
Dus gewoon Trancefreak. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Robvef
Dus gewoon Trancefreak. |
Bijvoorbeeld, maakt niet uit als het allemaal hetzelfde is dan wordt i denk ik helemaal gek. Ik hoop het in ieder geval |
|
|
|
|