|
מונדיאל 2002
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אוקיי חברים בדיוק לפני דקה התחיל מונדיאל 2002 ביפן ובקוריאה
חשבתי שצריך להיות כזה ט'רד שבו נעדכן תוצאות והכל ונדבר על זה...
אללה מונדיאל :disbelief |
|
|
| nesher |
לא מעניין אותי בגרוש המונדיאל
(גם נבחרת ישראל לא משחקת(טוב זה תמיד
גם הולנד לא משחקת, הנבחרת היחידה שגם משחקת יפה ולא רק טוב
(וגם רומניה לא משחקת(המוצא שלי מה לעשות |
|
|
| Flotser |
עוד כשהייתי ילד קטן, תמיד אהבתי את ברזיל, בטח כי הם היו מנצחים כל הזמן, כבר לא זוכר,
חוץ מזה מה שהכי חשוב שישפילו את צרפת ואת כל האנטישמים. |
|
|
| nimrod levi |
יא אללה סנגל הכושים האלה לא רואים בעיניים
כוס עמק דופקים לי את הווינר
איזה אפסים צרפת!!!
אם כבר סנגל מנצחים לפחות שיעלו שלב אחרי זה
הם משחקים לא רע דווקא
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| NeMeSiS1234 |
כל הכבוד סנגל!!!!!!!!!!!!!!!
1-0 על צרפת!!! זה לא יאומן מה שהם עשו להם ...
והכי חשוב שברזיל ייקחו את האליפות!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| nimrod levi |
איטליה בליינד לוקחים גיא
;) ;) ;) |
|
|
| MoSH_MaN |
יששששששששששששששששש
צרפת הפסידו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FORZA ITALY!!! |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה לעשות
צרפתים עם חרא
:D
מגיע להם.... שימותו
שחקו כמו חבורת אפסים!!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
| אליצור ירוחם משחקת יותר טוב מצרפת כשהיא בלי זידן :) |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
FROZA ITALY!!! |
אחי זה
forza...
ואני איתך עם איטליה
איך שצרפת משחקים עדיף שהיו נשארים בבית
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחח אני לא מאמין שאשכרה צרפת הפסידה...
אבל ראסמי... איך שהיה הגול של סנגל... היה להם כמה דקות לפני הזדמנות ממש דומה שהם היו יכולים לנצל אותה לעוד גול
באמת כל הכבוד להם...
ואני ממש ממש ממש שונא את ברזיל!!!!!!
פלוצר... אני חושב שזה ממש פלצני... זה כמו שכל אחד שלא מבין בכדורגל בארץ שישדאל את מי הוא אוהד הוא יגיד מכבי חיפה או מכבי תל אביב
אף אחד לא יגיד הפועל משוש או מכבי שעריים אלא אם כן הוא באמת אוהד ומבין בכדורגל
קיצר... שברזיל יעופו בבתים ויהיה טוב...
אני רוצה שפורטוגל יפתיעו ויעלו גבוה... זה יהיה טוב |
|
|
|
|