return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
מונדיאל 2002
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אוקיי חברים בדיוק לפני דקה התחיל מונדיאל 2002 ביפן ובקוריאה
חשבתי שצריך להיות כזה ט'רד שבו נעדכן תוצאות והכל ונדבר על זה...
אללה מונדיאל :disbelief
DjChook
1:0 לסנגל !!!
nesher
לא מעניין אותי בגרוש המונדיאל
(גם נבחרת ישראל לא משחקת(טוב זה תמיד
גם הולנד לא משחקת, הנבחרת היחידה שגם משחקת יפה ולא רק טוב
(וגם רומניה לא משחקת(המוצא שלי מה לעשות
Flotser
עוד כשהייתי ילד קטן, תמיד אהבתי את ברזיל, בטח כי הם היו מנצחים כל הזמן, כבר לא זוכר,

חוץ מזה מה שהכי חשוב שישפילו את צרפת ואת כל האנטישמים.
nimrod levi
יא אללה סנגל הכושים האלה לא רואים בעיניים
כוס עמק דופקים לי את הווינר
איזה אפסים צרפת!!!
אם כבר סנגל מנצחים לפחות שיעלו שלב אחרי זה
הם משחקים לא רע דווקא
:wtf: :wtf: :wtf:
NeMeSiS1234
כל הכבוד סנגל!!!!!!!!!!!!!!!
1-0 על צרפת!!! זה לא יאומן מה שהם עשו להם ...
והכי חשוב שברזיל ייקחו את האליפות!!!!!!!!!!!!!
nimrod levi
איטליה בליינד לוקחים גיא
;) ;) ;)
MoSH_MaN
יששששששששששששששששש

צרפת הפסידו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


FORZA ITALY!!!
DJ-Energy
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה לעשות
צרפתים עם חרא
:D
מגיע להם.... שימותו
שחקו כמו חבורת אפסים!!!!
Gil Shwarts
אליצור ירוחם משחקת יותר טוב מצרפת כשהיא בלי זידן :)

nimrod levi
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

FROZA ITALY!!!



אחי זה
forza...

ואני איתך עם איטליה
איך שצרפת משחקים עדיף שהיו נשארים בבית
:disbelief :disbelief :disbelief
Hell_Copter
חחחחחחחחחחח אני לא מאמין שאשכרה צרפת הפסידה...
אבל ראסמי... איך שהיה הגול של סנגל... היה להם כמה דקות לפני הזדמנות ממש דומה שהם היו יכולים לנצל אותה לעוד גול
באמת כל הכבוד להם...

ואני ממש ממש ממש שונא את ברזיל!!!!!!
פלוצר... אני חושב שזה ממש פלצני... זה כמו שכל אחד שלא מבין בכדורגל בארץ שישדאל את מי הוא אוהד הוא יגיד מכבי חיפה או מכבי תל אביב
אף אחד לא יגיד הפועל משוש או מכבי שעריים אלא אם כן הוא באמת אוהד ומבין בכדורגל
קיצר... שברזיל יעופו בבתים ויהיה טוב...
אני רוצה שפורטוגל יפתיעו ויעלו גבוה... זה יהיה טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement