|
fest: Voyage i Linköping
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Fairlayt
Brahme
Fresa
DJ Jekyl
Robert Lidstroem
+ guest DJs (more 2 come!)
Information: Voyage into Trance & Psytrance
2 Dancfloors [Trance/Psytrance]
More info's coming, but prebook friday 31th of January in your party calender ;)
MER INFO
16-årsåldersgräns... :) Robert vill man ju gärna se alltså :D |
|
|
| Dioxys |
| ahde varit kul å gå på, men vetefan hurman tar sig till linköping eller därifrån :) |
|
|
| Vizay |
de här känns lite lockande....ere hardtrance å uplifting som kommer spelas på trancegolvet eller?
ere nån som ska dit med bil kanhända från sthlm? |
|
|
| Dioxys |
| vore nice om man kunde hänka på då med :rolleyes: |
|
|
| Vizay |
*sneglar på stävä* ;)
såg just nu att fairlayt e en TA :D va lirar du för stil? |
|
|
| Glorie |
brahme å fairlayt lirar hardtrance :)
jekyl å fresa lirar psy! :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
brahme å fairlayt lirar hardtrance :)
|
nämen hallå där....jag kommer :D ;) |
|
|
| robstar |
| Ja kanske oxo poppar ner! Måste u kolla in Fairlayt å Robban. ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Klart man har lust att sticka ner men denna gång vill jag helst inte köra hem igen efter festen...
Jag känner ju en del folk så med boende för mig är inga problem.
Annars så kan ju själv klart några henka på... Vizay... Dioxys som även bor i min egna kommun...
En plats är såklart redan reserverad för mindshooter
Kanske man äntligen kan få se Glorie :gsmile: |
|
|
| reveal |
| helt oväntat ser alltså TA-meetingen ut att hamna i Linköping? eller? :) pax för att få sova hos glorie (om hon har plats dvs) :p |
|
|
| Dioxys |
hehe, platsen redan bokad isf :P
lär du mig köra annars så är det hel-lugnt, ajg kör hem ;):toothless |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hehe, platsen redan bokad isf :P |
var bokade du den? :p |
|
|
|
|