|
fest: Voyage i Linköping (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
omg noooooooo!! :confused: :(
, ah.. värsta fall bussen isf.. eller du KANSKE kan få tag på bil? :( |
|
|
| mindshooter |
| Japp nu brinner det i vardagsrummet hära...dax att röra på rumporna och fixa en alternativ resväg..jag säger bara att jag SKA ner! Tåg, buss, flyg eller cykel... |
|
|
| mindshooter |
Ok här snabba ryck :)
Detta är ett bussalternativ:
Avgång: 1800 från Stockholm central
Framme: 20.20 ungefär
Lågpris:Vuxen 145,00
Lågpris:Pens, Stud, Ung 120,00
Normalpris: Vuxen 205,00
Normalpris: Pens, Stud,U 165,00
huruvida vi åker på lågpris eller inte vet jag inte....men detta är enkelbiljett så det blir dyrt för den som ska ner :(
Dessutom kan vi glömma förfest hos glorie... hinns inte...
Steve håller på att försöka fixa bil.... Ner kommer vi alltid..det är en fråga om pengar.
Har snackat med gurra tidigare iaf... Vårat gäng är välkommet innan öppning (runt halv 9) och då får vi tillträde till VIP rummet där vi oxå får förvara och konsumera alkohol om vi vill :) bara vi kommer i tid. Lite goda nyheter iaf :) |
|
|
| Glorie |
ojdå...fan va tråkigt :(
reservbil vore ju det bästa alltså. |
|
|
| Dioxys |
för mig är det nog lugnt med pengar.. jag frågar om det ikväll!
vi väntar ju fortfarande besked om steve's bil-jagning..
jag vill verkligen ner, så jag gör det no matter what alltså :)
schysst av dem att vi fick sånna previlegier :) riktigt schysst!
plus! jag är skyldig glorie pengar!!
jag lovar dig, du får tillbaka pengarna :) jag/kenny får fan ta vizays betalning isf till dig.. |
|
|
| Vizay |
| jag kan säga direkt att blir det buss har jag inte råd....det krävs bil eller så blir det ingen resa för mig :( |
|
|
| mindshooter |
Ok så här ser det ut för mig för tillfället.
1. Vi fixar nu bil, allt blir som planerat, alla hänger med, sova hos glorie
2. Buss för mig och dioxys, steve och vizay hoppar av, sova hos glorie.
3. Bil för mig, har troligen fixat in mig på en annan bil med micke som hängde med till gathering. Detta är billigare, snabbare för mig och jag kan åka hem samma natt, detta betyder dock att dioxys får sitta och punda själv på bussen vilket inte är ett helsjysst alternativ om man frågar mig :happy2:
4. Vizay skjutsar oss på pakethållaren
5. Vi skiter i allt. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan de här känns skit alltså... kolla upp otur i ett lexicon och gissa vem ni kommer hitta en bild på.... :( |
|
|
| Glorie |
| ja kan nog sälja en biljett, om ja har tur :) d e lugnt |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja kan nog sälja en biljett, om ja har tur :) d e lugnt |
Gänget som jag eventuellt åker ner med har bara biljetter undanlagda så dom kan köpa i så fall |
|
|
| Glorie |
alltså...steve.. tråkigt som fan att höra om bilen... antar att du måste ha den i jobbet å allt...*trösta
har motorn skurigt sig blir d ju dyrt me :(
vore tråkigt om ni alla skiter i det alltså, måste ja säga...förfesten hos mig spelar ingen roll.. |
|
|
| Vizay |
| [shout] ÄR DET NÅGON SOM BOR I STHLMSOMRÅDET SOM HAR EN BIL ATT LÅNA UT TILL EN ERFAREN BILFÖRARE OCH 3 PASSAGERARE?!?!?!?![/shout] |
|
|
|
|