|
fest: Voyage i Linköping (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dioxys
jag hade mens :( kunde inte råför det..
|
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
mens e så jäla jobbigt :D själv blir ja inte sur eller arg när jag har det.. bara mer lättretlig & känslig :) för allas information.. :D haha, ja e störd |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Om drygt ett dygn far vi ner till Voyage små tjatterfolk :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Om drygt ett dygn far vi ner till Voyage små tjatterfolk :D |
eller inte då :( |
|
|
| dbl |
| kan ju inte.. skall åka tillbaka upp till sthlm och lumpen idag med 18.42 tåget... börjar imorgon bitti |
|
|
| mindshooter |
Japp om ett dygn smäller det boys...
Ska fixa makaronilåda fan..fett gott :) |
|
|
| Glorie |
| fuskigt att ni kommer in gratis :) |
|
|
| Glorie |
| ja steve å kenny.... men 100 spänn äre allt värt kan ja säga :) |
|
|
| Vizay |
hmm jag funtade lite...finns de nån pizzeria i närheten av dig glorie....blev ruggigt sugen på calzone å kände att de skulle bli en perfekt middag :]
aja snart bär det av...kan fan inte vänta!!! :D |
|
|
| dbl |
| tycker inte att ni skall åka pga att inte jag kan hänga med.. det e inte rättvist... |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by dbl
tycker inte att ni skall åka pga att inte jag kan hänga med.. det e inte rättvist... |
Ah, härligt att se sådan fin sosseande här ibland oss.
Du ska veta att du är bland tryggt folk!
EDIT: mummel... |
|
|
|
|