|
fest: Voyage i Linköping (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
| klart som korvspad att dem vet! :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
Mind, Dio å Vizay.. vet era parents att ni inte ska sova hemma då? :p
hehe |
Juste :p Aldrig varit ¨något problem dock
Fresa lirar skitbra!!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag måste seriöst få sitta i framsätet....kommer inte klara resan annars....mina ben e för långa för att klara en baksätestur :p | Tänkte jag fortsätter här....
Jo jag tror med tanke på din längd så är nog det bäst... lille pluttarna får sitta i bak men det är upp till dig å fajtas om platserna ;) Det blir bra ska du se :gsmile: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tänkte jag fortsätter här....
Jo jag tror med tanke på din längd så är nog det bäst... lille pluttarna får sitta i bak men det är upp till dig å fajtas om platserna ;) Det blir bra ska du se :gsmile: |
haha....får ta med golfklubba å fickkniv för säkerhets skull dårå ;) |
|
|
| mindshooter |
| ARgh! min framsätesplats! Men det beror väl på hur långt fram man skjuter framsätet :D? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Vad är det med små grabbar å framsäten egentligen ;) försten till dörren får den... :toothless |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vad är det med små grabbar å framsäten egentligen ;) försten till dörren får den... :toothless |
du kan ju fethaja att jag e snabb som en vässla å smart som en elefant så de blir jag som tar den platsen helt enkelt ;) |
|
|
| Gaby |
| Så ingen av er ska på Dave Seaman eller Seb Fontaine? |
|
|
| Vizay |
| verkar inte så gaby :) |
|
|
| Dioxys |
hehe, vi små grabbar kommer inte in :/
och steve har fan lovat oss att köra ner :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Gaby
Så ingen av er ska på Dave Seaman eller Seb Fontaine? |
Skulle hemskt gärna se Dave Seaman men som sagt, kommer inte ens in :\ |
|
|
| Dioxys |
jag ser iaf fram emot voyage som en galning :) kommer bli askul, funderar på att ta och filma lite på resan upp och ner? :)
roadtrip to lkpg, the movie.. :) |
|
|
|
|