|
fest: Voyage i Linköping (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
och tro mig, du vill inte mucka med en flicka som har ett par sånnadär trosor :D :P
fin stålmannnen tröjja hon har fått föresten :rolleyes: superkrafter hos den där flickan :P |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dioxys
fin stålmannnen tröjja hon har fått föresten :rolleyes: superkrafter hos den där flickan :P |
du skulle bara veta ;)
dbl... seriöst.. I see your pain... tråkigt att du missar festen
*trösta |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
du skulle bara veta ;)
dbl... seriöst.. I see your pain... tråkigt att du missar festen
*trösta |
*gråter* |
|
|
| Dioxys |
| säger det istället för glorie: don't push your luck :D :stongue: |
|
|
| Glorie |
men åååååh.....lilla gubben....inte gråtaaaah :)
kraaaaaaaaaaaaaaama om |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dioxys
:eyespop: :mad: |
, va menar du me de? |
|
|
| Dioxys |
| muahaha, inge alls!! :D :stongue: :haha: :crazy: :tongue3 :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
men åååååh.....lilla gubben....inte gråtaaaah :)
kraaaaaaaaaaaaaaama om |
:)
vad snäll du e Glorie.. min lilla ängel :) |
|
|
| Vizay |
arghh synd att du inte kan komma dbl...hade ju velat kjama dej min lilla nallebjörn *springa efter* ;)
mwahahahahaaaaa :D
btw. glories trosor måste ju klassas som ståltrosor nu :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
arghh synd att du inte kan komma dbl...hade ju velat kjama dej min lilla nallebjörn *springa efter* ;)
mwahahahahaaaaa :D
btw. glories trosor måste ju klassas som ståltrosor nu :p |
lol :haha:
så du skall dit vizay.. hmm.. extra synd då att jag inte kan komma.... *cough* inte *cough* :rolleyes: |
|
|
| Vizay |
klart jag ska dit....nu ere i stort sett helt säkert att jag åker iaf så de känns skönt :)
men vadå...vill du inte träffa din lilla pluttesnutt dbl? |
|
|
|
|