|
fest: Voyage i Linköping (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
hihihi :D
glorie tar på sig mamma rollen lite ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
okej...då ska vi se...
Ang de tre kisar som ska slagga hos mig den sista januari när det är fest i LKPG. Dioxys, Mindshooter å Vizay...
jag har alltså detta till förfogande.. en bäddsoffa (går ju att sova två i den ;) och en luftmadrass... hmm å min egen säng.
det betyder att nån av er måste ta med extra madrass... för ja tänker fasen inte köpa en extra. :) Eller så sover två i bäddsoffan å en på madrassen så slipper ni, men jaa.. det e ju inte jobbigt precis att ta med sig en madrass och PUMP. min e lite knas ibland.
åsså kommer det bli lite trångt, men det gör ju inget.. ju trängre desto roligare eller nåt... hohoho...
ja, vad ska ni ta med er mer?
LEG/ID (vakterna e STENhårda i LKPG)
Tandborste
och typ manlig duschcreme om ni inte vill låna tjejduschcreme... :D
det var väl allt för nu... adress å sånt kan vi klirra sen
ja just.. förfest går ju bra.. hur mycket fest det nu blir eftersom kenny drar vid halvnio... :) vi andra lär väl smyga dit då också... brahme å fairlayt (my favourites) lirar då tror jag :D |
låter grymt! jag kan kanske langa med mig en luftmadrass om jag hittar den, annars blir det skavfötters med vizay eller dioxys ;)
Skulle va kul om det var någon mer i gänget än jag som vill dra dit ett tag innan start för att köa så slipper jag stå alldeles ensam och elda. |
|
|
| Dioxys |
vi får väll se vad som händer :)
jag har ingen aning om vad jag gör, antagligen drar man dit då med :) |
|
|
| Glorie |
japp...hehe, jag får göra mig klar fort.. haha (brukar ju vilja ha flera timmar) hehe... :)
men d e lugnt...d blir finfint det dära |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
okej...då ska vi se...
Ang de tre kisar som ska slagga hos mig den sista januari när det är fest i LKPG. Dioxys, Mindshooter å Vizay...
jag har alltså detta till förfogande.. en bäddsoffa (går ju att sova två i den ;) och en luftmadrass... hmm å min egen säng.
det betyder att nån av er måste ta med extra madrass... för ja tänker fasen inte köpa en extra. :) Eller så sover två i bäddsoffan å en på madrassen så slipper ni, men jaa.. det e ju inte jobbigt precis att ta med sig en madrass och PUMP. min e lite knas ibland.
åsså kommer det bli lite trångt, men det gör ju inget.. ju trängre desto roligare eller nåt... hohoho...
ja, vad ska ni ta med er mer?
LEG/ID (vakterna e STENhårda i LKPG)
Tandborste
och typ manlig duschcreme om ni inte vill låna tjejduschcreme... :D
det var väl allt för nu... adress å sånt kan vi klirra sen
ja just.. förfest går ju bra.. hur mycket fest det nu blir eftersom kenny drar vid halvnio... :) vi andra lär väl smyga dit då också... brahme å fairlayt (my favourites) lirar då tror jag :D |
jag kan släpa med mig min luftmadrass....har ganska stor vana av att sova på den efter diverse basketresor osv så de e inga problem alls :)
kanon att du kan upplåta plats glorie :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag kan släpa med mig min luftmadrass....har ganska stor vana av att sova på den efter diverse basketresor osv så de e inga problem alls :)
kanon att du kan upplåta plats glorie :D |
Kanon att du kan ta med dig luftmadrass, och asjysst av Glorie som låter oss sova över, verkligen assjysst!!! :D:D:D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Vizay
kanon att du kan upplåta plats glorie :D |
japp ja vet väl ;) eftertraktade platser ni får kan ja säga.. ;)
| quote: | Originally posted by Mindshooter
och asjysst av Glorie som låter oss sova över, verkligen assjysst!!! |
:) ja e sjukt snäll ;) heheh (fan vad ja brer på) hhohoho
illa..
men iaf.. så ligger festlokalen på gångavstånd från där ja bor.. ja ser den från mitt fönster :p soft va? Vizay, ja tror du måste signa upp dig på TC att du ska gå på festen. ja har frågat varför men inte fått något svar.
sen e det bra om ni har käkat innan ni kommer hit, för ja antar att ni kommer runt sju-åtta på kvällen? ja orkar inte laga mat.. :) det finns en grillbar i mitt hus så ni vet, som har öppet till 22 eller nåt.
aa å just det.. stora badlakan har ja inte så det räcker :p så ni får kanske ta med en handduk me.
När planerar bilen gå tillbaka till sthlm på lördan då? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | | Originally posted by Glorie När planerar bilen gå tillbaka till sthlm på lördan då? | Jag sticker innan grabbarna har vaknat ;) neee
Vizay är redan uppsignad om inte jag minns fel sen ganska långt tillbaks... nån månad iaf :)
Jag måste väl ta å höra med den jag ska sova över så jag har det klart... känner flera som bor i Linköping...
Vet nu att stället tydligen heter Skylten... men dom var inte så smarta i sitt utskick eftersom det inte står med en adress, men man får väl söka efter det på nätet :-P Ungefär som jag säger att jag ska ha fest i Ladan i Väsby... ungefär bara Dioxys som skulle veta det här...
.../ Steve :gsmile: |
|
|
| Glorie |
hmm....skylten e ett klassiskt ställe i LKPG å alla LKPG-bor vet vart det e ;)
det ligger ett industriområde bakom resecentrum och där ligger det.. cirka 100 meter från där ja bor eller nåt.
ska du köra till stället från dem du bor hos alltså? ja tror det e smart om du parkerar bilen där ja bor eller nåt...(vart det nu finns plats...de brukar va upptagna här) :(
att köra dit me bilen kan va lite trixigt.. ja vet själv inte exakt hur man kör...(men det beror endast på att ja inte känner till stan så bra) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det är det som är så fult... dom kan ju inte ta för givet att man vet.... om man ska veta ska man alltså vara Linköpingsbo... men siten är ju nationell och internationell så.... helknas
Jag kommer kolla upp på egen hand för att kolla vilken vän jag har som bor närmast.... jag kommer ju inte köra dit, en av anledningarna varför jag vill sova över och inte köra hem efteråt är för att kunna ta ett par järn... ;) |
|
|
| Glorie |
| ok du menar innan dÅ? för där inne e det ju alkoholfritt. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
ok du menar innan dÅ? för där inne e det ju alkoholfritt. | Det förstog jag eftersom det är 16 års åldersgräns... men jag tror ingen gnäller om man har ett par bira i fickan... ingen som gjorde på förra TC festen... :) |
|
|
|
|