|
fest: Voyage i Linköping (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dioxys
jo, jag måste ha en jävla massa pengar nu känner jag :)
men det är lugnt, var ju nyss lönning så farsan kan punga ut med en del! men det är säkert trevligare med en massäck alltså :) slipper man lämna er killar ;)
vatten å annat säljer dem väll där?
hoppas det inte är spec hulösa priset på nått iofs :/
jag hade tänkt mig en tc-tröjja kanske, obligatorisk glowstick :)
elelr ska man kanske tjacka det innan? :thepirate | Om vatten kostar så kostar det säkert inte mer än 5 spänn... annars är det ju bara å ta fråna handfatet i toaletten...
Glowsticks brukar dom sälja 2 för 40 typ... |
|
|
| Vizay |
ett tips är att ta med en drickvattenflaska á la sportmodell så kan man tjuva å fylla på på toaletten om man nu inte e sugen på att pröjsa 5 spänn för vatten
borde fan finnas nån lag mot att ta betalt för kranvatten |
|
|
| mindshooter |
| Sist fanns det en massa toaletter med muggar som man kunde dricka vatten i. Sen vare jävligt billiga glowstix minns jag :) Vet inte hur dom har denna gång dock... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
borde fan finnas nån lag mot att ta betalt för kranvatten |
det finns det :)
i sverige är ett ställe skyldigt att gratis tillhandahålla vanligt vatten... gratis alltså
om det däremot är på flaska, eller så, så kan man ta betalt... gissa varför ställen meckar i is och en citronskiva i vattenglaset? för att kunna ta betalt :rolleyes:
detta gäller i sverige, vad som gäller i övriga länder vet jag inte |
|
|
| Glorie |
kan peter rikard OCH kenny ta med sig cd-rengörare eller? vore schysst som fan, så ska min stereo få sig en rejäl omgång :) me tre olika preparat eller tre aaaa, ni fattar :)
min cdrengöring me borste å allt...biter inte på den jä*eln :( suck..
för den spelar bara vissa skivor.. å helst de 10 första spåren men inte längre...
greetings. |
|
|
| mindshooter |
Ska se om jag kan få tag på det...det minsta man kan göra :)
Gurra har förresten lovat att Sonorous - Protonic (Ronski speed mix) ska spelas under kvällen för mig! Så nu har vi mer att se fram emot! såååå fet låt :D:D wohoo |
|
|
| Dioxys |
hittar tyvärr inte min rengöringsskiva :(
men om den ploppar upp så tar jag väll med mig den :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
det finns det :)
i sverige är ett ställe skyldigt att gratis tillhandahålla vanligt vatten... gratis alltså
om det däremot är på flaska, eller så, så kan man ta betalt... gissa varför ställen meckar i is och en citronskiva i vattenglaset? för att kunna ta betalt :rolleyes:
detta gäller i sverige, vad som gäller i övriga länder vet jag inte |
Det började med att ställen tog betalt för vatten för att de sprang en massa folk som hela tiden skulle ha vatten vilket gav en onödigt stor arbetsbörda för bartendersen. För att bli av med okynnesdrickandet började man som sagt ta betalt men pengarna gick till välgörande ändamål. Nu verkar detta sunda initativ ha försvunnit och ställen tar betalt för vatten för sin egen vinnings skull...
Iaf är det så här jag upplevt det gå till. |
|
|
| Glorie |
viz & Dio :) mina nya smeknamn på er.. hehe
nu har ja klirrat biljetter va ;) 100 kr styck å inte 10 kr, som ja råka kläcka ur mig tidigare. hehe
Mind, du skulle inte ha va? :) kommer ju in gratis.... tssss vilken kille :D |
|
|
| Vizay |
glorie du e bäst *ge en stor bamsekram* :D
de jobbiga e att jag antagligen kommer kalla dig för glorie istället för jenny :p ...jag e väldigt dålig på att hålla isär nicks å riktiga namn nämligen :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Vizay
glorie du e bäst *ge en stor bamsekram* :D |
weee, tack :D
| quote: |
de jobbiga e att jag antagligen kommer kalla dig för glorie istället för jenny :p ...jag e väldigt dålig på att hålla isär nicks å riktiga namn nämligen :) |
fan d får du inte göra :) hohohoho :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Problem och bekymmer... dåliga nyheter för mig som kan drabba fler....
Idag skar nånting i motorn på min bil... alltså ingen trance-mobil avgår till Linköping... nu kommer det också till det svåra att skaffa tag på en ersättningsbil som jag kan köra... *suck* *pusst* *stön* *smack* Jävla HORBIL |
|
|
|
|