|
fest: Voyage i Linköping (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Ja herre jevvlar.... TA 4ever
 |
|
|
| Vizay |
steve fel bild juh!!! :p
ja herre jevvlar nu blire drive through kebab |
|
|
| dbl |
gråter när jag läser allt... ville också ha varit med :(
istället fick jag ligga på mitt loggement i min lilla trånga osköna säng och lyssna på min minidisk i mörkret.... *snyft* *snyft* |
|
|
| robstar |
Feta bildeR! :D
| quote: | | slutsats: jag tar aldrig illa upp |
You!
HaHa :p |
|
|
| Vizay |
| dbl du får en ny chans i februari mannen...då förväntar jag mig att se dig på festen :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
dbl du får en ny chans i februari mannen...då förväntar jag mig att se dig på festen :D |
skall ta och kolla upp datumet för festen och se om jag kan komma
EDIT: ok.. kollade nu på mitt schema... jag går av på fredag morgon (28 feb) så jag e uppe i sthlm då... sen börjar jag på måndag igen så det finns la bra chanser att jag kan komma :) |
|
|
| Vizay |
| åhå så du e i sthlm då...perfa....då får du glida med resten av sthlmsmaffian som ska dit dårå :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
åhå så du e i sthlm då...perfa....då får du glida med resten av sthlmsmaffian som ska dit dårå :D |
japp :)
hmmm.. undra om Thomas (som skriver våra scheman) visste om festen och baserade mitt schema på detta... hmmm :D |
|
|
| Vizay |
harr harr kanske de :D
amen fett skoj...enda jag funderade på e hur man tar sig dit...har steve bil då igen lr? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
harr harr kanske de :D
amen fett skoj...enda jag funderade på e hur man tar sig dit...har steve bil då igen lr? |
tänkte på det också... ahh.. får la försöka sno en helikopter 4 härifrån :)
får nog alla plats i skulle jag tro |
|
|
| Glorie |
allvarligt, va ere för geni som tagit de där bilderna? fick idén till det etc. sjukt cooooooooolt... vill ha som bakgrundsbild alltså! najs som fan
den där festen i feb. ja visste inte ens om den.. å ja om nån borde vetat om den.. hoho.. aja :) |
|
|
| Dioxys |
hehe, helt enkelt min idé från allra första början alltså :)
men kunde inte gjort det lika bra utan mina medarbetare... stocholmo mafioso :D |
|
|
|
|