return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 
fest: Voyage i Linköping (pg. 26)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Ja herre jevvlar.... TA 4ever

Vizay
steve fel bild juh!!! :p




ja herre jevvlar nu blire drive through kebab
dbl
gråter när jag läser allt... ville också ha varit med :(

istället fick jag ligga på mitt loggement i min lilla trånga osköna säng och lyssna på min minidisk i mörkret.... *snyft* *snyft*
robstar
Feta bildeR! :D

quote:
slutsats: jag tar aldrig illa upp


You!


HaHa :p
Vizay
dbl du får en ny chans i februari mannen...då förväntar jag mig att se dig på festen :D
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
dbl du får en ny chans i februari mannen...då förväntar jag mig att se dig på festen :D


skall ta och kolla upp datumet för festen och se om jag kan komma

EDIT: ok.. kollade nu på mitt schema... jag går av på fredag morgon (28 feb) så jag e uppe i sthlm då... sen börjar jag på måndag igen så det finns la bra chanser att jag kan komma :)
Vizay
åhå så du e i sthlm då...perfa....då får du glida med resten av sthlmsmaffian som ska dit dårå :D
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
åhå så du e i sthlm då...perfa....då får du glida med resten av sthlmsmaffian som ska dit dårå :D


japp :)
hmmm.. undra om Thomas (som skriver våra scheman) visste om festen och baserade mitt schema på detta... hmmm :D
Vizay
harr harr kanske de :D


amen fett skoj...enda jag funderade på e hur man tar sig dit...har steve bil då igen lr?
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
harr harr kanske de :D


amen fett skoj...enda jag funderade på e hur man tar sig dit...har steve bil då igen lr?


tänkte på det också... ahh.. får la försöka sno en helikopter 4 härifrån :)

får nog alla plats i skulle jag tro

Glorie
allvarligt, va ere för geni som tagit de där bilderna? fick idén till det etc. sjukt cooooooooolt... vill ha som bakgrundsbild alltså! najs som fan

den där festen i feb. ja visste inte ens om den.. å ja om nån borde vetat om den.. hoho.. aja :)
Dioxys
hehe, helt enkelt min idé från allra första början alltså :)

men kunde inte gjort det lika bra utan mina medarbetare... stocholmo mafioso :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 
Privacy Statement