return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
fest: Voyage i Linköping (pg. 5)
View this Thread in Original format
Vizay
www.jam.se har dom....dom har en tokfet modell också som man specialbeställer....formad efter örat å allt :)
reveal
quote:
Originally posted by Vizay
www.jam.se har dom....dom har en tokfet modell också som man specialbeställer....formad efter örat å allt :)


skickar man in sitt öra då först eller? :stongue: :crazy: :p
SteveTranz4ever
Ser att det ligger as nära mitt jobb... bara några hundra meter...


Va inte så dum reveal... klart man kapar sitt ena öra och skickar in det.... sen får man igen det med en nedpackad kirurg i samma paket :haha: hö hö

Ska nog fixa sånna tror jag iaf. kan de va värt
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
själv slog jag till med ett par riktigt feta granar....ett par musiköronproppar specialgjorda för musiker osv...

kostade 200 men de e dom fanimej värda....grymt bra ljudreducering osv utan att ta bort fel saker :D


dom på apoteket är oxå för musiker :)
Funderar på såna där formbara...hur mycket kosrtar dom? har aldrig sett några priser.
Dioxys
http://www.jam.se/etymotic.htm

det var dem jag hittade på sidan iaf :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Dioxys
http://www.jam.se/etymotic.htm

det var dem jag hittade på sidan iaf :)
Alltså kolla vad det står på sidan

"För att undvika hörselskador bör du inte utsättas för högre ljudnivåer än dessa:"

Vid 115dB ska man max lyssna i 36 minuter med deras proppar


Fan det var säkert 120 - 130 på festen jag å mindshooter åkte ner till i Norrköping...
Dioxys
jag drar ner på apoteket imorron och köper både vanliga och gran :)

det blir bäst så :)
Vizay
mind å steve en varning...jag funderade på dom tills jag såg priset....141£....de e inte lite....långt över 1000 spänn så tjae...frågan e om de verkligen e värt de :p
Aendy
quote:
Originally posted by Vizay
mind å steve en varning...jag funderade på dom tills jag såg priset....141£....de e inte lite....långt över 1000 spänn så tjae...frågan e om de verkligen e värt de :p


Det är värt det. Ingår i standardutrustningen som idrottslärare, helt underbara öronproppar. Har dock inte haft råd att införskaffa än.
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Alltså kolla vad det står på sidan

"För att undvika hörselskador bör du inte utsättas för högre ljudnivåer än dessa:"

Vid 115dB ska man max lyssna i 36 minuter med deras proppar


Fan det var säkert 120 - 130 på festen jag å mindshooter åkte ner till i Norrköping...


Japp...detta är inget nytt för mig..du ska inte lägga dig över 80 dB utan öronproppar. vi hade typ 85 dB i vårt klassrum i 9:an vid en mätning några i klassen gjorde, det är INTE svårt att komma upp i den tonhöjden. Helt sjukt. Har snackat med gurra som har festen, han skulle införa öronproppar på deras fester tolkade jag det som :) känns bra.

Vizay: Det är fan värt det om dom sitter hel-skönt och dämpar bra :)

dbl
öronproppar... hmm.. kanske man skaffar nån gång.. om man nu kommer till nån riktigt stor fest nån gång
Glorie
okej...då ska vi se...

Ang de tre kisar som ska slagga hos mig den sista januari när det är fest i LKPG. Dioxys, Mindshooter å Vizay...

jag har alltså detta till förfogande.. en bäddsoffa (går ju att sova två i den ;) och en luftmadrass... hmm å min egen säng.

det betyder att nån av er måste ta med extra madrass... för ja tänker fasen inte köpa en extra. :) Eller så sover två i bäddsoffan å en på madrassen så slipper ni, men jaa.. det e ju inte jobbigt precis att ta med sig en madrass och PUMP. min e lite knas ibland.

åsså kommer det bli lite trångt, men det gör ju inget.. ju trängre desto roligare eller nåt... hohoho...
ja, vad ska ni ta med er mer?

LEG/ID (vakterna e STENhårda i LKPG)
Tandborste
och typ manlig duschcreme om ni inte vill låna tjejduschcreme... :D

det var väl allt för nu... adress å sånt kan vi klirra sen

ja just.. förfest går ju bra.. hur mycket fest det nu blir eftersom kenny drar vid halvnio... :) vi andra lär väl smyga dit då också... brahme å fairlayt (my favourites) lirar då tror jag :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement