|
fest: Voyage i Linköping (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hehe, helt enkelt min idé från allra första början alltså :)
men kunde inte gjort det lika bra utan mina medarbetare... stocholmo mafioso :D |
hehehhe, ja anade att d var ni :) (hohoh, kallar ni er så nu)? :p :) :P
aaaa, klockren bild alltså..! Häftigt värre :) ja snodde den till mitt skrivbord om d e ok?
fick mig att börja tänka på en annan bild som jag såg..det var nån gammal staty (säkert nån trist författare eller så) där nån skön människa hade stoppat glowsticks i händerna på han å fotat.. ser coolt ut :) |
|
|
| mindshooter |
| Ja om inte trancemobilen går så är det tåg eller nåt som gäller...hoppas ni förstår att det är till att fixa ny sovplats nu igen :) eftersom detta är norrköping... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ja om inte trancemobilen går så är det tåg eller nåt som gäller...hoppas ni förstår att det är till att fixa ny sovplats nu igen :) eftersom detta är norrköping... |
sovplats.. hmm.. försöker sno ett ensammavargen tält härifrån så kan man sova ute i skogen :)
himmla mysigt tält.. och har man 2 så kan man ju alltid sätta ihop dem till gaywolf :) |
|
|
| Dioxys |
| efter 6timmars dansande sätta upp ett krångligt tält? :D och frysa sönder?? :) nej tack :D sover hellre på en buss eller ett tåg hem :) |
|
|
| dbl |
vadå frysa.. vi får la krama om varandra allihopa :)
pax för glorie :D |
|
|
| Dioxys |
muahaha :haha:
TA-tent :) |
|
|
| Vizay |
hoho 5on5 ormgrop :p
glorie: tror de va jag å dioxys som började fippla med det där först....försökte hålla ett T å A men de gick inge bra så vi la dom på marken...irriterande bara att den översta glowsticken i T inte lyser :p
men de e en bra fråga hur vi gör med norrköping efter festen...kanske finns nån där man kan kvarta hos |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
de e en bra fråga hur vi gör med norrköping efter festen...kanske finns nån där man kan kvarta hos |
jag vet hur vi gör... vizay.. du får ta och köpa en lägenhet där och så kan alla TA sova där och sen kan du ju sälja den eller nått om du vill :D |
|
|
| Dioxys |
| mmh, eller så säger du åt din general eller vadsomhelst där du är att bygga ett hus åt oss därborta, nära och bra till festen :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
vadå frysa.. vi får la krama om varandra allihopa :)
pax för glorie :D |
ahhhhhh va gullit...;) gruppkram e bra.. kan man hålla värmen kanske :)
| quote: | | jag vet hur vi gör... vizay.. du får ta och köpa en lägenhet där och så kan alla TA sova där och sen kan du ju sälja den eller nått om du vill |
haha :stongue: :crazy:
det e ju många tranceclubbers som bor i nkpg.. ni kanske kan värva nån där.. ? |
|
|
| Vizay |
| annars vet jag en nymfomanblondin 19 bast gammal som bor där....fast jag har inte haft så mycke kontakt med henne på sistonde... :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
annars vet jag en nymfomanblondin 19 bast gammal som bor där....fast jag har inte haft så mycke kontakt med henne på sistonde... :p |
hmm.. pax för att bo där :D :rolleyes: |
|
|
|
|