|
fest: Voyage i Linköping (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Glorie
när exakt kommer ni? å när åker ni? |
pip |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
antingen sthlms slott, eller drottningholms slott... jag var på drottningholms slott, som vakt nr 1, den som öppnar grinden när prinsessan madeleine vill komma in :crazy: |
Fick du släppa in henne någon gång då da....;) ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ja om mindre än ett dygn är vi på väg till Voyage små tjatterfolk ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by x-dream
Fick du släppa in henne någon gång då da....;) ;) |
jepp :D |
|
|
| Glorie |
min kompis tove e mycket god vän me er lilla sötnos madde! Inte för att jag träffat madde :p
skapa ett eget topic i prinsessan madelenes ära tycker jah |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
jepp :D |
:crazy: :crazy: :crazy: Kan man lugnt säga.... |
|
|
| Dioxys |
vi är väll förmodligen hos dig vid 19.00?
samlas: donken vid hötorget lite innan 1700?
vi ska väll försöka begeås av runt 17 :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dioxys
vi är väll förmodligen hos dig vid 19.00?
samlas: donken vid hötorget lite innan 1700?
vi ska väll försöka begeås av runt 17 :) | Kan bli svårt att komma ibäg så tidigt eftersom jag måste hämta bilen efter jobbet i Sollentuna... |
|
|
| Dioxys |
| ok, men det är bra om vi vet när vi ska åka/samlas :) |
|
|
| mindshooter |
| Verkar som att runt 18.00 på donken kommer vara mer realistiskt om Steve ska hämta bil....du slutar 5 va steve? |
|
|
| Dioxys |
| ok, men då ses vi väll vid donken runt 18? :) |
|
|
| mindshooter |
Ok såhär är det... Steve ska skynda sig med bilen men kommer inte vara vid donken förrän kvart i 7 typ.... vilket gör att vi måste gasa i 140 för att komma ner till halv 9 när jag ska vara där....
Vi bör vara vid donken klockan halv 7...sen är vi startklara så fort steve kommer..och om han blir tidig så är vi redo...bara packa in och dra!!!
Eller så åker vi till Jakobsberg tillsammans och möter steve där och tjänar en maaaaaassa tid.... |
|
|
|
|