|
fest: Voyage i Linköping (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| one word: Filma inte :) |
|
|
| Vizay |
| hahaha glorie e lika bildskygg som vanligt....fast du har ju bild på tranceclubber :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
one word: Filma inte :) |
Du är juh varken med på ditresan eller hemresan..you got nothing to worry about :) |
|
|
| Dioxys |
| skulle blivit otroligt glad om man fick med dig bara nån sekund iofs.. men jag respekterar din kamerafobi :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dioxys
skulle blivit otroligt glad om man fick med dig bara nån sekund iofs.. men jag respekterar din kamerafobi :) | Det gör inte jag
mmMMMMMMOOUUAAAA HAAA HAAA HA HA HAaaa:disbelief |
|
|
| Dioxys |
| :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det gör inte jag
mmMMMMMMOOUUAAAA HAAA HAAA HA HA HAaaa:disbelief |
elaking :)
bra dioxys, piska steve :D
haha |
|
|
| Dioxys |
| hihihi :p han njuter säkert :stongue: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hihihi :p han njuter säkert :stongue: |
hahahahhahaha, BRAAAA dioxys, den var klockren me :) hehe |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hihihi :p han njuter säkert :stongue: | Så länge som det är du som håller i piskan så ;) ha ha ha ha...
mindshooter brukar piska mig med sina eld poi men de e inte samma sak, dessutom bränner det så jävligt :D
Den som inte vill va med på film får gömma sig där det är mörkt för där e den kass..... |
|
|
| Vizay |
jag antar att eftersom jag sitter i framsätet så får jag filma dig när du kör lr hur? :p
ska se om även jag kan få med syrrans DV cam men de e tveksamt....den e lite dyr :p |
|
|
| mindshooter |
Börjar känna mig taggad inför denna fest....va inne idag och tjackade tröjan jag ska ha på mig tänkte jag :) Börja planera lite såna grejer... Jag och steve snackade idag om att dra rätt tidigt...så kan vi alla umgås ett tag hos Glorie :)
Så efter steves jobb typ klockan 5....är det lugnars eller? |
|
|
|
|