|
fest: Voyage i Linköping (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | | Originally posted by Vizay btw. glories trosor måste ju klassas som ståltrosor nu :p | Mer känt som kyskhetsbälte eller ? |
|
|
| Vizay |
| va ungefär de jag försökte komma till steve :p |
|
|
| Dioxys |
| jag är lite för otålig kanske, men det vore kul å veta hur vi ska göra nu.. föresten vizay, har du snackat med din syrra än? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
:)
vad snäll du e Glorie.. min lilla ängel :) |
du får inte va lessen ju....kom till mig då ;)
ståltrosor, kyskhetsbälte? hoho :crazy: :haha: :stongue: :haha: :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Allrigth... mycke snack och mycke verkstad blir det.... Vi kommer ner hela bunten till Voyage i Linköping ... får låna en ZAAAAAB av en polare..... tyvär har jag fortfarande en bil som behöver omfattande verkstads timmar :( |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
du får inte va lessen ju....kom till mig då ;)
ståltrosor, kyskhetsbälte? hoho :crazy: :haha: :stongue: :haha: :crazy: |
*springer till Glorie*
kyskhetsbältre kan du ju inte ha.. inte modernt :) |
|
|
| mindshooter |
| Sååå jävla skööönt att det löste sig! Nu blire Trance trip grabbar :):):):) |
|
|
| Dioxys |
| YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAWH!!! :haha: :haha: :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
*springer till Glorie*
kyskhetsbältre kan du ju inte ha.. inte modernt :) |
ne, ja har inte det heller.. hohooo
fan va skönt att det ordnade sig... :) kanoners!!!!!!
schyst kompis...steve.. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
ne, ja har inte det heller.. hohooo
fan va skönt att det ordnade sig... :) kanoners!!!!!!
schyst kompis...steve.. |
huu.. tur det.. blev nästan lite orolig där att du trodde du bodde i medeltiden eller nått ;) |
|
|
| Glorie |
| mmm mitt riktiga namn e Ragnhild Stigsdotter :) |
|
|
| Dioxys |
| get a room u 2 :tongue2 :stongue: |
|
|
|
|