|
fest: Voyage i Linköping (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| AC. |
Man kanske skulle ringa in lite bombhot för att sabba lite för alla andra som får när inte jag får
dbl tar du stures så tar jag Stacys och Göta källaren? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
hehehe dbl de e bara å slå en signal under kvällen så får du höra hur kul vi har ;) |
*gråter*
själv kommer jag att få sitta ensam på mitt loggement och lyssna på min minidisk... i mörkret.. kanske vågar mig ner och kolla på tv med basräddningsmännen... fast det e aldrig något bra på tv :(
*gråter ännu mera*
+ att min mobil räkning har börjat gå lite överstyr dem senaste månaderna.. sen jag fick min trevliga mobilräkning på 1600:- för en månad :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by AC.
Man kanske skulle ringa in lite bombhot för att sabba lite för alla andra som får när inte jag får
dbl tar du stures så tar jag Stacys och Göta källaren? |
OK :D |
|
|
| Dioxys |
hohoho :D ringde för ungefär 9000kr, två månader i rad förra året :nervous: :nervous:
slå det!! telefonen har inte varit igång sen dess :D |
|
|
| dbl |
hur fan ringer man för 9000:-??
visserligen så va la typ 95% bara sms av dem 1600:- så hade jag ringt hade det nog blivit rätt så mycket dyrare |
|
|
| Dioxys |
| jadu, jag var telefon-narkoman? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dioxys
jadu, jag var telefon-narkoman? |
hehehehe.... det värsta va att typ alla sms:en va till en tjej som har pojkvän :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ok jag ska in innan och köpa lite extra öronproppar och även rengöringsmedlel åt glorie... har du inget du ska handla? Så kan vi i så fall mötas ännu tidigare...
Vart får man tag på cd-rengöringsmedel? |
NEEEEEEj ÄR du galen? Du ska INTE kööööpaaaa nåt... haha jag bad dig ta med en rengöringsskiva....om du hade hemma....inte annars!!!!! Goddamn.. sånt skit e asdyrt! Köpt inte för guds skull.....jag klarar mig |
|
|
| Glorie |
vad har jag ställt till med? jag tänkte att om ni hade sån skiva hemma (man brukar ha det till cdspelare ju) så kunde ni bara ta med den å så kunde ja låna det... testköra på min stereo för den e lite konstig.. :( å sen tar ni med er skivan tillbaka igen... herrregud...det kanske missuppfattades som att ja ville att nån skulle köpa med sig det.. :( fan fan fan....NEJ..
har ni inge sånt så glöm för allt i världen det.. Kenny du får inte köpa nåt åter igen... nu har ja skickat två sms till d nummer ja tror e rätt? om du köper iaf.. så får ja ge dig pengar
satan i gatan
för övrigt fattar ja inte hur man kan ringa för så mycket pengar....dbl 1600 på en månad?? shiiiiiit.....ja kanske gör av me MAX 100 i månaden... haha... max alltså....60 typ :D hohoho
å 9000???? fan...otroligt!!!! :D |
|
|
| Dioxys |
heeh, 9000x2.. första månaden blev ju papap vansinnig (han som fick betala me sin bonus som han fick månaden efter..)
sen månaden efter tyckte jag att jag skärpt mig.. gick på typ 8750 eller nått :( |
|
|
| Glorie |
| helt otroligt.. :) ringde du bara mobil å utland eller? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
för övrigt fattar ja inte hur man kan ringa för så mycket pengar....dbl 1600 på en månad?? shiiiiiit.....ja kanske gör av me MAX 100 i månaden... haha... max alltså....60 typ :D hohoho
|
60:-/mån.. du har inte lust att byta mobilräkning för några månader framöver.. min har legat på runt 500:-/månaden dem senaste månaderna och då har jag verkligen försökt hålla nere på ringandet och sms:andet... :D |
|
|
|
|