return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 
fest: Voyage i Linköping (pg. 23)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Eftersom det ser ut som att jag inte kan få bilen vi ska åka med och börja rulla för än ca. 18.20 - 18.25 från Jakobsberg så vore det bra och lättast att ses vid ca. 18.35 - 18.45 vid Solna pendeltågs station... det är nära till E4an därifrån.

Dioxys... då kan du ta 18.13 tåget från Väsby som är vid Solna ca. 18.33

För mind. och Vizay är det då bara 3 stationer från t-centralen... (t-c, karlberg, ulriksdal, solna) ni åker typ spår 15 mot Märsta och tågen går kvart i och kvart över varje timme... säkert fler avgångar vid rusning.

Sen blir det gasen bitte och vi är förhoppningsvis framme vid 20.15

Tyvärr blev det så här men det är också vår enda chans att kunna åka ner så vi får vara glada för det... Hade vart soft att kunna sitta en stund hos Glorie å snacka lite skit innan... men men....

happens :tongue2

.../ Steve me låne-loiden
Vizay
majnd ska vi säga 18.00 vid din donk kanske? då borde vi hinna i tid om jag inte räknat helt konstigt


du vet utanför....vid staketet där vid dörrarna...den som kommer först ställer sig där :)
dbl
quote:
Originally posted by AC.
Är du högvakten vid slottet?

Man kanske skulle komma förbi och lira lite trance och sänka så du precis inte hör när du står och vaktar utan för slottet...


högvakt... njet.. kunde ha varit det om jag velat, men jag kände inte riktigt för det.... e molnbas jägare istället.... riktigt ball tjänst... stora pengar inom det :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
majnd ska vi säga 18.00 vid din donk kanske? då borde vi hinna i tid om jag inte räknat helt konstigt


du vet utanför....vid staketet där vid dörrarna...den som kommer först ställer sig där :)


18.00 blir bra....men eftersom tåget går en kvart senare så hinns det nog inte med något käk skulle jag tro...kom mätt :)
Vizay
de e inga probs mind...har redan planerat å äta hemma...blir kötbullar å massa makaroner så man pallar kvällen :D
mindshooter
Ok jag ska in innan och köpa lite extra öronproppar och även rengöringsmedlel åt glorie... har du inget du ska handla? Så kan vi i så fall mötas ännu tidigare...

Vart får man tag på cd-rengöringsmedel?
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
Ok jag ska in innan och köpa lite extra öronproppar och även rengöringsmedlel åt glorie... har du inget du ska handla? Så kan vi i så fall mötas ännu tidigare...

Vart får man tag på cd-rengöringsmedel?


skivbutik kanske ;)
Vizay
ehum tror inte jag har nått att handla....tror jag glider dit vid 18 så slipper jag äta allt för tidigt...nae nu ska jag se om luftmadrassen får plats i min vanliga väska :D


0736468762 e mitt nummer om de e nått mind :)
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
0736468762 e mitt nummer om de e nått mind :)



hmmm.. SMS spamming.. *muhahahahahaha*
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
0736468762 e mitt nummer om de e nått mind :)


Got it :)

0702600994

dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
Got it :)

0702600994


ännu mer spamming :)
kan jag inte själv hänga med så måste man ju få vara med på något sätt
Vizay
hehehe dbl de e bara å slå en signal under kvällen så får du höra hur kul vi har ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 
Privacy Statement