|
fest: Voyage i Linköping (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Eftersom det ser ut som att jag inte kan få bilen vi ska åka med och börja rulla för än ca. 18.20 - 18.25 från Jakobsberg så vore det bra och lättast att ses vid ca. 18.35 - 18.45 vid Solna pendeltågs station... det är nära till E4an därifrån.
Dioxys... då kan du ta 18.13 tåget från Väsby som är vid Solna ca. 18.33
För mind. och Vizay är det då bara 3 stationer från t-centralen... (t-c, karlberg, ulriksdal, solna) ni åker typ spår 15 mot Märsta och tågen går kvart i och kvart över varje timme... säkert fler avgångar vid rusning.
Sen blir det gasen bitte och vi är förhoppningsvis framme vid 20.15
Tyvärr blev det så här men det är också vår enda chans att kunna åka ner så vi får vara glada för det... Hade vart soft att kunna sitta en stund hos Glorie å snacka lite skit innan... men men....
happens :tongue2
.../ Steve me låne-loiden |
|
|
| Vizay |
majnd ska vi säga 18.00 vid din donk kanske? då borde vi hinna i tid om jag inte räknat helt konstigt
du vet utanför....vid staketet där vid dörrarna...den som kommer först ställer sig där :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by AC.
Är du högvakten vid slottet?
Man kanske skulle komma förbi och lira lite trance och sänka så du precis inte hör när du står och vaktar utan för slottet... |
högvakt... njet.. kunde ha varit det om jag velat, men jag kände inte riktigt för det.... e molnbas jägare istället.... riktigt ball tjänst... stora pengar inom det :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
majnd ska vi säga 18.00 vid din donk kanske? då borde vi hinna i tid om jag inte räknat helt konstigt
du vet utanför....vid staketet där vid dörrarna...den som kommer först ställer sig där :) |
18.00 blir bra....men eftersom tåget går en kvart senare så hinns det nog inte med något käk skulle jag tro...kom mätt :) |
|
|
| Vizay |
| de e inga probs mind...har redan planerat å äta hemma...blir kötbullar å massa makaroner så man pallar kvällen :D |
|
|
| mindshooter |
Ok jag ska in innan och köpa lite extra öronproppar och även rengöringsmedlel åt glorie... har du inget du ska handla? Så kan vi i så fall mötas ännu tidigare...
Vart får man tag på cd-rengöringsmedel? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ok jag ska in innan och köpa lite extra öronproppar och även rengöringsmedlel åt glorie... har du inget du ska handla? Så kan vi i så fall mötas ännu tidigare...
Vart får man tag på cd-rengöringsmedel? |
skivbutik kanske ;) |
|
|
| Vizay |
ehum tror inte jag har nått att handla....tror jag glider dit vid 18 så slipper jag äta allt för tidigt...nae nu ska jag se om luftmadrassen får plats i min vanliga väska :D
0736468762 e mitt nummer om de e nått mind :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
0736468762 e mitt nummer om de e nått mind :) |
hmmm.. SMS spamming.. *muhahahahahaha* |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
0736468762 e mitt nummer om de e nått mind :) |
Got it :)
0702600994 |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Got it :)
0702600994 |
ännu mer spamming :)
kan jag inte själv hänga med så måste man ju få vara med på något sätt |
|
|
| Vizay |
| hehehe dbl de e bara å slå en signal under kvällen så får du höra hur kul vi har ;) |
|
|
|
|