|
fest: Voyage i Linköping (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja trancemobilen är nu full
Jag, mindshooter, Vizay & Dioxys... |
Party all the way d00de! Roadtrip to heaven |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja trancemobilen är nu full
Jag, mindshooter, Vizay & Dioxys... |
wooooho let's do some paaarti paaarti....har du cd-växlare eller måste man mata skiva för skiva? :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har en tio skivors växlare :)
Ta med dig proppar, det kan bli högt :toothless |
|
|
| Glorie |
| f*n ja vill oxå åka i den bilen :) |
|
|
| Vizay |
kommer ha med mig proppar iaf till själva festen :D
men huvudsakligen så drar jag med mig sådär lite skivor....har ju för fna en tiondel av hela mitt mp3arkiv utbränt.....om inte mer :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
f*n ja vill oxå åka i den bilen :) |
blire förfest förresten? :) |
|
|
| Dioxys |
serias, du måste ha med m-beat :)
feeta glidmusiken ju :D
måste fixa proppar också, nån som kan rekommendera nåra?
kommer ihåg att mind var expert typ, ge mig lite tips?
är teknikmagasinets "granar" nått? eller ska man ha vanliga gula? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja visst ja... Glorie ... blirä förfest hos dig kanske :gsmile: ?
M-Beat feat. General Levy - Incredible köpte jag redan när den kom ut i mitten på ´90-talet... sen plocka man fram den igen när man hade sett filmen "Ali G In Da House" för att glida lite osm han...
Men det blir nog 99,9% trance på väg ner... fan försökte hitta mitt diplom från en dB dragracing tävling jag var med i på kul och för att se hur högt min Rockford Fosgate power 12a kunde lira... var ju med i lättviktarklassen för vanliga bilar, jag kom på delad sista plats och hade då spelat som högst 134,2 dB... :gsmile: kul men dyrt sånt där |
|
|
| Dioxys |
hehe, jag tänkte bara leka lite hobbyturk... :rolleyes:
men nån om det är nå värt med "granar"? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hehe, jag tänkte bara leka lite hobbyturk... :rolleyes:
men nån om det är nå värt med "granar"? |
Köp på apoteket. 26 spänn för ett par sjyssta granar. Förbättar garanterat upplevelsen, detta vet jag av helt egen erfarenhet, du kommer inte festa utan dom :) Vet att steve och dom som va me sist håller med. Jag köpte ett par nya mörkblåa "proffesionall" på apoteket igår för 70 spänn...ska bli intressant att se :) |
|
|
| Vizay |
själv slog jag till med ett par riktigt feta granar....ett par musiköronproppar specialgjorda för musiker osv...
kostade 200 men de e dom fanimej värda....grymt bra ljudreducering osv utan att ta bort fel saker :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
själv slog jag till med ett par riktigt feta granar....ett par musiköronproppar specialgjorda för musiker osv...
kostade 200 men de e dom fanimej värda....grymt bra ljudreducering osv utan att ta bort fel saker :D | Vart hitta du dom ? |
|
|
|
|