return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
fest: Voyage i Linköping (pg. 4)
View this Thread in Original format
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja trancemobilen är nu full


Jag, mindshooter, Vizay & Dioxys...


Party all the way d00de! Roadtrip to heaven
Vizay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja trancemobilen är nu full


Jag, mindshooter, Vizay & Dioxys...


wooooho let's do some paaarti paaarti....har du cd-växlare eller måste man mata skiva för skiva? :p
SteveTranz4ever
Har en tio skivors växlare :)
Ta med dig proppar, det kan bli högt :toothless
Glorie
f*n ja vill oxå åka i den bilen :)
Vizay
kommer ha med mig proppar iaf till själva festen :D


men huvudsakligen så drar jag med mig sådär lite skivor....har ju för fna en tiondel av hela mitt mp3arkiv utbränt.....om inte mer :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie
f*n ja vill oxå åka i den bilen :)


blire förfest förresten? :)
Dioxys
serias, du måste ha med m-beat :)

feeta glidmusiken ju :D

måste fixa proppar också, nån som kan rekommendera nåra?

kommer ihåg att mind var expert typ, ge mig lite tips?
är teknikmagasinets "granar" nått? eller ska man ha vanliga gula?
SteveTranz4ever
Ja visst ja... Glorie ... blirä förfest hos dig kanske :gsmile: ?

M-Beat feat. General Levy - Incredible köpte jag redan när den kom ut i mitten på ´90-talet... sen plocka man fram den igen när man hade sett filmen "Ali G In Da House" för att glida lite osm han...

Men det blir nog 99,9% trance på väg ner... fan försökte hitta mitt diplom från en dB dragracing tävling jag var med i på kul och för att se hur högt min Rockford Fosgate power 12a kunde lira... var ju med i lättviktarklassen för vanliga bilar, jag kom på delad sista plats och hade då spelat som högst 134,2 dB... :gsmile: kul men dyrt sånt där
Dioxys
hehe, jag tänkte bara leka lite hobbyturk... :rolleyes:

men nån om det är nå värt med "granar"?
mindshooter
quote:
Originally posted by Dioxys
hehe, jag tänkte bara leka lite hobbyturk... :rolleyes:

men nån om det är nå värt med "granar"?


Köp på apoteket. 26 spänn för ett par sjyssta granar. Förbättar garanterat upplevelsen, detta vet jag av helt egen erfarenhet, du kommer inte festa utan dom :) Vet att steve och dom som va me sist håller med. Jag köpte ett par nya mörkblåa "proffesionall" på apoteket igår för 70 spänn...ska bli intressant att se :)

Vizay
själv slog jag till med ett par riktigt feta granar....ett par musiköronproppar specialgjorda för musiker osv...

kostade 200 men de e dom fanimej värda....grymt bra ljudreducering osv utan att ta bort fel saker :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
själv slog jag till med ett par riktigt feta granar....ett par musiköronproppar specialgjorda för musiker osv...

kostade 200 men de e dom fanimej värda....grymt bra ljudreducering osv utan att ta bort fel saker :D
Vart hitta du dom ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement