return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
fest: Voyage i Linköping (pg. 7)
View this Thread in Original format
Glorie
ok lycka till.. ja tror inte du kommer få ta in dem ;)
Dioxys
får man gå ut och ta lite "frisk luft" när festen pågår?
Glorie
japp, ja e typ nästan 100 :) har varit på EN fest då man inte fick det. Helt vansinnigt.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Glorie
japp, ja e typ nästan 100 :) har varit på EN fest då man inte fick det. Helt vansinnigt.
Ja det verkar ju knasigt eftersom vad jag har förståt via TC så blir luften rätt dålig på det dä stället efter en stund... man får se.... :)
Vizay
om ni menar signa sig på listan över vilka som kommer på TC sidan så gjorde jag det idag faktiskt :p...nått annat har jag inte signat :)
SteveTranz4ever
Hitta info på Linköpings kommuns hemsida
Skylten finns på Södra Oscarsgatan 3 (bakom resecentrum i en gammal maskinskyltfabrik) telefon 013-31 36 38. Skylten är ett musikhus för 15 - 20 år som innehåller repetitionslokaler, konsertsal.

Så va de med de... :)
Glorie
Robert Lidstroem [Exciter]
Molly Kulator [L.I.S.A]
John Nasty [Guest Dj]
Jekyl [Klub Konkret]
Fairlayt [Resident]
Brahme [Resident]
Fresa [Resident]

själv ska ja lugnt se Molly å Robert.. samt Brahme å Fairlayt..
Vizay
vilka spelar vad glorie?
SteveTranz4ever
Fairlayt [Resident]
Brahme [Resident]

trance/hardtrance

Fresa [Resident]
psy

John Nasty [Guest Dj]
proggressive/hardhouse/techno

Dom andra vet jag inte... :gsmile:
Vizay
ok...jag kommer typ konstant vara på trancegolvet...e mer förtjust i det än psy så :)¨

sen brukar jag också bli så vild på psygolv att jag inte orkar mer än 5 min :p

Glorie
Molly, psytrance
Robert e ju pure trance me ju, uplifting, melodisk... typo :)
Jekyl, psytrance

han som gjort "Gorgeous-låten" som vi kan lyssna på innan vi går till festen för ja har den hemma hos mig...

Mind, Dio å Vizay.. vet era parents att ni inte ska sova hemma då? :p
hehe
Vizay
quote:
Originally posted by Glorie
Mind, Dio å Vizay.. vet era parents att ni inte ska sova hemma då? :p
hehe

har inte ens tagit med morsan att jag ska dra iväg än....men de e inga problem...har ett prov jag ska göra bara...sen tar jag det med henne (alltså om typ 2 dar) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement