|
fest: Voyage i Linköping (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by AC.
Du ska veta att du är bland tryckt folk! |
va menar du?
Vizay, ja e lessen asså.. det finns ingen pizzeria i närheten :( men det finns som jag redan har sagt en grillbar i samma hus.
ta nu med.. hmmm åter igen....... handduk, duschcreme, nån tar med madrass och pump...rengöringsmedel till cd :) hum, vare nåt mer? :D glatt humör :D
när exakt kommer ni? å när åker ni? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
tycker inte att ni skall åka pga att inte jag kan hänga med.. det e inte rättvist... | Okejrå... vi ställer väl in resan då...
NOT! :toothless |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Okejrå... vi ställer väl in resan då...
NOT! :toothless |
tar du bort det där "NOT";et så blir jag kanske glad :D
hmm.. kanske kan ta vägen förbi när jag ändå åker upp till sthlm ;) |
|
|
| Dioxys |
| steve skulle få reda på när han skulle få tag på bilen :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
tar du bort det där "NOT";et så blir jag kanske glad :D
hmm.. kanske kan ta vägen förbi när jag ändå åker upp till sthlm ;) | Å andra sidan har du ju "bara" Dave Seaman och Seb Fontaine spelandes i sthlm.... |
|
|
| Glorie |
| dbl, what? ja visste inte att du gjorde lumpen i stockholm?! :eek: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
dbl, what? ja visste inte att du gjorde lumpen i stockholm?! :eek: |
visst du inte.. men det gör jag... skall åka nu, men kommer in imorgon bitti troligtviss... ha det |
|
|
| AC. |
Är du högvakten vid slottet?
Man kanske skulle komma förbi och lira lite trance och sänka så du precis inte hör när du står och vaktar utan för slottet... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by AC.
Man kanske skulle komma förbi och lira lite trance och sänka så du precis inte hör när du står och vaktar utan för slottet... |
jaaaaaaaaaaaaaa, vilken bra idé!!!! hohoho!!! såg på nå program nåra som blev bortkörda när d gjorde så.. (de spelade inte trance eller nåt) kommer inte ihåg.. d var pyjamas eller nåt...
ta med sig en boomblaster...hehehhe....coolt :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by AC.
Du ska veta att du är bland tryckt folk! |
inte för att vara sån, men VA?:conf:
jag har för övrigt gjort högvakten :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
jag har för övrigt gjort högvakten :p |
fråga: innebär hövakten alltid vakten i sthlm? hum
coooooolt.... det finns inget bättre än killar i uniform.... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
fråga: innebär hövakten alltid vakten i sthlm? hum
|
antingen sthlms slott, eller drottningholms slott... jag var på drottningholms slott, som vakt nr 1, den som öppnar grinden när prinsessan madeleine vill komma in :crazy: |
|
|
|
|