|
fest: Voyage i Linköping (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| de e alla tiders...slutar efter lunch på fredagar så shure thing :) |
|
|
| Dioxys |
jora, sägerdetsamma!
hel lugnt! |
|
|
| Glorie |
| vilken tid tänkte ni komma typ då? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
vilken tid tänkte ni komma typ då? |
åker 5 halv 6...när är vi framm då? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
åker 5 halv 6...när är vi framm då? | Ja det tar ca 4-5 minuter per mil och det är väl ca. 21 mil från mitt jobb så de e bara å räkna ;)
+/- trafik (kärringar å gubbar som inte hittar den jäkla höger pedalen som kallas gaspedal)
+/- Att vi ska hitta men jag har vart några gånger i Linköping och vid stationen där så de e nog inga problem ;) |
|
|
| Glorie |
asså...kör duinte jäkligt snabbt om du kör en mil på ett par min? tar väl minst 10 min för det elle? ;) en mil asså? :)
aja, ja tänker två timmar iställe...det e ju motorväg förresten...tar kanske 1,5 h. asså e ni framme runt 19?? |
|
|
| mindshooter |
| Runt 19.00 då..så har vi 1,5 timmes slappa då :) skitnajs! |
|
|
| Dioxys |
slappa och kanske fixa iordning lite :D
ser verkligen fram emot det här nu :) laddad som en galning!
nu man önskar dagarna gick MKT snabbare!!! :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Runt 19.00 då..så har vi 1,5 timmes slappa då :) skitnajs! |
perfectamundo...ska ta det med morsan ikväll också att jag ska iväg....börjar bli rejält sugen på att åka nu :D |
|
|
| Vizay |
hohoho....min mor va ju måttligt glad över att jag ska åka....börja gnälla över att jag skulle åka i bil när han som körde va så oerfaren (minns inte exakt hur gammal du e steve men i 20-års åldern e du väl iaf? :))
men iaf de e kirrat å klart nu iaf....frågan e bara hur man gör med middag...kan man ta med sig lite minipizzor å miccra hos dej glorie eller bör jag äta på McDuck innan? |
|
|
| Dioxys |
| hehe, men glorie bor ju ovanför en liten grill ju :) jag funtar på att käka där jag :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
hohoho....min mor va ju måttligt glad över att jag ska åka....börja gnälla över att jag skulle åka i bil när han som körde va så oerfaren (minns inte exakt hur gammal du e steve men i 20-års åldern e du väl iaf? :))
men iaf de e kirrat å klart nu iaf....frågan e bara hur man gör med middag...kan man ta med sig lite minipizzor å miccra hos dej glorie eller bör jag äta på McDuck innan? |
haha..steve är faktiskt 28 bast fast han beter sig som fjorton :p
Du har nog inget att oroa dig för...snubben kan köra efter 6 timmars stampande och han kan även köra och käka bic mac samtigt som han är social. Han kan sin trancemobil :)
Kanske blir donken som blir mötesplatsen även denna gång då? Mitt jobb med andra ord..kan bli tight att fixa gratis käk till 4 pers...vi får se :) |
|
|
|
|