return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
fest: Voyage i Linköping (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dioxys
haha, står på VIP-listan och blev själv förfrågad :stongue:
Glorie
haha... om folk vill komma har ja plats asså... bor ju på 37 kvadrat :)
Glorie
frågan e om ja e hemma denna fredag. men ja antar det...

hmmm....om många vill sova kanske nån kan ta me sig en luftmadrass eller nåt....så kan vi leka hotell Jenny... me gratis mat å gratis transport till hotellet... det ligger bara 50 meter från tågstationen.. hahahha, så den transporten bjuder ja på :D
reveal
quote:
Originally posted by Dioxys
haha, står på VIP-listan och blev själv förfrågad :stongue:


ok, du vinner :) (fan :toothless)
Dioxys
hoppas verkligen det blir av då :)
vore förjävligt trevligt med ett litet TA-gather :D
mindshooter
Gurra som ordnade TC-gethering festen i norrköping har bjudit in mig även till denna fest som Poi:are så det verkar som att jag ska ner jag med. Problemet för mig är bara sovplatsen. Ska snacka med dig om det sen Glorie :)

Kul o träffa lite TAs och elda lite :disbelief
robstar
quote:
Kul o träffa lite TAs och elda lite :disbelief


Du vet väl att man kissar i sängen om man leker med eld!;)
AC.
Hmm efter lite fundering så kanske man borde åka ner iaf... Bara de tinte blir någon fjortisfest mned hälften av kidsen står utanför och lallar runt och tjaffsar...

Jag kan eventuelt stå för bil och har inga problem med att köra hem så länge jag är iaf lite utvilad, borde räckja med lite kaffe oich någon redbull =)
vad fan klarade att sova ca 4-5 timmar och sedan åka ner till borås och hem (När Djurgården tog sm-guld)
mindshooter
quote:
Originally posted by robstar
Du vet väl att man kissar i sängen om man leker med eld!;)


Du kan fethaja att det är värt det ;)

AC. På deras gathering så var det en del unga människor....syntes dock ingen fjortis-varning. Inte vad jag kunde se iaf...
reveal
sipowitz, vad säger du? eftersom du är den enda "härifån", och dessutom har bil :stongue:

Glorie
Dioxys...haha, viplistan säger du? det var värst..där hamnar inte ens ja :)

Tranceclubber har typ anordnat 5 fester föregående termin eller nåt...varav ja vart på 4

superdupernajz, alltd schyst me ljuseffekter å alltid nån dj som dratt folk! :) Grymt kul när de har två dansgolv me, så man kan variera mellan psy å vanlig, nog för att ja inte orkar va på psytrancegolvet länge...:D

AC...du vet om att det är 16-årsgräns va? Å du vet vad det innebär? :)

Själv känner ja mig SJUKT för gammal...inte kul.. men men...man kan går ju dit för musiken å för att få dansa :D träffa folk etc.

aja i vilket fall tycker ja det skulle va KANON om du körde bil ner.... vad tar det? en timme så fort som du kör?!!! ;) ;);)

haha...på så sätt kan kanske lite tafolk ta sig ner me! kanske vi kan anordna lite förfest hemma hos mig.. :D i min lilla lya
:stongue:
mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie
Dioxys...haha, viplistan säger du? det var värst..där hamnar inte ens ja :)


Det är väl ingen lista kanske :) Tror inte att det var det sist iaf. Sist så fick man tillgång till ett sjyst litet rum på 15 kvadrat med sköna soffor där man kunde dricka läsk och prata med varandra :) D va najs.

Varför är du aldrig online på MSN?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement