|
fest: Voyage i Linköping (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
aha hum, ja kalkylera lite fel då :D
haha, men till norrköping från sthlm e d exakt 12,5 mil....en bil drar på motorväg inte ens En liter per mil...om man räknar att bensinen kostar 10 kr litern, vilket den inte gör....blir det 125 kr.
men eg mindre alltså...delar man det på fyra.. blire ju 30 nåt,...för en väg...men jaja... han räkna säkert slitage på bilen me... alltså 20 kr milen, vilket man ju SKA göra :) till linköping e det längre än till NKPG, men bara en 7-8 mil :)
aja... bensinen blir dyrare än va ja skrev i förra posten. hoh |
|
|
| SteveTranz4ever |
Så rök semester planerna... Motorn har skurit... kam kedjan har gått av.... 18´000 - 20´000 kronor kommer skiten gå på... nånsom e med på råna pensionärer ikväll ?
HORBIL |
|
|
| Dioxys |
jag kollade precis upp hur mkt det skulle kosta med sistaminuten tåg...
105kr för en enkel resa, alltså 210kr tor
MEN! det stod även att det kommer kosta en liten summa mer på fredagar.. så kanske det kommer gå kanske på 250kr...
det gick ganske ofta och tar ungefär 2h att åka från sthlm...
för mig låter det bekvämt och enkelt... |
|
|
| mindshooter |
Dioxys: låtersom en bra och enkelplan...Peter vad säger du?
Stefan,fan du borde verkligen hänga med alltså..vill juh ha med dig oxå. det blir TranceTrain fan... vi får prata om det där sen...FYFAN för det där med bilen...önskar det fanns nåt man kunde göra... |
|
|
| Dioxys |
| jo, säger detsamma :( |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Så rök semester planerna... Motorn har skurit... kam kedjan har gått av.... 18´000 - 20´000 kronor kommer skiten gå på... nånsom e med på råna pensionärer ikväll ?
HORBIL |
oj ....jäklar va mycke pengar? kan du inte åka på semester nu alltså? det e ju hemskt ju :( tråkigt att höra... |
|
|
| Vizay |
jo de låter ju iofs bra.....problemet e fortfarande pengar men jag skulle kanske kunna pressa lite mer folk på pengar...vet dock inte säkert men de vore skönt...
men då åker vi hem när? morgonen efter...samma kväll?
måste ju veta lite va man ska ha me dosv i så fall
å framför allt när går skiten? ...vore ju nice om vi kom tidigare så vi iaf kan glida förbi glorie eller in i vipen tidigare...vill va i tid lixom :) |
|
|
| Dioxys |
Beror ju på när alla kan samlas och så :)
Men vi kan vara där i princip när vi vill isf! vet ju ej när tågen går exakt på fredagar förens imorron kväll!
Det ser iaf ut som att tågen går varje timme! och platser tror jag inte blir alltför svåra att få..:) |
|
|
| mindshooter |
Tycker det blir smidigast att åka hem dagen efter... :) Vizay det är ungefär 100:- extra detta kommer kosta med tanke på att steves soppapengar skulle kostat 100:-...borde du kunna fixa?
Tycker att vi kan ta ett tåg som går runt 5... om inte steve ändrar sig, i så fall tar vi senare :) |
|
|
| Dioxys |
| [inside information] han får bekräftat om han kan låna bil runt 21.00 [/inside information] :cool: |
|
|
| dbl |
WHY GOD WHYYYYY...
Jag e i lumpen i helgen och då e det såklart detta som jag inte skulle kommit på ändå pga att det e techno fest på trägårn som jag hade gått på med en polare vars syster hade fixat in oss..... horlumpen.... JAG HAAAATAR LUUMMPPPEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
jag tror inte det e menat att jag skall lyssna på trance..... funderar på att konvertera till håkan hellström, the ark och kent snart... dem kommer iallafall till gbg stup i kvarten typ |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
jag tror inte det e menat att jag skall lyssna på trance..... funderar på att konvertera till håkan hellström, the ark och kent snart... dem kommer iallafall till gbg stup i kvarten typ |
du får INTE konvertera.. DÅ får du med MIG att göra :stongue: :rolleyes: |
|
|
|
|