|
fest: Voyage i Linköping (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
vore tråkigt om ni alla skiter i det alltså, måste ja säga...förfesten hos mig spelar ingen roll.. |
Jag KOMMER vara där....fan inte banga efter så mycket planering...tänker inte gråta mig till sömns på fredag...nänä...
Men jag vill vara där och dansa med gänget fan! Steve du måste med! |
|
|
| Dioxys |
hm, det här var ju faktiskt lite anti-klimax :)
men det är ju inte helt över än.. men jag är iaf med på buss! hoppas ni andra är det med ifall det här skiter sig.. UTIFALL det gör det :)
jag har iaf hoppet uppe! :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hm, det här var ju faktiskt lite anti-klimax :)
men det är ju inte helt över än.. men jag är iaf med på buss! hoppas ni andra är det med ifall det här skiter sig.. UTIFALL det gör det :)
jag har iaf hoppet uppe! :) |
Steve drar på sture ifall det inte blir nån bil, och vizat skippar p.ga ekonomi så det är du och jag dioxys om det inte blir bil |
|
|
| mindshooter |
| Har kollat på statoil... OM man nu kan hyra en bil från 18.00 på fredagen till 18.00 på lördagen då har vi en bil för 500:- med fria mil... Lägg på bensin oxå..vet inte om den är tankad från början...men vi kanske kan komma undan med runt 200:- var? Kan vara värt det? Tänkte ringa dom imonr |
|
|
| Dioxys |
| jag är iaf på om det blir så! |
|
|
| Vizay |
| har jag tur kan jag få ut 300 från morsan istället för 100...i så fall kan jag åka...annars får jag hoppas på gudarna eller vänner med skulder :p |
|
|
| Vizay |
| som om jag skulle få det...morsan snor allt |
|
|
| AC. |
ah...
Det trevliga med studiemedel kommer först vid 18 års ålder, med ett bankkonto och dessutom pengar på det dessutom!
Nu ska jag bara fylla i blanketterna till CSN och suga ut lite stålar en termin till =) |
|
|
| mindshooter |
Du måste fan me Peter :) Vi fixar detta imorn..ska ringa statoil då.
Gonatt på er |
|
|
| Glorie |
bensin kanske kostar.. hmmm 200 kr tur å retur skulle ja tippa på =)
den e tankad när ni får den, å ni måste tanka den när ni lämnar tebaka såklart. blir ju billigare än.. buss alltså |
|
|
| mindshooter |
| Bensin till Norrköping kostade 400:- i steves bil tur och retur...kanske blev massa bensin över det vet jag inte iofs. Annars verkar det som att det blir hyrbil alltså |
|
|
|
|