|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Teal'k |
| quote: | Originally posted by Donna
:rolleyes: IKKE OOK!:whip: :tongue2 | :nervous:
mwhehehe nee hoor Donna, dit wordt weer toppie !! :toocool: :toocool: |
|
|
| Muppet |
---=== HMH ===---
!_PeTrUs_!
access
blighty
Cosmic Guy
Dj Lex
eieregooie
Mr_Zimz
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Teal'k
Three 'O Three
Tijs08
total woot
muppet
Greetz Muppet |
|
|
| eieregooie |
---=== HMH ===---
!_PeTrUs_!
access
blighty
Cosmic Guy
Dj Lex
Donna
eieregooie
Mr_Zimz
muppet
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Teal'k
Three 'O Three
Tijs08
total woot
Kgeloof dat we die andere locaties wel kunnen overslaan :D |
|
|
| Remy D |
---=== HMH ===---
!_PeTrUs_!
access
blighty
Cosmic Guy
Dj Lex
Donna
eieregooie
Mr_Zimz
muppet
REMY D!!!
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Teal'k
Three 'O Three
Tijs08
total woot |
|
|
| blighty |
Hi all,
Geweldig!! :)
Dit kan weer een klasse-meeting worden. Waar meeten we eigenlijk? Gewoon weer op de tribune as usual?
Greetings,
Blighty |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by blighty
Hi all,
Geweldig!! :)
Dit kan weer een klasse-meeting worden. Waar meeten we eigenlijk? Gewoon weer op de tribune as usual?
Greetings,
Blighty |
lijkt mij het handigst..de meeste weten waar het is en het is daar wel rlx(niet zo druk en ken daar gewoon met elkaar praten)
Eerst kijken of iedereen dit goed vindt natuurlijk
Greetz Muppet |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Moet ik nog wel ff kaartje kopen.... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Moet ik nog wel ff kaartje kopen.... |
Doe dat!!!
en sorry Donna & Remy D, twas natuurlijk wel logisch dat jullie ook gingen!
Gaat inderdaad weer een gezellig feesie worden!! |
|
|
| Dj Lex |
| Ik moet ook nog steeds twee kaartjes halen :S |
|
|
| tijs08 |
Armin van Buuren 29-04-2003 Q-Dance, HMH, Amsterdam NL 02.30- 04.00
woeeiiii!! Mooie tijd voor Armin!! waaahhaa tering wat duurt dat w8n nog lang :mad: |
|
|
| eieregooie |
Marco V
29-4-2003 Heineken Music Hall Qontact Amsterdam Zuid-Oost/Netherlands
29-4-2003 05.30-07.00 Beursgebouw Qontact Eindhoven/Netherlands
Nog geen tijd bij HMH, maar niet als afsluiter dus... |
|
|
| total woot |
bidden dat 't maandag nog niet uitverkocht is.....(weet iemand hoe het met de verkoop staat?)
Grtz
WooT |
|
|
|
|