return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 32)
View this Thread in Original format
Glaniskanis
ik ook net terug
was weer relax feestje

eieregooie zat jappio ook al de hele tijd aan jouw tepels?
Ik zweer het mijne waren niet veilig voor hem en ook al zon wijf op de dansvloer
Echt aso die gast

Toppertjes waren Ferry, Marco en PvD

Nu gaat ik Deventer in Koningin kijken ajetjo (naja eigenlijk maxima dus he ;))
Nummertje van de avond waar echt de hele tent iedere keer op los ging was btw Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-Nrg Remix)
Te gek nummer
Dj Lex
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ga toch slapen man

Moet jij zeggen pfffft:o
Three 'O Three
Lex! je bent stout, deze keer geen traktatie voor jou!
jploveparade
Dat laatste nummer van Paul was totale ownage! :crazy:
HBtje
HET WAS SUPER SUPER SUPER VET.... Lex en Jappie weten wel hoe vet ik het gevonden heb :P oja.... Paul van Dyk was dus gewoon ff de man, damn wat een superset :D

Vetjes WOEI en nu op weg naar Tiesto

ow en heb nog niet geslapen geen zin zitnu te chillen in eindhoven ;)

later paters
snitz
Hier ook alles weer hersteld.Was echt een top feestje vooral Marco, Armin en PvD maar eigenlijk de hele avond was top qua sfeer e.d.
Toch blij dat ik gegaan ben ondanks de last minute actie:crazy:
tijs08
quote:
Originally posted by HBtje
HET WAS SUPER SUPER SUPER VET.... Lex en Jappie weten wel hoe vet ik het gevonden heb :P oja.... Paul van Dyk was dus gewoon ff de man, damn wat een superset :D

Vetjes WOEI en nu op weg naar Tiesto

ow en heb nog niet geslapen geen zin zitnu te chillen in eindhoven ;)

later paters

duz hier zien wij het klassiek voorbeeld van iemand die durft zichzelf te zijn, maar breekt onder grote druk van het oppermachtige TA forum!

later paters????????
Wie? en waarom??
HBtje
quote:
Originally posted by tijs08
duz hier zien wij het klassiek voorbeeld van iemand die durft zichzelf te zijn, maar breekt onder grote druk van het oppermachtige TA forum!

later paters????????
Wie? en waarom??

nah had ff zin om mn happinees uit te drukken :P
tijs08
doe dat dan op de het watercloset en niet HIER
Djeebie
Armin was voor mij de man van de avond. Lekker gevarieerde set met een goeie opbouw. Vooral dat stuk waarin 'ie Umek - Gatex / Speedy J - Kreck (AvB Edit) draaide en overging naar Max Walder - Crown :crazy:

Paul van Dyk draaide ook erg goed:

quote:
Originally posted by jploveparade
Dat laatste nummer van Paul was totale ownage! :crazy:

Of Paul hard kan? Nou en of :D

Judge Jules vond ik tegenvallen. Ik weet niet waar z'n scratch actie de laatste 10 minuten op sloeg :conf:

Marco V was ook aardig, maar niet heel bijzonder. Wel die remix van Jens - Loops & Things. Tijdens Gielen heb ik maar ff eten gehaald.

Al met al een geslaagd feestje, maar niet erg bijzonder. Heb me gewoon goed vermaakt :)

snitz
quote:
Originally posted by Djeebie

Judge Jules vond ik tegenvallen. Ik weet niet waar z'n scratch actie de laatste 10 minuten op sloeg :conf:

Idd, die scratch actie was nie helemaal wat je zegt geweldig. Keb ze wel eens beter meegemaakt:gsmile:
-=Freezel=-
quote:
Originally posted by Djeebie

Deed hij in Eindhoven ook ongeveer de laatste 10 minuten :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Privacy Statement