|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
Ok mensen, nu ook maar mij report (ben eindelijk weer 100%
We kwamen aan bij de HMH rond 22.00 dus wanneer we eindelijk in de zaal stonden was het 22.15...leuke binnenkomer was ocean lab die door scott bond gedraait werd, daarna nog 3 earth:D....echt bale dat ik nie alles heb kunnen zien van hem maar ja, mensen met wie ik was wilden niet eerder:whip:
Daarna astrid die ik wel lkkr vond draaien...goeie platen en zeker de 4 strings plaat vond ik rlx...heerlijk nummer. Tijdens deze set begonnen mijn schoenen zich al vast te plakken aan de vloer..letterlijk:whip: ..heel irri, maar ja
Na astrid kwam Ferry, welke de topper van de avond vond, samen met marco. Hij draaide echt rlx en kende maar weinig nummers van hem. Mooi moment vond ik wel eon-pocket damage, leuk nummer:), hierna marco v:D...begon meteen super!!!!! en ik ging echt los, alleen een min-puntje was de persoon met wie ik was, eerste feest en dus al heel snel moe etc. dus moesten we ff rusten, maar ik had haar snel weer de zaal ingeschopt, wilde clocks niet missen, wat ook meteen hoogtepunt van de avond was, wat een vet nummer:D:D
Hierna Armin, welke ik echt goed vond, alleen minder dan op mysteryland. Toch had hij er een paar platen tussen zitten die echt :eyes: :eyes: waren.
Hierna gielen, en wij gingen eten--> wel nog wat van hem gehoord wat bout was, vond hem echt de slechtste van de avond
Hierna Paul van dyk--> eerste keer deze dj en hij was echt goed, alleen is het een zoutzak achter de draaitafels. Tijdens paul nog wodan, dj remy en partyhardy nog gezien. Ook nog tijdens de avond bellie gezien en djrv en denk ik eiergooie maar week nie zeker
Jules was wel lache alleen niet zo goed als op mysteryland (heb z'n dj-jean act gemist dus kan alleen maar eerste deel beoordelen)
Daarna naar huis met de trein om 7.11 naar den bosch, en om 09.00 m'n bed in tot 16.00:D
Was geslaagd feest maar komt op de laatste plaats van mijn feesten tot nu toe, mysteryland en dutch dimension 02-02-2002 waren beter
Greetz Muppet |
|
|
| TranceFool |
| Weet iemand trouwens hoe het nou met die uitzending is afgelopen of wat er gaat gebeuren....ik moet die sets echt hebben!!!!! :) |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Weet iemand trouwens hoe het nou met die uitzending is afgelopen of wat er gaat gebeuren....ik moet die sets echt hebben!!!!! :) |
Niet uitgezonden... Misschien dat ze ze nog gaan uitzenden, maar ik zou er niet vanuit gaan. |
|
|
| Hitman |
Ik snap nog steeds niet waarom die klootzakken de tribune dicht hielden.
Marco was super, maar veel te kort (als ze Gielen nou gewoon thuis hadden gelaten)
Heb een paar mensen gesproken over Qontact in Eindhoven, waarvan er een zelfs een klacht gaat indienen bij Q-dance
- Er waren zo weinig kaarten verkocht dat ze schijnbaar in de stad kaarten hebben staan uitdelen!
- Ondanks bovengenoemde maatregel was het alsnog veel te rustig
- Geluid was kut.
- Aankleding was kut
kortom, feestje om te janken!!!
Gelukkig zat ik in Amsterdam hahahaha
:haha: |
|
|
| Apoptosis |
Het was idd Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-Nrg Remix)!
heb net Armin @ Rembrandtplein zitten luisteren en hy kwam weer voorby hoor. Supernummer!!! |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by TranceFool
...
Hij draaide ook nog zijn eigen rework van For An Angel met Marco V - I feel you, weet nou niet meer zeker of het i feel you was, iig die bekende remake van PvD.
... |
Volgens mij bedoel je For a Revolt... |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Waar stond iedereen trouwens? wy herkenden alleen RV |
Mja ik stond bij RV toen je m aansprak maar mij wilde je tulijk nie zien
Voor mij was echt Marco de topper,erg nauw op de voet gevolgt door Ferry.
Heb EINDELIJK Aximus gemeet,wat dus weer bijna foutgelopen was he!
Maarre afterall,een fijn feesie,erggggggg kut dat de bovenverdieping dicht was en zo hoef ik daar geen feest meer,want een feest zonder chillout vind ik t meest matige wat er maar bestaat.
Publiek was wel gezellie ondanks een paar hooghartige huppelkutten die ik toch echt ff hard moest uitlachen
Sjah ach wat zallik zeggen,heb t naar mn zin gehad maar next keer zorg ik ervoor dak mn aandacht niet alle kanten op hoef te verdelen en gewoon kan doen waar ik zin in heb,dat ruled toch echt t hardst.
Till next party guys,over 2 wekies alweer
Cu then:) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Disney
Volgens mij bedoel je For a Revolt... |
jep dat wassem, wist dat ik de titel fout had....:p |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Donna
Publiek was wel gezellie ondanks een paar hooghartige huppelkutten die ik toch echt ff hard moest uitlachen
|
er liepen idd nogal wat slettebakken rond |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Hitman
er liepen idd nogal wat slettebakken rond |
Lekker man!
:tongue3 :tongue3 :tongue3
De kunst blijft natuurlijk om de echt mooie dames er nog tussen uit te pikken. Op zo'n feest lopen echt veel vrouwen in kleren die ze normaal niet aan zouden hebben! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Disney
De kunst blijft natuurlijk om de echt mooie dames er nog tussen uit te pikken. Op zo'n feest lopen echt veel vrouwen in kleren die ze normaal niet aan zouden hebben! |
veel vrouwen? het percentage was dit keer echt bedroevend laaag! jammer hoor... |
|
|
| Hitman |
| quote: | | Originally posted by Disney De kunst blijft natuurlijk om de echt mooie dames er nog tussen uit te pikken. |
zegt de kunstenaar zelf:haha: :haha: :haha:
ik heb ook niet gezegd dat er geen mooie dames aanwezig waren, integendeel zelfs |
|
|
|
|