return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 25)
View this Thread in Original format
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Original
Mischien kom ik ook nog ff langs de meeting
alleen "MEETING: 24:00 Linksboven bij de tribunes!!"
als je met kop naar de dj staat links boven neem ik aan,... en waar herken ik een mede-tranceaddict aan?:D

Jep, that's the spot :)

Zoek naar een hard lachende, rondspringende brabo met fluoriserende kleding. Die kan je de rest wel aanwijzen ;) :D
Donna
Haha lol:P

Ik ga als t goedheiligvrouwtje,all the confessions with me:):stongue:
blighty
Nog maar twee daagjes, woepie:D
TranceFool
quote:
Originally posted by blighty
Nog maar twee daagjes, woepie:D

Nou idd ja.....heb dr ook super veel zin in...kriebel, kriebel :D:D
blighty
quote:
Originally posted by TranceFool
Nou idd ja.....heb dr ook super veel zin in...kriebel, kriebel :D:D

Hier nog een :)
tijs08
quote:
Originally posted by blighty
Hier nog een :)

en daarom vast even deze info voor de mensen uit de richting R'dam of mensen die daar onderweg langs komen...

leek mij de beste verbinding... dus allen Intercity 2464 pakken :p

iedereen zijn eigen drank meenemen enz. dan zorg ik voor de slingers, confetti en serpentine stookjes! Want we moeten er natuurlijk wel een feestje bouwen :D

[edit]
Mensen met OV: heenreis is nog gratis, maar terug is een feestdag (!) dus alleen korting! DENK HIERAAN. dus ook aan de ROZE strippenkaarten!!
[edit]
Three 'O Three
quote:
Originally posted by tijs08

iedereen zijn eigen drank meenemen enz. dan zorg ik voor de slingers, confetti en serpentine stookjes! Want we moeten er natuurlijk wel een feestje bouwen :D

[edit]
Mensen met OV: heenreis is nog gratis, maar terug is een feestdag (!) dus alleen korting! DENK HIERAAN. dus ook aan de ROZE strippenkaarten!!
[edit]

Handig zo'n reisleider :D
Disney
quote:
en daarom vast even deze info voor de mensen uit de richting R'dam of mensen die daar onderweg langs komen...

[edit]
[edit]

Hoezo strippenkaart?

Kun je toch makkelijk lopen vanaf het station!
tijs08
quote:
Originally posted by Disney
Hoezo strippenkaart?

Ja das voor de mensen die op de terug weg nog een bus moeten pakken na de trein... en als je dan geen strippenkaart hebt is weer zo klote... maar twas eigenlijk meer als :D bedoelt :p
blighty
quote:
Ja das voor de mensen die op de terug weg nog een bus moeten pakken na de trein... en als je dan geen strippenkaart hebt is weer zo klote... maar twas eigenlijk meer als :D bedoelt :p

Toch bedankt voor de tip, ik zou het zo vergeten :)

jploveparade
Gisteren samen met Sunshine79 (NYC) nog steeds een VIP-kaart kunnen kopen. Met deze mededeling kom ik op het volgende:

Wie gaan er nu allemaal???
Original
Het kan nog wel is drukker worden dan verwacht...

quote:
De mensen die al een kaart hebben gekocht voor Qontact in de SilverDome, kunnen met deze kaart op 29 april ’s avonds naar Qontact in het Beursgebouw in Eindhoven of de Heineken Music Hall in Amsterdam. Als men niet in de gelegenheid is om op die avond naar een van deze twee lokaties te gaan, dan kan men de kaart(en) opsturen naar Q-dance, Noordeinde 128H, 1121 AL Landsmeer, o.v.v. het bank- of girorekeningnummer waar de waarde van het kaartje op kan worden teruggestort.

Stel dat nou iedereen met een Silverdome kaart naar de HMH gaat.
Word het daar mischien aardig druk (geen idee hoeveel kaarten er zijn verkocht voor Silverdome).

Weet iemand hier meer over?

en to:jploveparade... Ik ga:crazy: .
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Privacy Statement