|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Oei ouderwetse kriebels. Vnvnd lekker laat slapen word ik ook lekker laat wakker :P |
haha precies jij snapt het Lex! :) dat ga ik ook doen,whehe
| quote: |
Morgen half 8 op CS Rotterdam voormeeting dus :D
|
ja ik zal er dan ook zijn! alvast voor-partyen in de trein! :cool: :crazy:
echt niet normaal wat heb ik er een zin in en nog maar 1 nachtje slapen en zo als ik me nu voel kom ik echt niet in slaap! wat een kriebels, whehe :p :)
Partyyyyyyyy! :) :tongue3 |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja ik zal er dan ook zijn! alvast voor-partyen in de trein! :cool: :crazy: |
Wie neemt de boomblaster mee?? :stongue:
| quote: | echt niet normaal wat heb ik er een zin in en nog maar 1 nachtje slapen en zo als ik me nu voel kom ik echt niet in slaap! wat een kriebels, whehe :p :)
Partyyyyyyyy! :) :tongue3 |
Ja heb ik ook, ga ook echt niet voor drieen slapen, lukt niet eens :D |
|
|
| tijs08 |
zooooo!! net wakker van mijn schoonheidsslaapje van 12 heerrrlijke uurtjes. :happy2:
I am ready!! :tongue2 |
|
|
| Partyhardy! |
Vanavond (zoals Victor Brand vandaag in zijn column schrijft);
"Ik wil even helemaal los komen van deze planeet. Er zijn mensen die dat vreemd vinden, maar die moeten dan maar goed om zich heen kijken, want de wereld waarin we leven is tegenwoordig heel wat vreemder."
Dus tonight=> looooooooooos! ;) :D :crazy: :tongue3 :eyespop: |
|
|
| total woot |
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
DAMN lang geleden dat ik zo'n kriebels had voor n feestje... |
|
|
| Goldiluxe |
okidoo..
I think I got where u guys are gonna meet.
Might be there, might not..
00.00 is so early.
:( |
|
|
| kolkiewolkie |
GRUWELIJK wat baal ik toch dat ik hier niet bij ben :( :( .
ik wens de mensen die wel gaan echt lots en lots of fun toe, ik WEET gewoon dat het zoooooooooooooooooooooo goed gaat worden!!! ik remember me een qontact van vorig jaar waar ik echt nonstop heb genoten en gespaced heb, helemaal GEWELDIG! des te meer baal ik dat ik dr niet bij ben :( magoed, dit weekend ga ik naar Madrid :cool: |
|
|
| Apoptosis |
ff kort vraagje... Wordt t nog uitgezonden op de radio?? Zo ja, welke zender en welk feest (HMH of E'hoven?)??
Ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen. Bij voorbaat dank.
Hoogachtend,
B |
|
|
| Partyhardy! |
| Ja het wordt uitgezonden :) op id&t radio van 00.00 tot 06.00 vanuit Eindhoven helaas...... |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ja het wordt uitgezonden :) op id&t radio van 00.00 tot 06.00 vanuit Eindhoven helaas...... |
Nee man HMH!!!
Kijk maar op frontpage van id-t.com
(Je bent zeker in de war door de thread in music discussion ;)) |
|
|
| Dj Lex |
Zo heb er zin in, alles is nu vast gelegd :D
10 over half 7 al weg :D
21.00 uur feesten :D tot 07.00 :P |
|
|
|
|