|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Goldiluxe |
| quote: | Originally posted by tijs08
You def. gonna see ME and Three 'O Three there!! Tickets are in the box :D |
tickets are in the box???? huh!? :D |
|
|
| tijs08 |
aaahaa.. Let's explain it :D
it comes from an expression which was made by a humoristic dutch trio (Jiskefet).... 'Jack in the Box' :haha:
not your fault, you couldn't know this one. :) |
|
|
| Goldiluxe |
eh oh.
strange joke, i didnt get it.. hehe :D |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by tijs08
it comes from an expression which was made by a humoristic dutch trio (Jiskefet).... 'Jack in the Box' :haha:
|
Beste aflevering van Debiteuren/Crediteuren als je het mij vraagt.
"Snap je het een beetje Edgar?" "Euh, ja ja, tuurlijk" :D
PS: kaartje is binnen
:tongue3 |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by tijs08
You def. gonna see ME and Three 'O Three there!! |
And me :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by eieregooie
And me :D |
2 minuten (or so) geleden, moi DRUK aan het werk... ineens tjoengtjoeng (msnpiepje)... zonder te kijken kan ik zeggen dat eieregooie weer op TA is hoor :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
2 minuten (or so) geleden, moi DRUK aan het werk... ineens tjoengtjoeng (msnpiepje)... zonder te kijken kan ik zeggen dat eieregooie weer op TA is hoor :D |
Whahaha! Ja sorry... kan er niks aan doen :D
[EDIT]Krijg je nooit andere mailtjes dan? :p[/EDIT] |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Whahaha! Ja sorry... kan er niks aan doen :D
[EDIT]Krijg je nooit andere mailtjes dan? :p[/EDIT] |
niet op dit tijdstip, en msn laat ook zien dat ze van TA komen.. kan dus maar 1 persoontje zijn :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
niet op dit tijdstip, en msn laat ook zien dat ze van TA komen.. kan dus maar 1 persoontje zijn :p |
Wil 't nog een beetje lukken trouwens? Of leid ik je af :p |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wil 't nog een beetje lukken trouwens? Of leid ik je af :p |
gaat wel lekker ja.. ben verslag aan het maken of eigenlijk aan het verbeteren (paar waaronder ik doen berekeningen, ander maakt verslag :D , maar das zo'n PUINHOOP)... kan alleen geen pils halen want mn pa ging net naar de plee (is dus net weer wakker) en denkt dat ik ALLANG lig te slapen :p .. als ie dan beneden komt ist OF een shock OF de stekker gaat dr subiet uit :p
nevertheless gok ik het er wel zo op, want ik heb echt DORST :D
...hopeloos offtopic dit trouwes.. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
...hopeloos offtopic dit trouwes.. |
Ach... Hebben die modjes weer wat te doen morgen :D :p |
|
|
| kolkiewolkie |
kijk, NOU leidt je me WEL af :D ;) :o :p
bezorgen zo die mods meer werk dan ze de afgelopen 4 maand gehad hebben! alle onzin deleten, of moven naar een nieuwe draad: 'post hier snachts als je je verveelt draad' :p |
|
|
|
|