|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
| Zo... wie gaan er nu allemaal naar Freddy's Muziekhal? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Zo... wie gaan er nu allemaal naar Freddy's Muziekhal? |
| quote: | Originally posted by NetX
---=== HMH ===---
!_PeTrUs_!
access
blighty
Cosmic Guy
Dj Lex
Donna
eieregooie
Jploveparade
Mr_Zimz
Menno
Muppet
NetX + girlfriend (Hamburg, Germany)
REMY D!!!
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Teal'k
Three 'O Three
Tijs08
total woot
TranceRulez + girlfriend (Hamburg, Germany)
|
;)
Maarre... ik geloof dat Petrus nou toch weer niet gaat ??? |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Zo... wie gaan er nu allemaal naar Freddy's Muziekhal? |
Vrienden van mij zus in A'dam noemen het de Grolsch Bierschuur :D
Leuk idee van je sig trouwens, heb je je agenda én een mooi plaatje *idee!* |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by eieregooie
;)
Maarre... ik geloof dat Petrus nou toch weer niet gaat ??? |
en ik ga wel!!! |
|
|
| blighty |
HMH :D:D:D:D:D:D:D
Ik word gek :stongue:
Greetings,
Blighty |
|
|
| TranceFool |
!_PeTrUs_! ?
access
ahp2002
blighty
Blik
Cosmic Guy
Dj Lex
Donna
eieregooie
Jappio
Jploveparade
Mr_Zimz
Menno
Muppet
NetX + girlfriend (Hamburg, Germany)
REMY D!!!
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Teal'k
Three 'O Three
Tijs08
total woot
TranceFool
TranceRulez + girlfriend (Hamburg, Germany)
;) |
|
|
| mgerrits |
Heb een kaart voor zoetermeer maar ga nu mooi naar de hmh met die kaart.
ik ben er bij
JENSER |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by eieregooie
;)
Maarre... ik geloof dat Petrus nou toch weer niet gaat ??? |
Das stimmt! |
|
|
| HBtje |
| goed dan meld ik me hierbij dak ook ga, naar HMH dus.... :toocool: |
|
|
| eieregooie |
access
ahp2002
blighty
Blik
Cosmic Guy
Dj Lex
Donna
eieregooie
HBtje
Jappio
Jploveparade
Mr_Zimz
Menno
Muppet
NetX + girlfriend (Hamburg, Germany)
REMY D!!!
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Teal'k
Three 'O Three
Tijs08
total woot
TranceFool
TranceRulez + girlfriend (Hamburg, Germany)
Zo dan :) |
|
|
| NetX |
TranceRulez + girlfriend wonŽt come - unfortunately.
But Manu and me of course... weŽll start Tuesday after work and will arrive sometime around 22.00-23.00 at JPŽs.
Then more or less directly to the HMH.
On Wednesday weŽll go to the Konniginnengeburtsdag (sp ?) and drive back to Hamburg later that day. No Mayday for us, but weŽll se what we can do in Hamburg instead.
22 days left... |
|
|
|
|