|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Divine9 |
| Hmm.. ik kom net thuis en ik dacht, ff Qontact luisteren. Maar ik hoor geen Qontact. :haha: Wat is er nu precies gebeurd? |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| ID-T heeft alles weer verkracht zoals wel te verwachten was.. |
|
|
| HardKiller |
Newsflash: 1:11am : Unfortunately... No Qontact for tonight i guess. It seems too hard for id&t to update the website or just give more information on air . Alltough im happy with that little mail..
Anyway tomorrow Queens day here. Id&t will broadcast a live show from amsterdam with great sets. Many internetradios will stream it, and for example we will too
More information later.. |
|
|
| basvh |
| WEER een berichtje van mij,. DAMN WAT EENB TOP FEEST. E#CHT een van de beste feesten ooit. Ferry C was zoooo vet. marco v is ook goed bezig clocks en mp3 hjeb ik al gehoord. maar mzl ga weer feesten |
|
|
| jploveparade |
VIP's jploveparade, Sunshine79, NetX, Lunchalot and Manu zitten rechtsvoor bij het podium of op het VIP balkon (mmm lekker een kraan om bij te vullen)
Zoals gewoonlijk weer de enige met een Vandit shirt dus makkelijk te herkennen... :D
Zal effe aan Paul vragen wat ie morgen op Mayday gaat draaien ;)
En de mededeling dat het HARD moet :disbelief
Goede sfeer, jammer dat er maar een laser is :(
Ok, nu op zoek naar de TA en mijn neef en vrienden uit Z'dam... |
|
|
| Spinnin Jack |
Het is echt vet!!! een betere omschrijving is er niet :)
Nu even aan het bijkomen bij planet-internet en zo dan weer lekker doorfeesten met Paul van Dijk en Judge Jules :D |
|
|
| eieregooie |
Mja, was wel weer een zeer geslaagd feestje vanavond :) Topper van de avond voor mij was Armin, op de voet gevolgd door PvD... Grootste tegenvaller vond ik Judge Jules... (gielen heb ik niks van mee gekregen :D )
[EDIT]En Jappio... Blij van me tepels! :whip: :p [/EDIT] |
|
|
| Blik |
ook weer terug van Qontact, zeker een geslaagd feestje, vond Armin maar matig, Marco V en Ferry Corsten de toppers van de avond (en PvD op het begin en einde)
S.O. Project - Direct Dizko:crazy: :crazy:
later vandaag partyreport, ff slapen want vanavond weer 2 days of kaos |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
ID-T heeft alles weer verkracht zoals wel te verwachten was.. |
ja verdomme, ik een hele tree red0bull ingeslage en wat pringles, en godsamme GEEN QONTACT, dam naaiersssssssss |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by eieregooie
[EDIT]En Jappio... Blij van me tepels! :whip: :p [/EDIT] |
wheheh ROFL
ik zou niet durven :rolleyes: |
|
|
| Dj Lex |
Woei ook net terug :D
IK vond Ferry de man van de avond. Armin viel tegen, net al Judge Jules. Pauk van dijk draaide vrij hard voor zijn doen, maar was ok. |
|
|
| Three 'O Three |
| Ga toch slapen man |
|
|
|
|