|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| magikmuzik |
queensnight
i'm in amsterdam
2 days of kaos!
tiesto and james holden :D |
|
|
| Teal'k |
| quote: | Originally posted by magikmuzik
queensnight
i'm in amsterdam
2 days of kaos!
tiesto and james holden :D |
Erm.. verkeerde thread? :) |
|
|
| Menno |
Ik ben er ook. Dj Astrid gaat het Theme weer maken en die heet Acces Denied. Vond het Theme vorig jaar wel lekker dus dat beloofd wat voor dit jaar.
!_PeTrUs_!
access
blighty
Cosmic Guy
Dj Lex
Donna
eieregooie
Mr_Zimz
Menno
muppet
REMY D!!!
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Teal'k
Three 'O Three
Tijs08
total woot
jploveparade
+/- 5 GTA |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik kom hoogstwaarschijnlijk niet.... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik kom hoogstwaarschijnlijk niet.... |
Faalhaas :p |
|
|
| Hitman |
| mmmm... geen verkeerde line-up in Eindhoven en lekker dichtbij. Maar Scott Bond @ Massive 2001 was ook super. misschien toch HMH....? Ik volg TNG wel gewoon |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik kom hoogstwaarschijnlijk niet.... |
besluiteloos typje eh?:D |
|
|
| Sabina |
Kaartjes zijn ook binnen :D
alleen dan wel voor Eindhoven: Paul van Dijk  |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Sabina
Kaartjes zijn ook binnen :D
alleen dan wel voor Eindhoven: Paul van Dijk |
Die komt toch niet opdagen :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Die komt toch niet opdagen :p |
Whehehe... :p |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Sabina
Kaartjes zijn ook binnen :D
alleen dan wel voor Eindhoven: Paul van Dijk |
Mja,we werden nog gevraagt om weer als Paul's danseresjes te functioneren,maarre,sjah,staan we strax weer voor lul omdat hij nie komt,en zoveel is die private kleedkamer me nouh ook weer nie waard:D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Sabina
Kaartjes zijn ook binnen :D
alleen dan wel voor Eindhoven: Paul van Dijk |
grrr daar gaat m'n titel als enige vruowelijke PvD fan in NL :whip: :wtf:
nou ja, fan...stalker?? :nervous: weeee
2 Profeetrus: als je nou ook niet naar Awa gaat dan krijg je klappen :p |
|
|
|
|