return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 33)
View this Thread in Original format
tijs08
quote:
Originally posted by Djeebie
Of Paul hard kan? Nou en of :D

ik vond het een levenloze zak aardappelen, totaal geen inleving noch interactie met het fijne publiek. ERG slecht voor zo een vooraanstaand dj-tje

quote:

Judge Jules vond ik tegenvallen. Ik weet niet waar z'n scratch actie de laatste 10 minuten op sloeg :conf:

hij wilde zijn reputatie als Engelse Jean in het kwadraat nog maar eens benadrukken

quote:

Tijdens Gielen heb ik maar ff eten gehaald.

hohohoho hold your horses baby! Nu snij je dus hier ineens een totaal nieuw hoofdstuk aan. Reden hiervoor is mij nog steeds onbekend! Dit alles beschrijf je wel goed. maar dan willen wij natuurlijk wel meerr van je weten. Wat had je voor eten? wat had je aan? was het lekker? prijs/kwaliteitsverhouding? goed geholpen door personeel? of werd je gelijk in het diepe gegooid? waren er genoeg zit- danwel staan plekjes in de directe omgeving van waar jij je eten hebt gekocht? zo niet, wat was de afstand die je moest overbruggen? heeft u hier een verklaring voor gevraagd of kreeg u nul op rekest? zo niet, waarom niet? en last but not least, denk u dat de uitdrukking de klant is koning op u van toepassing was afgezien van het feit dat het KONINGINNENnacht was?
Muppet
quote:
Originally posted by jploveparade
Dat laatste nummer van Paul was totale ownage! :crazy:

klopt...wat een nummer!!!!!!!!!!

voor de rest zeer geslaagd feest!!!!!...ik schrijf vanavond wel een partyreport. nu te lam:)

greetz Muppet
eieregooie
quote:
Originally posted by jploveparade
Dat laatste nummer van Paul was totale ownage! :crazy:

Ik dacht dat het de 1 na laatste was die zo vet was? Ach, waarschijnlijk de laatste ook wel :)
Djeebie
quote:
Originally posted by tijs08
hohohoho hold your horses baby! Nu snij je dus hier ineens een totaal nieuw hoofdstuk aan. Reden hiervoor is mij nog steeds onbekend! Dit alles beschrijf je wel goed. maar dan willen wij natuurlijk wel meerr van je weten. Wat had je voor eten? wat had je aan? was het lekker? prijs/kwaliteitsverhouding? goed geholpen door personeel? of werd je gelijk in het diepe gegooid? waren er genoeg zit- danwel staan plekjes in de directe omgeving van waar jij je eten hebt gekocht? zo niet, wat was de afstand die je moest overbruggen? heeft u hier een verklaring voor gevraagd of kreeg u nul op rekest? zo niet, waarom niet? en last but not least, denk u dat de uitdrukking de klant is koning op u van toepassing was afgezien van het feit dat het KONINGINNENnacht was?

Vrijwel meteen aan het begin van de set van Gielen nam een enorm gevoel van honger zich van mij meester, waardoor ik mij genoodzaakt zag de zaal te verlaten en mij te begeven naar de gang waar diverse versnaperingen te koop waren. Gekleed in een camelkleurige broek, witte gympen en een oranje longsleeve (zonder print) verscheen ik voor het etablissement waar zogeheten 'broodjes kroket' verkocht werden. Na enkele minuten gewacht te hebben wegens een lange rij kon ik mijn bestelling bij de aldaar aanwezige verkoopster plaatsen. Deze sympathieke verkoopster ontfermde zich met zichtbare voldoening over mijn bestelling en overhandigde mij, na diep in de buidel getast te hebben, althans voor een broodje kroket, een ogenschijnlijk heerlijk broodje kroket. Enig minpuntje aan de service van deze eetgelegenheid was dat men de saus zelf op het broodje diende te deponeren. Na een meter of drie gelopen te hebben bevond ik mij op een (sta)plaats waar ik, na een zorgvuldig onderzoek van de omgeving, er zeker van was dat ik ongestoord mijn zojuist gekochte broodje kon verorberen. Al na het nemen van de eerste hap had het broodje mij overtuigd van de heerlijkheid ervan zodat ik zonder verdere inspectie mijn maag van een hongergevoel kon verlossen. Om nog antwoord te geven op de laatste vraag: als klant werd ik misschien niet zozeer als koning beschouwd, maar ook niet als hofnar. Eerder als prins.
tijs08
kijk dit is wat ik wil horen! eindelijk eens een zinvolle post zonder geblaat en onzin zoals wij maar al te vaak tegen komen op dit foum!

Djeebie baby! you rocked my world with this amazingly well discribed chapter about your fantastic eating experience... and i know that you will enjoy your next meal even more when you look back at this story. So the moraal of this verhaal is that altought you will not see it at this moment... (i hope you'll see it later because otherwise this was done for nothing wich would be very disappointing) this changed your whole way of living baby!
Djeebie
quote:
Originally posted by tijs08
kijk dit is wat ik wil horen! eindelijk eens een zinvolle post zonder geblaat en onzin zoals wij maar al te vaak tegen komen op dit foum!

Djeebie baby! you rocked my world with this amazingly well discribed chapter about your fantastic eating experience... and i know that you will enjoy your next meal even more when you look back at this story. So the moraal of this verhaal is that altought you will not see it at this moment... (i hope you'll see it later because otherwise this was done for nothing wich would be very disappointing) this changed your whole way of living baby!

Thank you en you're welkom :):D
DjRV
gielen zoog harder dan een herione hoer die al 3 dagen zonder der dope zit.
scott bond was zwaaaaaaaaaaaaaar relaxed,jammer alleen dat er maar rond de 200 mensen waren orso omdat mee te maken.
astrid was ergggggggggg goed,veel beter dan die gare kut lame hardstyle set die ze op de vorige qontact neer zette.
ferry corsten deed wat ie altijd deed,onwijs dik 0wnen.
armin van buuren verraste me,met zowaar een heuze opbouw en variatie ipv hitjes aan elkaar draaien,toppie.
marco v was weer errrrrrrrrrrrrug lekker,Godd is a Dj,C:\del *.mp3,Clocks,Loop And Things en nog meer gezellie nummers
Paul van Dyk vond ik matig,saaie droplul trouwens ook achter de tafels.
Judge Jules was zwaar flex,ondanks dat hij voor een publiek stond dat half dood was,iedereen naar de klote en moe.De actie met ze sample cdtje van Judge "Scratch The Up" Jules vergeven we hem voor het gemak

Dit was de slechtste qontact die ik heb meegemaakt en alsnog was het een goed feest.
Zegt wat over de vorige edities
Disney
Nou laat ik ook es ff vertellen hoe ik het gehad heb.

Iets na negenen komen we aangelopen bij de HMH om te ontdekken dat de deuren nog niet open zijn, maar toch na enige tijd kunnen we naar binnen. Munten halen, jassen weg en de zaal in dan maar. We worden verwelkomd door de zalige beats van Scott Bond en kijken zo eens de zaal rond. Nog niet erg druk, maar we verdenken een aantal mensen ervan dat ze TA zijn ;)

Na Bond komt Astrid en die zet ook een lekkere set neer. Hierna was het beurt aan Ferry en helaas in tegenstelling tot sommigen vond ik er maar weinig aan :(

Maar daarna natuurlijk een van de hoofdacts voor mij, Marco V. Die begint meteen met del mp3 en na het lafjes heen en weer wiegen bij Ferry sta ik nu meteen weer te springen. Wat een energie! Marco knalt meteen een hoop eigen producties achter elkaar en ik krijg al het bange vermoeden dat hij niet lang mag draaien, wat helaas bevestigd wordt.

Na de eerste plaat van Armin is het tijd om ff een kleine break te nemen, ook vanwege een onwillige enkel. Toen we terug kwamen was Armin lekker stevig bezig dus dat was weer springen! Na Armin snel weggegaan voor Gielen (zoals velen merk ik :D), want de serieuze dip van de avond diende zich aan. Boven bij de garderobe een tijdje gezeten en geluisterd naar de lekkere music die uit het andere zaaltje kwam. Eindelijk, na eigenlijk iets te lang gezeten te hebben, weer terug naar de zaal, waar PVD net begonnen was. Voor de eerste keer PVD live! Het was een beetje een saaie lul achter de tafels, maar draaien kan ie wel (op dat kleine foutje na dan :toothless). Een heerlijke set van mijnherr Van Dyk igg.

Finally dan Judge Jules. Wist niet echt goed wat ik ervan moest verwachten, maar het was wel aardig, niet super. Een paar leuke platen met geinige vocals! Uiteindelijk net na half zeven gegaan op verzoek van de rest. Net op het moment dat we met onze jassen terug komen gelopen hoor ik door de deur nog Solarize... Balen dus, dat we niet niet ff wat langer zijn blijven staan.

Stukje lopen naar Duivendrecht, kaartje halen voor de trein en om 7.11 zijn we onderweg naar Den Bosch. Overstappen en om half negen sta ik thuis voor de deur, waar de hele familie inmiddels al weer op is. Even douchen en wat eten en daarna lekker slapen om vervolgens om een uurtje of drie weer wakker te worden.

Tot slot nog ff de Dj ranglijst voor de avond voor mij persoonlijk:

1. Marco V
  2. Armin van Buuren
  3. Paul van Dyk
  4. Scott Bond (kan zijn set moeilijk met de anderen vergelijken omdat ie moest openen)
  5. Astrid
  6. Judge Jules
  7. Ferry Corsten

Gielen zet ik er maar niet bij, want die heb ik eigenlijk helemaal gemist, maar ik denk dat ie niet toch niet hoger zou komen dan de laatste of 1 na laatste plaats :D

Groeten Disney
Dj Lex
ff kijken hoor mijn volgorde was

1 Ferry Corsten
2 Scott Bond
3 Paul van Dijk
4 Marco V
5 Armin van Buuren
6 Gielen
7 Judge Jules
8 Astrid ---> maar echt slecht draaide ze niet. Degelijk om het zo maar te zeggen
snitz
setje van astrid klonk niet slecht vergeleken van voorgaande feestuh waar ik haar gezien had.

blighty
Hi all,

Ik denk dat ik geestelijk en lichaamlijk nu wel in staat ben om een klein report in elkaar te zetten, hierbij mijn poging :):

Rond 22:00 zijn we vertrokken uit het pitoreske Nijmegen. Rond een uur of 23:20 kwam de Arena al in zicht. Na een 10 keer verkeerd te hebben gereden wisten we de ingang van het transferium en daarmee de parkeergarage te bereiken. Er waren plekken zat, dus dat was in ieder geval al een zorg minder.

Rond 23:45 sloten we achteraan in de rij. Op het moment dat we net het poortje inliepen kwam een gast van de security ons mededelen dat we in de rij van de VIP stonden. Iedereen die niet in het poortje stond moest dus in de andere (gigantische) rij staan. Daar zijn we dus net aan ontsnapt. Eenmaal binnen snel wat muntjes gehaald en na een korte plaspauze (waar ik PartyHardy in een "opperbeste" stemming ;) tegenkwam) onze entree gemaakt in de zaal. De zware bass was al goed te voelen :)

Na de set van Ferry besloot ik om Tealk even te bellen. Na een zeer interessante conversatie ("wat zeggie nou man, hoor geen reet" & "heeey, waaar ben jeeee"") uiteindelijk zijn crazy ass gevonden in de buurt van de sigarettendump. Tealk leidde me de weg naar de TA's waar ik tevens een Italiaanse kennis van het I-net tegenkwam, zeer gave ervaring
:cool: In het midden van de zaal zag ik het tuig al staan :) PartyHardy, Jappio, Glaniskanis, Eieregooie (je bent groter dan ik dacht kerel:)) Ze waren al aardig aan het stampen en ik besloot ook mijn bijdrage te leveren. Na Donna nog even gedag gezegd hebben ben ik weer naar mijn reisgenoten gegaan.

Na de sets van Marco en Armin beluisterd te hebben (sets bespreek ik onder mijn report) besloten we om wat te gaan eten. 2 broodjes worst en een Xi later vonden we het weer tijd om te gaan stampen. Het was inmiddels tijd voor de Duitste Trance-held, mr. Paul van Dyk. Half lam van het stampen ben ik nog even naar voren gelopen waar ik RV tegenkwam in een "aparte" stemming (hij was er, maar toch ook niet) Ik liet hem dus maar even met rust ;)Al laatste was het JJ to kick off, zoals jullie wellicht weten mijn favo!! :)

Na een partij flink te hebben gestampt (zolen half gesmolten aan de vloeren) vonden we het wel weer leuk geweest. In de auto werd voor het vertrek nog een lekker ontbijt genuttigd (banaan + drankje + honingdropje, zeer aan te raden na een feest) vertrokken we weer richting Nijmegen waar ik rond 09:00 in mijn bed belandde. 4 uurtjes later werd ik weer wakker, welke geen plesante ervaring was (resultaat: brak) Ik besloot om nog even de ogen dicht te doen. Rond 16:00 werd ik voor de tweede maal wakker en ditmaal een stuk vrolijker :)

Even de statistieken+ waarderingen (misschien leuk als iedereen het zo doet:

Sfeer: 8
Outillage (aankleding): 7
Voorzieningen: 7
Prijs: 7
Line up: 9,5

De DJ sets:

Scott Bond: Gemist helaas

Astrid: Ook gemist

Ferry Corsten: Lekkere set, maar niet top

Armin: Variatie van stijl, brilliant, van proggie naar techno

PvD: OH YES!! In da house!! Meesterlijk!

JJ: I love you :) Heerlijke platen (even betere Clocks-remix), leuke mix-effecten af en toe, niet alles gehoord(laatste 30 min niet)

Marco V: Niet echt mijn ding, V.Ision-stijl platen liggen me niet echt. Clocks Remix was echter meesterlijk!

Johan Gielen: Ehm, toen waren we eten :)

OVERALL RESULT: 8

Greetings,
Blighty
Cosmic Guy
Man van de avond voor mij was Marco V. Damn, dat openingsnummer knalde! Ook zijn remix van lopps & things (wordt ie nog eens gereleased) was top!

Van Scott Bond heb ik 1 nummer meegekregen (3rd earth, lekkere binnenkomer:D), dus daar kan ik weinig over zeggen. Astrid begon lekker met U write the rules en in t midden nog een heelrijke beukplaatje, titel weet ik niet.
Corsten was ook goed bezig, maar dat zijn we wel gewend van m. Ik vond Armin tegenvallen. Hebben maar een rondje gelopen toen.
Gielen draaide op zich ook wel goed, dat openingsnummer was niet onaardig:D En ook nog Direct Dizko, lekker plaatje blijft dat.

Toen kwam Paul, heb ik niet echt veel van meegekregen, want me benen waren al aardig moe aan t worden...:whip: Ik had ook verwacht dat de tribunes open waren, zodat je af en toe even een rustpauze kon nemen, maar helaas. Dat vond ik een minpunt, evenals de belachelijk dure prijs voor drankjes. 7 muntjes voor een wodka-redbull :whip: :whip:

Jules heb ik niet meer gezien (niet veel gemist hoor ik gelukkig), toen lag ik al me bedje (kwartier met de auto, ideaal:D). Dirk, bedankt :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 
Privacy Statement