|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ben ik dan de enige die een beetje normaal is... :conf: |
:stongue: |
|
|
| Zilla |
Judge Jules Qontact HMH 2003
Merge - Armageddon
That Mucho - Release me
Hi-Gate - Saxuality
Marco V - Solarize
Cosmic gate - Human beings
Fabio MC - Return Of Memory
Micheal Woods - Solex
Freeloader - Pure Devotion Tukan F&W mix
Yomanda - Free
Mudblood - Flaming June
Three Drives - Air Traffic
Dallas Superstars - Helium
System F - Solstice
Laatste top 10 22 april
Benny B - Satisfaction.
Graham Gold vs. B Jammin - 'Golden Sun'(Relative Records)
Moguai - 'Get On'(Hope Recordings)
Iio - 'At The End (Micheal Woods Remix)'(Free2Air)
Unknown - 'DK'(White Label)
Dallas Superstars - 'Hellium'(White Label)
Kota - 'Waiting'(Mondo)
Yomanda - 'Free'(White Label)
Solid Globe - 'North Pole'(White Label)
Soho - 'Sirens'(Byte Records)
hier moet ie denk ik wel bijstaan anders weet ik het ook niet meer |
|
|
| basvh |
DAMN DAMN DAMN wat was ik na een tijdje zat zeg. Voor mij was het echt de HEINEKEN music hall. Ik drink eigenlijk nooit op housefeestjes maar dinsdagavond/nacht vloog het echt naar binnen!!!
En na een dag hard werken en een week met weinig slaap dan tikt het echt aan.Daardoor vanaf Marco V niet echt alles duidelijk meer meegemaakt en vond met me zatte ballen zelf het scracthen van Judge Jules tof. HAHA.
Maar goed ik vond het echt een top feestje hoor. Relekste muziek, super chille mensen (ta RULES!!!). Echt tof om Tjabbe Tjibsma a.k.a Trancefool in het echt een keer te meeten! En Remy D spoorde niet helemaal. HAHA
EN IDD kut dat de tribune niet open was. TOen maar ff een korte siesta (30 min) op die zit kussens gehad
OH Ja ik vond idd PVD echt een dooie achter de draaitafels. OK je hoeft alla TOm harding te gaan rondspringen maar beetje het publiek betrekken kan niet kwaad! Het draaien was wel goed tot zover ik me herriner.
Maar goed nu kan ik 9 dagen geen trance rifjes/strings meer horen! |
|
|
| ahp2002 |
jaah t was een perfect avondje..goede muziek, ferry was de koning en coole lasershow wel. organisatie was ook perfect. dj gabriel draaide ook wel lekker in de kleine zaal, wat ik ervan gehoord heb
enige smetje op de avond was dat bepaalde personen met een noord-afrikaans uiterlijk mn camera en portemonnee probeerden te jatten, die ik na een korte worsteling weer terug gehad (gelukkig) |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by ahp2002
enige smetje op de avond was dat bepaalde personen met een noord-afrikaans uiterlijk mn camera en portemonnee probeerden te jatten, die ik na een korte worsteling weer terug gehad (gelukkig) |
En natuurlijk had ook ik weer eens ruzie met die pleurishonden. Die gasten komen zo'n beetje elk feest voor mij verzieken... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by ahp2002
enige smetje op de avond was dat bepaalde personen met een noord-afrikaans uiterlijk mn camera en portemonnee probeerden te jatten, die ik na een korte worsteling weer terug gehad (gelukkig) |
Ja maar daar mag je natuurlijk niet over oordelen want Nederlanders zouden dat ook doen :rolleyes:
Met Oud en Nieuw Qontact ook. Hele avond nix aan de hand en de eerste twee turken die ik op de gang tegen kom lopen gelijk mot te zoeken, laat ze lekker naar buikdansgala's gaan ofso |
|
|
| Teal'k |
Zo ik ben weer thuis :) Na Qontact + koninginnendag (ARMIN!) in amsterdam, heb ik mezelf weer goed vermaakt :)
Ik heb gemengde gevoelens over Qontact.. Sfeer was okay (beetje in mn eigen wereldje bezig geweest).. veel peeps gezien, en nog steeds een paar lui niet!! (niet gezien: trancefool, high_nrg, remy-d, tango).. De rest (usual) wel gezien.. Veel goede sets gehoord, veel 00nage platen.. Echt :whip: :whip: dat de tribune niet open was.. echt minder!!! voor de rest uitstekend vermaakt.. ik was rond half 8 thuis :D.. geslapen tot 1-2 uur smiddags.. toen amsterdam ingetrokken, en flinkt gepartiet op armin @ rembrandtplein.. waren niet echt veel tranceliefhebbers maarja het was zeker cool!
10 mei wordt weer geweldig!!!! |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Zo ik ben weer thuis :) Na Qontact + koninginnendag (ARMIN!) in amsterdam, heb ik mezelf weer goed vermaakt :)
|
Ja, elke keer als ik iemand ongeveer een halve meter hoger komen dan de rest was jij het, hehe:D
Kheb ook veel niet gezien als ik t zo lees, maar ach....volgende week is er een herkansing:D |
|
|
|
|