|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Vind ik wel positief dit, is toch 1 van de mindere dj's in deze line-up. Half uurtje Gielen en Astrid en alles is perfect |
1 van de mindere....nee man!!! :D
laat Marco V maar ff lekker een uurtje stevig knallen, beetje afwisseling kunnen we best gebruiken :). Alstie maar wel zn remix van Clocks draait....:crazy:
Heb er extreem veel zin in, nog iets minder dan een weekie :) |
|
|
| NetX |
is there already an "official" time-table ?
1hr sets are not really that long... hmmm ! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Blik
ik stem voor DJ Astrid 5 minuten en Gielen 25 minuten :p |
:D Dat zou wel mooi zijn... :D Astrid van 21:30 en Johan van 21:35 |
|
|
| ahp2002 |
ik ga foto's maken.
wil iemand nog een kiekje? :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ahp2002
ik ga foto's maken.
wil iemand nog een kiekje? :) |
Nice :) Meetingfototj ofsow? |
|
|
| HBtje |
DJ-draaitijden Qontact Queensnight 29 april 2003, Beursgebouw Eindhoven:
22:00 - 23:00 Johan Gielen
23:00 - 00:15 Armin van Buuren
00:15 - 01:45 Paul van Dyk (Vandit – Berlin, DE)
01:45 - 03:15 Judge Jules (UK)
03:15 - 04:30 Ferry Corsten
04:30 - 05:45 Tomcraft (DE)
05:45 - 07:00 Marco V
DJ-draaitijden Qontact Queensnight 29 april 2003, Heineken Music Hall Amsterdam:
BLACK BOX:
21:00 - 22:30 Scott Bond (UK)
22:30 - 23:30 DJ Astrid
23:30 - 00:45 Ferry Corsten
00:15 - 01:45 Marco V
01:45 - 03:15 Armin van Buuren
03:15 - 04:30 Johan Gielen
04:30 - 05:45 Paul van Dyk (Vandit – Berlin, DE)
05:45 - 07:00 Judge Jules (UK)
AREA 2:
22:00 - 02:00 Club Collective
02:00 - 04:00 Rokkwild
04:00 - 06:00 DJ Gabriel |
|
|
| eieregooie |
| als ze nou ff scottie en johan omdraaien :D |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by eieregooie
als ze nou ff scottie en johan omdraaien :D |
Helemaal mee eens, de mensen met wie ik ga willen er pas later heen dus mis ik scott bond:(:(:(:( |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Muppet
Helemaal mee eens, de mensen met wie ik ga willen er pas later heen dus mis ik scott bond:(:(:(:( |
lul ze dan om zodat jullie toch vroeger gaan! :D als je Scott Bond mist zou toch wel erg jammer zijn toch?! :crazy: maar goed, ik vind het ook een erg tegenvallende timetable! :( niet te geloven dat ze Johan Gielen van 03:15 tot 04:30 laten draaien terwijl hij in eerste instantie niet eens zou komen!!! :mad: :( en Scott Bond als eerste! wat een kneuzen! :(
Maar goed heb er wel al ongeloffleijk zin in! :) Denk aan niets anders dus van mij mag het nu al de 29ste zijn! ;) :stongue: :) |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
lul ze dan om zodat jullie toch vroeger gaan! :D als je Scott Bond mist zou toch wel erg jammer zijn toch?! :crazy: maar goed, ik vind het ook een erg tegenvallende timetable! :( niet te geloven dat ze Johan Gielen van 03:15 tot 04:30 laten draaien terwijl hij in eerste instantie niet eens zou komen!!! :mad: :( en Scott Bond als eerste! wat een kneuzen! :(
|
Nicely spoken ;) |
|
|
| Miss Proximus |
Hey rokkwild komt ook!!!!
:nervous: er komt een 70-80 band op mijn werk dus moet ik de hele nacht van die enge 30-plussers zien dansen :crazy: |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
lul ze dan om zodat jullie toch vroeger gaan! :D als je Scott Bond mist zou toch wel erg jammer zijn toch?! :crazy: maar goed, ik vind het ook een erg tegenvallende timetable! :( niet te geloven dat ze Johan Gielen van 03:15 tot 04:30 laten draaien terwijl hij in eerste instantie niet eens zou komen!!! :mad: :( en Scott Bond als eerste! wat een kneuzen! :(
Maar goed heb er wel al ongeloffleijk zin in! :) Denk aan niets anders dus van mij mag het nu al de 29ste zijn! ;) :stongue: :) |
ja, zal het proberen alleen hun zijn echt van, dan kan ik het niet aan blablabla, maar ja ik ga m'n best doen want scott bond ga ik niet voor de tweede keer missen, 1e keer was bij mysteryland toen de kneusen hem hadden omgedraaid met sonique zonder het ff te zeggen:whip: :whip: :whip:
Maar ja, heb er wel heeeeeel veeeeel zin in!
Greetz Muppet |
|
|
|
|