return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 4)
View this Thread in Original format
total woot
Dat wordt dus duidelijk HMH :)

Maandag ook ff kaartje halen.

Grtz

WooT
Muppet
Moeilijk kiezen: HMH of eindhoven, eindhoven is super dichtbij maar ja..armin wil ik niet missen


Wordt moeilijk, maar ik ga zeker!!!!!!!

Greetz Muppet
Dj Lex
Leuk als je je kaartje al gekocht had voordat alles omgegooid was :S

Maar gelukkig ga ik hem maandag pas halen en dan maar hopen dat ze deze keer wel zo houden :D
Jappio
Ik denk dat ik dit feest skip.. heb momenteel niet het vermogen om naar Tiesto, Homelands & qontact te gaan.. Helaas, maar heb meer zin om naar die andere feesten te gaan :D
Donna
Nou,zal ik dan maar imme 1tje naar zoetermeer gaan dan?:D

Neeh dudes,zoals ie der nu bijstaat wordt t zeker HMH!
Erg happy mee want heb al een tijdje geen feest daar gehad en t ruleert altijd zwaar:)

Lekker hoor!

Ook maar ff kaartje halen dan huh?
Dj Lex
quote:
Originally posted by Donna


Ook maar ff kaartje halen dan huh?


JAAAAAAA!!!

Ik ga deze week ook me kaartje halen :D
TimeportE
gaat dan niemand naar eindhoven?.. ik wil eignelijk liever daar want dat is ongeveer 15 min fietsen..
Teal'k
Hm TimeportE: Eindhoven ook wel okay lineup.. maar met deze keuze kan ik niet echt eindhoven verkiezen boven de HMH..
Sabina
Line up is weer veranderd :whip:

Emjay en Astrid hebben stuivertje gewisseld.... op zich niet zo'n heel groot probleem lijkt mij :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Sabina
Line up is weer veranderd :whip:

Emjay en Astrid hebben stuivertje gewisseld.... op zich niet zo'n heel groot probleem lijkt mij :D


Beetje vreemd allemaal. Heb je net ticket gekocht voor een locatie draaien ze de boel weer om :conf:


tijs08
ik w8 nog ff een paar weken hoor.. je weet maar nooit he! ;)

Dan maar eerst een kaartje halen voor Tiesto-in-Concert.. daar hebbie tenminste beetje zekerheid wie er zeker gaat komen :p :D
total woot
hmmmz. zou je denken? (misschien bedenkt tiesto zich volgende week en wordt t 'n Jean vs. Boozywoozy- live in concert :p)

ik wacht iig ook nog ff met mn qontact kaartje.

Grtzz
WooT
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Privacy Statement