|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
Dat wordt dus duidelijk HMH :)
Maandag ook ff kaartje halen.
Grtz
WooT |
|
|
| Muppet |
Moeilijk kiezen: HMH of eindhoven, eindhoven is super dichtbij maar ja..armin wil ik niet missen
Wordt moeilijk, maar ik ga zeker!!!!!!!
Greetz Muppet |
|
|
| Dj Lex |
Leuk als je je kaartje al gekocht had voordat alles omgegooid was :S
Maar gelukkig ga ik hem maandag pas halen en dan maar hopen dat ze deze keer wel zo houden :D |
|
|
| Jappio |
| Ik denk dat ik dit feest skip.. heb momenteel niet het vermogen om naar Tiesto, Homelands & qontact te gaan.. Helaas, maar heb meer zin om naar die andere feesten te gaan :D |
|
|
| Donna |
Nou,zal ik dan maar imme 1tje naar zoetermeer gaan dan?:D
Neeh dudes,zoals ie der nu bijstaat wordt t zeker HMH!
Erg happy mee want heb al een tijdje geen feest daar gehad en t ruleert altijd zwaar:)
Lekker hoor!
Ook maar ff kaartje halen dan huh? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Donna
Ook maar ff kaartje halen dan huh? |
JAAAAAAA!!!
Ik ga deze week ook me kaartje halen :D |
|
|
| TimeportE |
| gaat dan niemand naar eindhoven?.. ik wil eignelijk liever daar want dat is ongeveer 15 min fietsen.. |
|
|
| Teal'k |
| Hm TimeportE: Eindhoven ook wel okay lineup.. maar met deze keuze kan ik niet echt eindhoven verkiezen boven de HMH.. |
|
|
| Sabina |
Line up is weer veranderd :whip:
Emjay en Astrid hebben stuivertje gewisseld.... op zich niet zo'n heel groot probleem lijkt mij :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Sabina
Line up is weer veranderd :whip:
Emjay en Astrid hebben stuivertje gewisseld.... op zich niet zo'n heel groot probleem lijkt mij :D |
Beetje vreemd allemaal. Heb je net ticket gekocht voor een locatie draaien ze de boel weer om :conf:
 |
|
|
| tijs08 |
ik w8 nog ff een paar weken hoor.. je weet maar nooit he! ;)
Dan maar eerst een kaartje halen voor Tiesto-in-Concert.. daar hebbie tenminste beetje zekerheid wie er zeker gaat komen :p :D |
|
|
| total woot |
hmmmz. zou je denken? (misschien bedenkt tiesto zich volgende week en wordt t 'n Jean vs. Boozywoozy- live in concert :p)
ik wacht iig ook nog ff met mn qontact kaartje.
Grtzz
WooT |
|
|
|
|