|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Disney |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Gisteren samen met Sunshine79 (NYC) nog steeds een VIP-kaart kunnen kopen. Met deze mededeling kom ik op het volgende:
Wie gaan er nu allemaal??? |
Ikke! |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Original
Het kan nog wel is drukker worden dan verwacht...
Stel dat nou iedereen met een Silverdome kaart naar de HMH gaat.
Word het daar mischien aardig druk (geen idee hoeveel kaarten er zijn verkocht voor Silverdome).
Weet iemand hier meer over?
|
Ja heb vorige week al gemaild met Q-dance (vroeg t me ook af) en ze zeiden dat het om dusdanig weinig kaarten ging dat t zowiezo niet uit zou maken (geloof iets van 400 kaarten).
Grtz
WooT |
|
|
| tijs08 |
dit heb ik ergens uit deze draad van een tijdje terug JP
---=== HMH ===---
!_PeTrUs_!
access
blighty
Cosmic Guy
Disney
Dj Lex
Donna
eieregooie
Mr_Zimz
Menno
Muppet
NetX + girlfriend (Hamburg, Germany)
Original
REMY D!!!
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Teal'k
Three 'O Three
Tijs08
total woot
TranceRulez + girlfriend (Hamburg, Germany)
Trancefool
Jploveparade
---======---
als je er niet bij staat quote ff en vul aan :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by tijs08
leek mij de beste verbinding... dus allen Intercity 2464 pakken :p
|
Is de auto ook goed? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by tijs08
dit heb ik ergens uit deze draad van een tijdje terug JP
---=== HMH ===---
!_PeTrUs_!
access
blighty
Cosmic Guy
Disney
Dj Lex + broertje
Donna
eieregooie
Mr_Zimz
Menno
Muppet
NetX + girlfriend (Hamburg, Germany)
Original
REMY D!!!
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Teal'k
Three 'O Three
Tijs08
total woot
TranceRulez + girlfriend (Hamburg, Germany)
Trancefool
Jploveparade
---======---
|
Zo heb er zin an :crazy: :eyes: :D |
|
|
| HBtje |
---=== HMH ===---
!_PeTrUs_!
access
blighty
Cosmic Guy
Disney
Dj Lex + broertje
Donna
eieregooie
HBtje
Mr_Zimz
Menno
Muppet
NetX + girlfriend (Hamburg, Germany)
Original
REMY D!!!
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Teal'k
Three 'O Three
Tijs08
total woot
TranceRulez + girlfriend (Hamburg, Germany)
Trancefool
Jploveparade
---======---
volgens mij hebbie niet helemaal de laatste lijst gepakt maar goed...... ook ik KAN nIE wACHTEEEE :tongue3 :crazy: :eyespop: :crazy: :tongue3 |
|
|
| NetX |
| quote: | Originally posted by HBtje
TranceRulez + girlfriend (Hamburg, Germany)
|
... unfortunately won´t make it... but Manu and me will start around 17.00 tomorrow afternoon and meet at JPloveparade...
CU @ HMH |
|
|
| Cosmic Guy |
| Wordt het ook nog uitgezonden? Ze kunnen het toch niet maken met zo'n line-up om net als vorig jaar helemaal niets uit te zenden? |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Wordt het ook nog uitgezonden? Ze kunnen het toch niet maken met zo'n line-up om net als vorig jaar helemaal niets uit te zenden? |
ID&T zend het uit van 00.00 tot 06.00 |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Wordt het ook nog uitgezonden? Ze kunnen het toch niet maken met zo'n line-up om net als vorig jaar helemaal niets uit te zenden? |
jah las zaterdagavond op idt site - url houd je nog van me te goed - dat het van 00:00 - 06:00 wordt uitgezonden... gelukkig :D |
|
|
| jploveparade |
blighty
Cosmic Guy
Disney
Dj Lex + broertje
Donna
eieregooie
HBtje
Mr_Zimz
Menno
Muppet
NetX + girlfriend
REMY D!!!
PartyHardy!
Spinnin' Jack
Jploveparade
Sunshine79
Sir Lunchalot
Teal'k
Three 'O Three
Tijs08
total woot
Trancefool |
|
|
| TranceFool |
ff voor de duidelijkheid:
iets voor half 8 op Rotterdam Centraal dus, spoor 9? :)
nog 1 nachtje slapen wiiehooeee :D |
|
|
|
|