|
QONTACT- Queensnight - 29/04/2003 (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by blighty
Sfeer: 8
Outillage (aankleding): 7
Voorzieningen: 7
Prijs: 7
Line up: 9,5
De DJ sets:
Scott Bond: Gemist helaas
Astrid: Ook gemist
|
leuk rapportje hoor! had het zijn redenen waarom je deze twee dj's hebt gemist? toch wel zonde!
| quote: |
JJ: I love you :) Heerlijke platen (even betere Clocks-remix), leuke mix-effecten af en toe, niet alles gehoord(laatste 30 min niet)
|
Boy o boy, als je tot het einde was gebleven was heel jou judge-jules-is-de-beste-dj droom in duigen gevallen! serieus dit was echt 1000 x worse dan Jean! afschuwelijke tering herrie! had echt niets maar dan ook niets met muziek te maken! face it baby, he just ruined his future gigs in Holland forever! |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by tijs08
Boy o boy, als je tot het einde was gebleven was heel jou judge-jules-is-de-beste-dj droom in duigen gevallen! serieus dit was echt 1000 x worse dan Jean! afschuwelijke tering herrie! had echt niets maar dan ook niets met muziek te maken! face it baby, he just ruined his future gigs in Holland forever! |
Vanaf hoe laat begon ie te kloten. Ik vond het wel jammer dat ik Solarize miste. Wat draaide hij daarna nog? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by tijs08
Boy o boy, als je tot het einde was gebleven was heel jou judge-jules-is-de-beste-dj droom in duigen gevallen! serieus dit was echt 1000 x worse dan Jean! afschuwelijke tering herrie! had echt niets maar dan ook niets met muziek te maken! face it baby, he just ruined his future gigs in Holland forever! |
Eens! Die scratchactie sloeg echt alles gewoon. Verschrikkelijk einde van een niet zo'n goede set. |
|
|
| tijs08 |
| ja, ik vond het allemaal slecht. Zijn set heeft mij geen seconde geboeid! aan het einde duz een idiote scratch actie wat waarschijnlijk niemand maar dan niemand kon boeien behalve malloot in kwestie! als sluiter had hij dan zowaar een goede plaat, deze zal hij wel geleend hebben, Solstice, ook dit nummer wist hij erg goed te verkrachten door middel van afgrijselijke vocalen over het nummer heen en pitch op plus 6 ofzowww. Meneer wilde waarschijnlijk ook snel naar huis, wat iedereen wel wilde op dat moment. |
|
|
| blighty |
| quote: | Originally posted by tijs08
leuk rapportje hoor! had het zijn redenen waarom je deze twee dj's hebt gemist? toch wel zonde!
Boy o boy, als je tot het einde was gebleven was heel jou judge-jules-is-de-beste-dj droom in duigen gevallen! serieus dit was echt 1000 x worse dan Jean! afschuwelijke tering herrie! had echt niets maar dan ook niets met muziek te maken! face it baby, he just ruined his future gigs in Holland forever! |
Hmm, mijn waardering heb ik inderdaad gebasseerd op het eerste uurtje waar hij niet bepaald superopbouwend draaide maar wel lekker stevig a-la-Judge. Ik ben misschien wel blij dat ik die scratch gemist heb want wellicht zou ik die niet gewaardeerd hebben.
Greetings,
Blighty |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by Disney
Vanaf hoe laat begon ie te kloten. Ik vond het wel jammer dat ik Solarize miste. Wat draaide hij daarna nog? |
Op het allerlaatst, toen ging hij de speech van Martin Luther King scratchen :wtf: . k vonnet op zich wel grappig, maar hy deed t te lang...
Qontact vonnik echt een SUPERfeest!! Lang geleden dat k zo erg uit mn dak ben gegaan, kwerd helemaal gek van al dat goeie geluid de die boxen. Supertent hoor, die HMH!! Wy waren dr om een uur of 21:15 en de rest van de posse kwam wat later totdat we uiteindelyk met zn 12en waren en bleven totdat we weggestuurd werden.
Beste dj sets vonnik PvD en Ferry C. Had k nie verw8, want kheb weles eerder livesets van PvD gehoord en dat klonk nogal slapjes... Nah goed, weten we dat ook weer :D. Verder vonnik alle andere djs ook wel vet, hoewel, Armin viel toch wel een klein beetje tegen, maar was nog steeds wel goed en van Gielen kan k nix zeggen want die heb k gemist, kvond een pizza belangrijker :p.
Oh, Armin draaide op een gegeven moment een ongelovelijk BRUUT nummer... het was nog vóór Umek - Gatex vs Speedy J - Kreck (AvB Edit) en na Solarstone - Solarcoaster (Midway rmx). k had t nummer nog nooit gehoord en k weet eigenlyk ook nie hoe k t moet omschrijven... dr zat ontzettend veel energy in, een hele stevige plaat was het, maar wel met een melodie en een stevige bassline. Iemand enig idee???
Waar stond iedereen trouwens? wy herkenden alleen RV |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Op het allerlaatst, toen ging hij de speech van Martin Luther King scratchen :wtf: . k vonnet op zich wel grappig, maar hy deed t te lang...
|
ja, toen hij eraan begon duurde het al te lang.
| quote: |
Oh, Armin draaide op een gegeven moment een ongelovelijk BRUUT nummer... het was nog vóór Umek - Gatex vs Speedy J - Kreck (AvB Edit) en na Solarstone - Solarcoaster (Midway rmx). k had t nummer nog nooit gehoord en k weet eigenlyk ook nie hoe k t moet omschrijven... dr zat ontzettend veel energy in, een hele stevige plaat was het, maar wel met een melodie en een stevige bassline. Iemand enig idee???
|
waarschijlijk bedoel jij Max Walder - Crown (deze heeft hij 100% gedraaid) en deze komt aardig overeen met jou beschrijving
| quote: |
Waar stond iedereen trouwens? wy herkenden alleen RV
|
veel vooraan in het midden voor de Dj, maar ook elders... we waren vrij chaotisch bezig! |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by tijs08
waarschijlijk bedoel jij Max Walder - Crown (deze heeft hij 100% gedraaid) en deze komt aardig overeen met jou beschrijving
|
Nope, tis em niet... maar toch bedankt :). misschien een verkeerde omschrijving van my. t was wel een echte trance plaat met veel melodie (Crown vinnik meer techno), maar wel een behoorlyke stevige, uplifting/epic trance of hoe je het ook wil noemen. k heb net op de Tracklisting gekeken, en misschien is t wel die M.I.K.E. of Pulser plaat, maar ff afw8en dan of anders Armin morgen maar mailen :clown: |
|
|
| tango |
Zoals Glanis al zei, dat is 'Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-Nrg Remix)'
zowel pvd als armin draaide die.
grtz,
TNG |
|
|
| TranceFool |
Zo zeg, dat was me het feessie wel! :D, heb echt zin om ff een full reportje te schrijven, dus heb zojuist besloten dat ik dat maar ff ga doen dan...
18:40 was het al tijd om te voet naar het station te gaan en de trein te pakken vanaf Nieuwerkerk naar Rotterdam CS waar lex, lex's broertje, jappio, tijs en 303 zouden zijn om de trein te pakken richting duivendrecht. In de trein was het al erg gezellig en werd wat energy drank en alcohol genuttigd. Op Duivendrecht aangekomen stond daar nog een bende TA's, metrootje gepakt en iets voor 9 stonden we al voor de HMH, de hekken waren alleen nog niet open:p , na ff gewacht te hebben konden we de HMH in waar Scott Bond erg lekker bezig was. Zeker een goede binnenkomer. Draaide erg lekkere platen, jammer dat het nog erg rustig was. Ik was trouwens nog nooit in de HMH geweest, idd superlokatie zoals iedereen altijd zegt.
Na Scott kwam Astrid en zij begon gelijk stukkie steviger, ze schijnt ook de Qontact theme te hebben gedraaid, kende ik niet. Was wel erg lekker plaatje vond ik. Sfeer zat er al erg goed in en de zaal werd al flink gevuld. Astrid zag er trouwens weer erg lekker uit :D.
Daarna Ferry, draaide echt heeeeerlijk!!! Zeker een van de betere voor mij van de avond, als ik me nu zo bedenk kan ik ff niet op heel veel titels komen, eigenlijk heel weinig maar dat was de hele avond zo :p. Toen Marco (held :D), opende gelijk met c:/del blabla, supervet. Echt compleet uit mn dak. Volgens mij heb ik toen te hard in mn handen geklapt ofzo waar ik de rest van de avond behoorlijk last van had, leek wel alsof mn hand werd afgeknepen, beetje vaag :rolleyes: . Maar goed....heel veel eigenproducties dus van Marco, waaronder remixen van Clocks en Loop & Things, Godd is a DJ (die plaat kan me niet boeien eigenlijk)....hmm volgens mij heb ik nog meer Marco V producties gehoord, kan er ff nie opkomen. Draaide ook nog Solar Factor - No Return, leuk leuk :D. En jawel Ricky Fobis - No Regular, mijn favo plaat van dit moment echt compleet uit mn dak gegaan whehe :D:D, gevolgd door Boomerang zoals vaker. Knalt ook nog steeds erg goed. Zn set was heeeel erg lekker, alleen wel redelijk kort en best wel voorspelbaar.
Halverwege Armin zat ik ff in een dipsaus, had echt onwijs moeie poten, misschien komt het daarom dat Armin mij niet echt heeft kunnen boeien. Maar als ik het zo bedenk heeft ie wel vette plaatjes gedraaid, Pulser, nieuwe Mike, ook nog zijn rework van Gatex met Speedy J. Op het eind dus gewoon stevige techno, was lekker :). Eindigde geloof ik met Yet Another Day. Gielen had ik erg lage verwachtingen van. Toch begon hij verrassend goed. Hij begon met de nieuwe Sensation theme (???) was iig erg vet nummer vond ik, klonk heel erg goed....na 4 tracks zei lex dat hij ook verbaasd was, 2 seconden later gooide hij Direct Dizko erin :toothless dat was beetje jammer. Daarna pakte hij het toch weer goed op vond ik met Benni Benassi remix van Hapiness en nog een aantal beetje electro techtrance achtig iets (weet niet precies hoe ik het moet noemen) maar er zaten een aantal plaatjes bij die ik niet kende waarvan ik dacht, Gielen heeft zn best gedaan.
Toen PvD, knalde meteen binnen met Nu-NRG track, welke het was weet ik niet meer precies, hij staat iig op de Spaceflowers EP. Hij draait echt hard vond ik, had ik totaal niet verwacht. Ik vond zijn set echt super, vooral het einde was echt heel erg vet. Veel Nu-NRG producties gehoord volgens mij. Hij draaide ook nog zijn eigen rework van For An Angel met Marco V - I feel you, weet nou niet meer zeker of het i feel you was, iig die bekende remake van PvD. Leuk om eens live gehoord te hebben. Op het einde van PvD was het echt flink knallen :D, super!!! Hij draaide ook erg lang vergeleken met de rest, iets van 2 uur. Als afsluiter Judge Jules, verwachtte ik veel van maar dit was echt een drama. Het enige minpunt voor mij van de avond. Begon zijn set nog wel aardig met als 2e track Fabio MC - Return Of Memory, heeeele vette plaat, gooit ie er een of andere gare vocal overheen :whip: . Verder wel 1 heel erg vette nummer gehoord, echt een techtrance knaller....zaten volgens mij wel iets van 3 of 4 breaks in.....en die track kende ik dan weer nie. Op het einde...DRAMA, scratchen op een vocal dwars door een ander nummer heen. Jean is er niks bij die kan hier serieus nog wat van leren. Het bleef niet bij een keer, echt iets van 2 minuten lang en later nog een x. Dat was erg jammer.
Tijd om naar huis te gaan, was blij dat we konden zitten in de trein, had echt verschrikkelijke moeie poten, 10 uur achter mekaar dansen is eigenlijk erg lang. Rond 10 uur vanochtend was ik weer thuis en kon ik heelijk maffen, mijn poten doen nu echt verschrikkelijk zeer. :D
Verder wil ik ff zeggen dat ik het echt heel erg gaaf vond om veel TA's te ontmoeten die ik nog nooit gezien had....Partyhardy, Donna Snitz Basvh, Ei, Menno, Total woot Mido enz. enz.....excusue voor wie ik vergeet zullen er wel een aantal zijn. Veel verhalen over blije Onno gehoord maar dat heeftie helemaal waargemaakt hahaha, echt super gozer. Verder wil ik nog ff Tijs, 303, Lex, Lex broertje en Jappio bedanken voor de reis, was echt supergezellig :)!!! Heb echt gigantisch genoten, echt een van mijn beste feessies.
Mijn ranglijst:
1. PvD
2. Marco V
3. Ferry Corsten.
4. Armin
5. Gielen
6. Astrid
7. Scott Bond (jammer dat het zo rustig was)
8. Judge Jules
Oja licht en geluid was super! :) |
|
|
| DjRV |
| quote: |
Boy o boy, als je tot het einde was gebleven was heel jou judge-jules-is-de-beste-dj droom in duigen gevallen! serieus dit was echt 1000 x worse dan Jean! afschuwelijke tering herrie! had echt niets maar dan ook niets met muziek te maken! face it baby, he just ruined his future gigs in Holland forever! |
Onzin tijs,hij had gewoon ff zware schijt aan alles omdat het publiek compleet ingezakt en dood was. Vandaar ook voornamelijk beuk platen van jules en niet zo'n set als Qontact 2001.
Om er nog een beetje leven in te krijgen.
jules is een dj die feedback nodig heeft van het publiek,als het publiek dan bijna in coma ligt door o.a dat tribunes waren gesloten en rustpauze dus nauwelijks mogelijk waren,draait hij niet zoals hij bekend staat. |
|
|
|
|